Olen kolmas nainen ja tyytyväinen;)
Eli näihin toinen nainen tarinoihin täydentäen mun tilanne on tämä:
Olen tapaillut no viiden vuoden ajan miestä joka on naimisissa ja pettää vaimoaan toisen naisen kanssa ja minun kanssani...ja on muitakin kertaluonteisia joista tiedän ja varmaan joitakin joista en tiedä. Mutta sen tiedän että minä ja tää "kakkonen" ollaan vakinaisia. Ja siksi en koe itseäni kakkoseksi vaan kolmoseksi, koska vaimo ja "kakkonen" ei tiedä muista naisista mutta minä tiedän. Ja vaikka ne tietäiskin niin se ei haittaa mua. Mä en ole mustis ja tapailen itsekkin satunnaisesti muita. Me puhutaan avoimesti kaikesta. Tää juttu sopii mulle koska en tahdo sitoutua ja kakkosenakin se vaara voisi olla, että toinen eroaa ja tahtoo sitoutua. Me pidetään hauskaa ja viihdytään toistemme seurassa ja se riittää.;)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:10"]
[
[/quote]
Tätä mä en tajua, jos on itse kokenut kuinka paljon pettäminen loukkaa niin miksi sitä haluaa ehdoin tahdoin jollekkin toiselle? Mä joten kuten ymmärrän jos ajautuu suhteeseen varatun miehen kanssa ja rakastuu niin ettei pääse irti mutta se että ei rakasta miestä mutta muuten vain paneskelee vaikka tietää kuinka paljon se voi toista satuttaa..
Mua itseäni on petetty ja se sattui tosi kovin, esikoisen vauva aika meni ihan sumussa enkä tänä päivänäkään muista vauva-ajasta juuri mitään. En syytä sitä naista, ei varmaan liikauttanut mitenkään hänen elämäänsä mutta itse en pystyisi kenellekkään sellaista tuskaa tuottamaan.
[/quote]
Tässä me asianosaiset olemme sentään "aikuisia" (keski-ikäisiä) ja lapsia ei ole miehellä yhtään minkään ikäisiä. Miehen puoliso nauttii hyvästä elintasosta eikä ole vuosiin ollut kiinnostunut viettämään aikaa miehensä kansssa. Lomailevat aina erikseen jne. Ovan yhdessä enemmän mukavuussyistä ja taloudellisista syistä. Tunnen vaimon ystäviä koska olemme samassa talossa työssä, tosin eri yksiköissä emmekä tunne toisiamme suoraan. Ja nämä ystävät juoruavat toisinaan pariskunnan asioista. En koe loukkaavani ketään kovin syvästi tai rikkovani perhettä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:18"]
Missä olet tutustunut moiseen kultakimpaleeseen?
[/quote]
Yli viisi vuotta sitten eräät firman juhlat johtivat ensimmäiseen yhteiseen yöhön.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:08"]
Oon kade sulle ap, toivoisin löytäväni itselleni samanlaisen suhteen. Mutta kun en ikinä ns poistu kotoota, on se varmaan mahdotonta.
[/quote]
On tietty joskus poistuttava kotoo tai voithan löytää nykyisin suhteen myös netin kautta... itse en harrasta nettitreffejä vaan haluan tavata ihmiset nenäkkäin....;) mutta pelkästään tuurilla sen ihmisen voi tietysti löytää vaikka kassajonosta;)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:14"]
Kai käytätte kondomia ehkäisynä?
Itse en oikein ymmärrä sitä, että jos haluaa vain seuraa ja vakipanon, miksei siihenkin tarkoitukseen voi hommata jotakuta vapaata? Eivät kaikki halua sitoutua ja rakastua. Markkinoilta löytyy kyllä sinkkuja, jotka enemmän kuin mielellään lähtevät panosuhteeseen. Itsellänikin oli hyvä ystävä pitkään vakipanona sinkkuaikoinani. Luotin häneen, viihdyin hänen seurassaan, seksi oli hyvää, mutta kumpikaan ei ollut rakastunut tai toivonut sitoutumista. Sanot, ettei sinun tarvitse luottaa tähän satunnaiseen seuraasi, mutta eikö kuitenkin olisi parempi, että siihen vakipanoonkin voisi luottaa? Ettei kuviossa satutettaisi tai petettäisi ketään, ettei kenellekään valehdeltaisi? Itseäni ainakin ällöttäisi olla mukana millään tavalla kuviossa, jossa loukataan toisia ja petetään luottamuksia. En pystyisi näkemään "kivana seurana" - satunnaisenakaan - sellaista kusipäätä, joka pettää ties ketä ja valehtelee läheisilleen.
Miksei sitä satunnaisen seuran ja seksin tarvettakin voisi hoitaa siten, ettei miehellä olisi vaimoa (ja kakkosnaista)?
