Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan lukenut Rhonda Byrne Salaisuus kirjaa?

Vierailija
10.05.2013 |

Itse luin sen juuri, mitä mieltä olette kirjasta ja siinä olevista jutuista?

Itse pidin kirjasta paljon mutta kun kokeilin käytännössä niin en jaksa koko ajan kiittää mielessäni kaikesta mitä minulla on. Ja entä jos haluaakin jotain erilaista elämää?

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinulla on perusasiat kunnossa ja olet suht tyytyväinen elämääsi, et koe kirjaa edes tarpeelliseksi. Pielessä oleva elämä vaatii aina jotain mennäkseen parempaan suuntaan, tahtoa, uskoa, tekoja tai vaikkapa kirjan.

Vierailija
182/230 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,hei kiitos vinkistä! Ja oliko toi kämppä juttu sun ensimmäinen mitä aloit miettimään?
Mut jos oli ensimmäinen asia,niin toimi kyllä aika nopeasti..
Kysyisin vielä sun mielipidettä tohon ulkonäkö asiaan,et onko mahdollista muuttaa myös ulkonäköä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:54"]

Joo,hei kiitos vinkistä! Ja oliko toi kämppä juttu sun ensimmäinen mitä aloit miettimään? Mut jos oli ensimmäinen asia,niin toimi kyllä aika nopeasti.. Kysyisin vielä sun mielipidettä tohon ulkonäkö asiaan,et onko mahdollista muuttaa myös ulkonäköä?

[/quote]

Ei ollu eka asia, ekat asiat on tapahtunu jo vuos takaperin mut sit välissä oli vaihe kun "unohin" tuon vetovoiman lain noudattamisen ja elämä meni sopivan tasasesti. Mut nyt oon lukenu tuota toista kirjaa ja Rhonda Byrnen Voiman niin aattelin taas napata sen elämääni mukaan.

Joo, luulen kyllä että on mahollista muuttaa ulkonäköä, juurikin silmien ja hiusten väri voi vaihtua, pituutta ja muita mittoja voi varmasti tulla lisää. Enkä voi varmaks sanoa kuinka paljon voi muuttua, sehän riippuu ihan uskon määrästä (: Mahollisuudet on oikeestaan rajattomat.

T. 17v tyttö

Vierailija
184/230 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa,okei! Muistatko yhtään kauan sulla meni siihen ensimmäiseen asiaan,vai siis oliko toi kämppä juttu semmoi eka "viralline"?

Ja joo,itekki aattelisin et vois olla mahollista.Sillee just et vaikka rupee miettimään aluksi yhtä asiaa mitä haluaa muuttaa ulkonäössä ja näin..
Mut on kyl kiva tietää,että on muitakin ketkä uskoo tähän täysillä:)

Vierailija
185/230 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Kuukausi sitten olin rahaton, työtön ja vihainen. Päätin ettei näin voi elää. Olin hakenut joka ikiseen mol:in työpaikkaan ja laittanut avoimia hakemuksia vaikka kuinka. Jopa puhelinmyyntiin... Pyysin päästä lähikauppaani työkokeiluun...
Joka tapauksessa, ajattelin ettei tästä enää alemmas pääse. Joten, tein listan siitä mitä haluan. Ajatuksen kanssa. Ensimmäisenä vihasta irtpääsy ja toisena työpaikka. Viikko siitä näin erään vuokrafirman ilmoituksen kesätyöpaikasta. Ok, ei se ota jos ei annakaan.
Pääsin haastatteluun ja tein keikkasopparin. Kesätyöhön en päässyt mutta sain paremman sopparin toisesta paikasta!
Olen siis onnellinen (en enää vihainen) ja nyt on työpaikkakin!
Uskon että muutkin kirjaamani asiat toteutuvat, ei ehkä noin nopeasti mutta kuitenkin. Helpompi odottaa onnellisena ja kiitollisena työllisenä. Ja mihin tässä on kiire muutenkaan.

Vierailija
186/230 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:53"]

Toimii jopa pelottavan hyvin... Sain sillä aikaan aika uskomattomia asioita.

Mutta olen uskovainen ja alkoi tuntua että ei ole Jumalan tahto että keskityn aineellisen elämän paranteluun oman tahtoni mukaan, ja sitähän minun salaisuus-touhuiluni juuri oli. Siksi käännyin takaisin henkisemmälle tielle etsimään enemmän Jumalan valtakuntaa kuin aineellisen maailman asioita. 

[/quote]

Toivottavasti et luule että luterilaisessa mentaliteetissa on mitään henkistä. Eli tajuat ettei kärsimys jalosta. Ja jumala saa mitään kicksejä itkevistä silmistäsi.

Vierailija
187/230 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa Raamattu hyvät ihmiset. Uudesta testamentista kannattaa aloittaa. Kaikki taikauskotko kiehtoo teitä nykymammat?

Ihan oikeesti!

Vierailija
188/230 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin aviomieheni näillä opeilla tietämättäni, vaikka kirjat luinkin vasta myöhemmin. Mutta visualisoin sitä pitkään mielessäni ja sain ihan just mitä halusin. Sitten kun sen tilaamisen oppii niin kaikki mitä tarvii osuu kohdalle. Siihen vain pitää uskoa. Ne asiat mitä en ole saanut, on sellaisia mihin en vaan vielä jaksa uskoa tarpeeksi. Nykyään mieheni kanssa kun jotain huomaamme tarvivamme, teemme tilauksen ja asia hoituu jotenkin ihmeen kautta itse vaivaa näkemättä. Uskoo ken tahtoo, minä ainakin.

Vierailija
189/230 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toimii. Siksi on kamalaa lukea näitäkin ketjuja täällä av:lla, joissa ihmiset visualisoivat sotaa. Järkyttävää....

Vierailija
190/230 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
191/230 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan teillä on kestänyt haluamanne asian saaminen?

Vierailija
192/230 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
193/230 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
194/230 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:52"]

Tottakai hommassa on vähän perää - jos suhtautuu pessimistisesti, ei yritäkään jne. mutta tuossa esitettiin että maailmankaikkeus tuo kaiken kultatarjottimella eteen ihan itsestään. 

[/quote]

Mä kuulin aikanaan luovasta visualisoinnista ja näistä aarrekartoista ja tein itselleni aarrekartan pienestä punaisesta mökistä, harkittiin juuri silloin asunnon vaihtoa ja jonkun pienen talon ostoa. Saksin kuvia jostain Kotivinkistä ja laitoin sinne koristeeksi valkoisia puutarhakalusteita ja vähän jotain lupiineja että kartta näyttäisi kivemmalta. Pari päivää tämän jälkeen, ja siis kyse oli oikeasti päivistä, mies sai kuulla että työkaverinsa myy erittäin edullisella hinnalla pientä punaista mökkiä (hinta oli oikeasti naurettava koska siihen liittyi pari juttua johon en tässä jaksa mennä, mutta ei ollut kyse mistään rakennusvirheestä tai sellaisesta, vaan herrasmiessopimuksesta). Pihassa oli valkoinen keinu ja joka puolella lupiineja. Ja lupiinit oli siihen aikaan vielä leviämisensä alussa täälläpäin ja harvinaisia. Ostettiin sitten se talo ja elettiin siinä tyytyväisenä monta vuotta kunnes vaihdettiin isompaan. Sen jälkeen en ole uskaltanut tehdä enää uutta karttaa, se oli niin helvetin pelottava juttu tavallaan. Iskee aina epäilys ja rimakauhu että mitä toivoa, toivonko järkevää jne., syyllisyys jopa että ansaitsenko noin vain, tuosta vaan, ilman tuskaa ja hammasten kiristystä :).

Vierailija
195/230 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:23"]

Mielenkiintoistra että mikä tahansa on mahdollista. Kuolemattomuutta ei kuitebkaan kukaan taida näillä metodeilla pstyä saavuttamaan? mutta miksi? jos kuvittelee itsensä ikuisesti nuorena ja terveenä? :)

[/quote]

Koska keho ja kuolema ovat osa samaa harhaa. Harhasta on tarkoitus herätä, eikä saada sitä kestämään ikuisesti. Tosiasiassa ihmisen (ja eläimen, ja kasvin, ja minkä tahansa olemassa olevan) elämä ja olemassaolo ON ikuinen, mutta kokemus siitä fyysisenä ruumiina on vain koettu kehitysvaihe, jonka ei ole tarkoitus kestää ikuisesti. Ihmiset kaipaavat ruumiin ikuista elämää vain siksi, etteivät tunne olemustaan 'henkenä' joka on ikuinen. Jos he tuntisivat, he eläisivät mielellään aikansa kokien fyysisen ajan ja paikan todellisuuden, mutta luopuisivat myös siitä sitten kun on aika. 

Mutta eläminen tietoisessa yhteydessä olemassaolon Lähteeseen kyllä tekee sen, että niin kauan kuin on aika olla osana ihmiskunnan todellisuutta, keho ja mieli pysyvät kunnossa. Tämän voi melko pitkälle myös saavuttaa ilman tietoista yhteyttä luovaan voimaan pelkästään Salaisuuden keinoin, uskoen että keho palvelee terveenä ja nuorekkaana koko elämän ajan. 

Vierailija
196/230 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:58"]

Entä onko kukaan sellainen, joka olisi noudatttanut kirjan neuvoja mutta ei onnistunut? Epäilen ettei kaikki voi onnistua, vaatii itseluottamusta ja pitkäjänteisyyttä joita harvalta löytyy! Pahinta on jos yhtään ei saa epäillä missään vaihees..