[/quote]
Ehkäistään kyllä. Tosin mulla on jo vaihdevuodet nyt alussa eikä raskaaksitulo ole kovin todennäköistä. Ei ole tullut vastaan ketään parempaa. Tosin en käy paljon ulkonakaan koska iltatähti on nyt siis 5 v ja lapsenlapsetkin ovat ahkerasti luonani.
En ole ottanut taakakseni ystäväni tekemisiä. Me nähdään max 1 x viko. Seksiä on välillä välillä ei, johtuneeko iästä?;). Ollaan ystäviä ja puhutaan paljon ja seksi on välillä ekstraa. Oikeastaan kai luotankin hänen puheisiinsa näin monen vuoden jälkeen, mutta kuten sanottua en ole "rakastunut" sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja mua ei loukkaa hänen tekemisensä koska tiedän, ettei hän ole yhden naisen mies. Ehkä vaimokin tietää?
[/quote]
Jännä ettei ap voinut vastata kysymykseen miksi ei hanki sinkkua vakipanoa... Ja ei se ei ole vastaus että vaimo ei ole antanut 20 vuoteen yms se on vain typerä tekosyy.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:25"]
[/quote]
Yli viisi vuotta sitten eräät firman juhlat johtivat ensimmäiseen yhteiseen yöhön.
[/quote]
Ja iltatähti on siis viisivuotias??
Mies elää lapsettomassa avioliitossa (kestänyt lähes 30 vuotta), joten en ole rikkomassa perhettä...ja ollaan tosiaan jo aikuisia (mies on pitkälti yli 50 v). Turvallisempaa meille molemmille tämä kuin metsästää ravintoloista uusia suhteita... Enkä tosiaan koe huonoa omaa tuntoa tästä;) olen pahoillani. Sun ei tarvitse hyväksyä tätä mutta niinhän se on ettei kaikki voi olla samanlaisia
Tässä me asianosaiset olemme sentään "aikuisia" (keski-ikäisiä) ja lapsia ei ole miehellä yhtään minkään ikäisiä. Miehen puoliso nauttii hyvästä elintasosta eikä ole vuosiin ollut kiinnostunut viettämään aikaa miehensä kansssa. Lomailevat aina erikseen jne. Ovan yhdessä enemmän mukavuussyistä ja taloudellisista syistä. Tunnen vaimon ystäviä koska olemme samassa talossa työssä, tosin eri yksiköissä emmekä tunne toisiamme suoraan. Ja nämä ystävät juoruavat toisinaan pariskunnan asioista. En koe loukkaavani ketään kovin syvästi tai rikkovani perhettä.
Nämä vastaukseni ovat jo tuolla ylempänä.
Selitystä siitä miksi en jahtaa ravintoloissa uusia sinkkusuhteita....jätän ne teille muille...;)
t. ap
Lieneekö tälle mitään puolustusta?
Et ole rikkomassa kenenkää perhettä, mutta jotakuta mahdollisesti pahastikin satuttavaan pettämiseen osallistut. Ilmaisithan itsekin, ettet edes tiedä tai aavista, tietääkö vaimo miehensä sivusuhteista. Tietosi parin liitostakin lienevät (valehtelevan) miehen suusta tai kuulopuheita tuttavilta. Et siis oikeasti voi tietää, mitä miehen ja vaimon välillä on ja luottaako vaimo miehensä uskollisuuteen. Tyhmä kuvitella, ettei puolison pettäminen loukkaisi, oli suhteen tila tai arki sitten millaista tahansa. Jollain tasolla mies joka tapauksessa vaimoaan loukkaa, mikäli avoimesta suhteesta ei olla sovittu yhteisymmärryksessä, ja varmasti tietäisit, jos näin olisi; eiköhän mies olisi sen kertonut ensimmäisenä.
Voit perustella asiaa itsellesi miehen ja vaimonsa väljähtäneellä seksielämällä (mistä muuten tiedät, että tämäkään pitää paikkansa) ja lapsettomuudella, mutta pohjimmainen totuus kuitenkin on, että mies pettää ja pettäminen yleensä sattuu - enemmän tai vähemmän. (On myös aika outo ajatus, että pitää tehdä suhteeseen lapsia voidakseen luottaa kumppaninsa uskollisuuteen, tai että pettäminen ei saisi sattua, jos liitossa ei ole lapsia.) Tiedät kyllä, että olet mukana kuviossa, joka ei kestä päivänvaloa, ts. johon liittyy valheita ja luottamuksen pettämistä, ja joka mahdollisesti satuttaa ihmisiä. Sinä et vain välitä siitä.
Seksiseuraa löytäisit varmasti muutenkin. Sitä löytää vaikka internetin sinkkupalveluista kotoaan poistumatta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 11:45"]
Et ole rikkomassa kenenkää perhettä, mutta jotakuta mahdollisesti pahastikin satuttavaan pettämiseen osallistut. Ilmaisithan itsekin, ettet edes tiedä tai aavista, tietääkö vaimo miehensä sivusuhteista. Tietosi parin liitostakin lienevät (valehtelevan) miehen suusta tai kuulopuheita tuttavilta. Et siis oikeasti voi tietää, mitä miehen ja vaimon välillä on ja luottaako vaimo miehensä uskollisuuteen. Tyhmä kuvitella, ettei puolison pettäminen loukkaisi, oli suhteen tila tai arki sitten millaista tahansa. Jollain tasolla mies joka tapauksessa vaimoaan loukkaa, mikäli avoimesta suhteesta ei olla sovittu yhteisymmärryksessä, ja varmasti tietäisit, jos näin olisi; eiköhän mies olisi sen kertonut ensimmäisenä.
Voit perustella asiaa itsellesi miehen ja vaimonsa väljähtäneellä seksielämällä (mistä muuten tiedät, että tämäkään pitää paikkansa) ja lapsettomuudella, mutta pohjimmainen totuus kuitenkin on, että mies pettää ja pettäminen yleensä sattuu - enemmän tai vähemmän. (On myös aika outo ajatus, että pitää tehdä suhteeseen lapsia voidakseen luottaa kumppaninsa uskollisuuteen, tai että pettäminen ei saisi sattua, jos liitossa ei ole lapsia.) Tiedät kyllä, että olet mukana kuviossa, joka ei kestä päivänvaloa, ts. johon liittyy valheita ja luottamuksen pettämistä, ja joka mahdollisesti satuttaa ihmisiä. Sinä et vain välitä siitä.
Seksiseuraa löytäisit varmasti muutenkin. Sitä löytää vaikka internetin sinkkupalveluista kotoaan poistumatta.
[/quote]
On totta että en tosiaan enää välitä, viisi vuotta sitten välitin, mutta koska suhteemme ei ole kovin kiihkeä seksi rintamalla vaan enemmän juttelupohjalla, olen menettänyt syyllisyyden tunteeni tästä asiasta. Todennäköisesti tapaamisemme harvenevat vähitellen loppuen aivan lähiaikoina kokonaan, ollaan vaan tultu vaiheeseen jossa kaikki loppuu luonnostaan. Suhteemme on varmaan samaa tasoa kuin moni avioliitto...tottumista toiseen ja sitä turvallista helppoutta. Ja varmaan meidän ikäkin vaikuttaa, ei sitä viisissäkymmenissä enää ole samanlainen sähikäinen kuin nuorempana;)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 08:55"]
Eli näihin toinen nainen tarinoihin täydentäen mun tilanne on tämä:
Olen tapaillut no viiden vuoden ajan miestä joka on naimisissa ja pettää vaimoaan toisen naisen kanssa ja minun kanssani...ja on muitakin kertaluonteisia joista tiedän ja varmaan joitakin joista en tiedä. Mutta sen tiedän että minä ja tää "kakkonen" ollaan vakinaisia. Ja siksi en koe itseäni kakkoseksi vaan kolmoseksi, koska vaimo ja "kakkonen" ei tiedä muista naisista mutta minä tiedän. Ja vaikka ne tietäiskin niin se ei haittaa mua. Mä en ole mustis ja tapailen itsekkin satunnaisesti muita. Me puhutaan avoimesti kaikesta. Tää juttu sopii mulle koska en tahdo sitoutua ja kakkosenakin se vaara voisi olla, että toinen eroaa ja tahtoo sitoutua. Me pidetään hauskaa ja viihdytään toistemme seurassa ja se riittää.;)
[/quote]
Toivottavasti ymmärrät käyttää kondomia tuon miehen kanssa? Vaikka ette olisi tautisia varsinaisesti kumpikaan, tuollainen toiminta altistaa voimakkaasti kohdunkaulansyövälle. Mitä moni petturimies ei tunnu tajuavan ollenkaan.
Halvalla annat. Muista että meissä naisissa on se "parasta ennen" leima, joten koeta löytää jotain parempaa ennen sitä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:25"]
[/quote]
[/quote]
Ja iltatähti on siis viisivuotias??
[/quote]
Iltatähti tyttöni on 5 v mutta hän on ex-mieheni. Ex-mieheni on paljon lapsensa kanssa ja myös lapsenlapsiemme. Hänellä myös on uusi parisuhde. Ja ei tytär ei ole tämän toisen miehen (ajoitus olisi mahdoton) ja eromme ei johdu tästä yöstä, puolisoni oli löytänyt nykyisen avopuolisonsa jo avioliittomme aikana, mutta katsoin sitä läpi sormien. Iltatähti johtui yrityksestämme lähentyä uudelleen ja jatkaa...raskaus ei ollut suunniteltu vaan ehkäisy petti enkä ollut valmis aborttiin.