[/quote]

Ei vaadita kokoaikaista täydellistä uskomista. Yleensä riittää että pääosan ajasta uskoo. Asiaa voi myös auttaa muodostamalla itselleen vakaan uskomuksen, että positiiviset ajatukseni ovat hyvin vahvoja, ja negatiiviset merkityksettömiä. Ja tosiaaan että 50% uskomisen puolelle riittää jo. Tässäkin asiassa toimii uskomusten voima. Jos uskoo että tarvii 100% 'oikeita' ajatuksia, niin sitten tarvitsee, ja on vaikea saavuttaa mitään. Jos ajattelee että riittää että ylittää 50%, niin että vaaka keikahtaa halutulle puolelle, niin se riittää.

Vierailija
197/230 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:33"]

Sinä , joka olet parantunut allergioista ym. Olen tainnut kanssasi tästä keskustella viime kesänä. Ja mun uskoani vie se, että kestää niin kauan, mutta toisaalta tuossa joku kertoi visualisoiseensa aviomiestä muutaman vuoden ja että siitä tulikin sitten hyvä. Mulla on aina ollut selittämätön tunne, että puolison kohdalla käy niin, että tulee yksi ja tulee hyvä. Nuorempana en stressannut ja uskoin mutta en kylläkään ajatellut että menee näinkin kauan. Toisaalta en kai ole ollut aikaisemmin valmis. Nyt olen, ajan myötä on vaan tullut sellainen kiireellisyyden tunne, joka ei oletettavasti ole tässä avuksi. Miten voisi vaan uskoa ja luottaa että toivottavasti jo PIAN....

[/quote]

Aika on pohjimmiltaan harhaa, eikä maailmankaikkeus tai Jumala tai miksi sitä haluaakin kutsua, tarvitse ollenkaan aikaa asioiden toteuttamiseksi. 

Se mihin aikaa kuluu, on se että ihminen itse saa muokattua ajattelunsa oikeanlaiseksi. Kannattaa olla varovainen sen kanssa, että ajattelee että asia kestää tai on kestänyt kauan. Tällainen ajatus on omiaan viivyttämään toiveen materialisoitumista. Tavoitehan olisi päästä tilaan, jossa uskoo jo saaneensa sen mitä haluaa. Ajattelu, että voi harmi kun kestää niin kauan että saan, vahvistaa koko ajan ajatusta että minulla ei vielä ole sitä, ja Salaisuuden periaatteen mukaan maailmankaikkeus  heijastaa takaisin tilaa jossa tosiaan toivottua asiaa ei olekaan kokemuspiirissä. 

Vierailija
198/230 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukee myös Joseph Murphyn Alitajuntasi Voima. Se kertoo samasta asiasta mutta eri näkökulmasta ja eri tavalla toimittuna. Mulle se on ainakin ollu tähän asti paljon selvempi kuin Rhonda Byrnen kirjat(en ole vielä lukenut loppuunkaan) ja autto saavuttamaan asiat nopeammin. Esimerkiksi törmäsin puolitoista viikkoa sitten netissä vuokrakämppään, joka oli todella halpa muihin löytämiini vaihtoehtoihin ja vieläpä lähes täysin remontoitu. Varasin esittelyn, ja välittäjä sanoi ottavansa yhteyttä kun tietää vuokranantajan päätöksen. Muutama muukin hakija oli, mutta siitä hetkestä lähtien kun astuin sisälle, tunsin kuinka se kämppä oli mun. Kuvittelin kaikki tavarat paikoilleen, ja visualisoin itseni asumaan sinne joka ilta, kun olin käymässä nukkumaan. Odotin innolla jokaista päivää, sillä tiesin puhelun pian tulevan. Muutaman päivän päästä se tuli, ja avaimet saankin käteen parin viikon päästä. Toimi mulla siis alle viikossa. 

Tuohon laihuttamiseen: Itse ainakin muuttasin ruokatottumuksia, koska jos herkuttelisin, olisin koko ajan tietoinen siitä kuinka paljon kaloreita työnnän vatsaani, mikä estää sen toiveen/ajattelun toteutumisen. En pystyisi vilpittömästi ajattelemaan että kaikki mitä suuhuni laitan, auttaa mua laihtumaan. Joten enemmin enemmän terveellistä, koska siitähän luonnollisesti tulee mielikuva laihtumisesta. Tuosta Joseph Murphyn kirjasta sais tähän paremman vastauksen, en ehkä osaa selittää ymmärrettävästi. 

T. aiempi 17-v tyttö.

Vierailija
199/230 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
200/230 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ketjun ja kiinnostuin kirjasta niin että varasin sen kirjastosta (Hki). Huvittaa, kun oman varaukseni jälkeen kirjaan oli tullut 3 varausta lisää, vaikka ennen minua ei ollut ketään jonossa. Kuka tunnustaa? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi