Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Käytä AINA kumia!

Vierailija
10.07.2020 |

Älä ikinä luota naiseen!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehenä alkais levittää tahalteen sukupuolitautia ja naurais päälle kun naiset on niin tyhmiä kun eivät huolehdi ehkäsystä

Tahallaan eli tartunnasta sukupuolitaudin levittäminen on rikos, joten siinähän naurat räkäsesti itellesi kun nainen tekee pahoinpitelystä ilmoituksen.

Käytännössä tätä kyllä tapahtuu, kun mies voi perustella, että "ei tiennyt" tartunnastaan, koska ei ole käynyt testissä.

Vierailija
42/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehenä alkais levittää tahalteen sukupuolitautia ja naurais päälle kun naiset on niin tyhmiä kun eivät huolehdi ehkäsystä

Tahallaan eli tartunnasta sukupuolitaudin levittäminen on rikos, joten siinähän naurat räkäsesti itellesi kun nainen tekee pahoinpitelystä ilmoituksen.

Käytännössä tätä kyllä tapahtuu, kun mies voi perustella, että "ei tiennyt" tartunnastaan, koska ei ole käynyt testissä.

tartunnasta *tietäen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsut eivät ole 100 % luotettavia. Pahin kokemus tai oikeasti kokemukset kun vain rinkula jäljellä juuressa. Niitä on kolme kappaletta hajonnut kahden naisen kanssa. Siis erikseen ei kahta naista yhtäaikaa. Vaikka pysyvät ehjänä niin ei takaa täyttä suojaa.

Yksi joka päätti syntyä meni kumin ja ehkäisyvaahdon läpi. Teoriani on että yhdyntä pumppasi vaahdon ulos ja kumissa riittää se pienikin reikä. Siis niin pieni reikä ettei sitä näe paljaalla pelkällä silmällä.

Taudit on erittäin hyvä syy käyttää kumeja. Oma kiva on siitä paras että siinä ei ole pelkoja taudeista. 

Jätitkö tyhjää kumin päähän kun vedit sen kalusi päälle? Se on olennaista.

25 vuotta kumilla mennyt. 2 suunniteltua lasta.

Vierailija
44/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mun miehellä oli salasuhde ja ehkäisyn hoitivat kierukalla. Mun oma pipari ei vaan oikein kestänyt salarakkaan bakteerikantaa. Tuli tulehduksia. Vituttaa siinäkin pettämisessä eniten se et meikä joutu lappaa valuvat lääkkeet pyrstöön toisten seksileikeistä. Eli käyttäkää sitä saatanan kumia.

Ihan oikein sulle. Miehellä tainnu olla hyvä syy käydä muissa naisissa ja ansaitsit kohtalos. Lälläslää. Mitäs ootte niin tyhmiä

Salsuhdeko se siellä lällättelöö? Kannattas ehkä ennemminki sun tutustua oman piparis bakteerikantaan kun ei taida olla normaalin "mieto" tapaus.

Vierailija
45/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina? Vittumaista käydä kusella kumin kanssa.

Vanha panomiesten temppu on testata kusemalla kumin tiiviys ennen aktia.

Vierailija
46/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsut eivät ole 100 % luotettavia. Pahin kokemus tai oikeasti kokemukset kun vain rinkula jäljellä juuressa. Niitä on kolme kappaletta hajonnut kahden naisen kanssa. Siis erikseen ei kahta naista yhtäaikaa. Vaikka pysyvät ehjänä niin ei takaa täyttä suojaa.

Yksi joka päätti syntyä meni kumin ja ehkäisyvaahdon läpi. Teoriani on että yhdyntä pumppasi vaahdon ulos ja kumissa riittää se pienikin reikä. Siis niin pieni reikä ettei sitä näe paljaalla pelkällä silmällä.

Taudit on erittäin hyvä syy käyttää kumeja. Oma kiva on siitä paras että siinä ei ole pelkoja taudeista. 

Jos ei ole mennyt ostamaan ylisuuria kumeja, niin monella kortsumerkillä on jo taitolaji, jos saa mahdutettua vehkeensä pään kortongin kärjessä olevaan säiliöön.

Vierailija
47/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en käsitä miten niin typeriä miehiä on edes olemassa, etteivät käytä kumia satunnaissuhteissa tai uusien tuttavuuksien kanssa, ja sitten ulisevaŧ kun tuleekin lapsi.

Taudit kai ei edes miehiä niin pelota, enemmänkin lapsi - ja jostain syystä ne ei ole kovin lapsirakkaita isä-tyypin miehiä, jotka tuota kumitta paneskelua huoletta ties kenen kanssa harrastavat.

Mä en käsitä kuinka typeriä naiset on kun niihin ei voi luottaa missään asiassa ja mikään ei ole niin kuin ne sanoo. Aina valehtelevat ja näköjään ylpeilevät sillä ja haukkuvat miehiä typeriks.

Ainoo mikä on typerää niin naisiin luottaminen

Onko sulla kokemusta ulkomaalaisista naisista? Luettelit juuri suomalaisen naisen ominaisuudet. Ei ole mitään niin katalaa kuin suomalainen nainen. Pirun persreijästä syntyvät. Täynnä vihaa ja petosta. Rikki haisee hengityksessä.

Ne joutuu elämään suomalaisten miesten keskellä, joten tottakai ne on sellaisia ;)

Nääh. Sellainen tavallinen ja kiltti suomalainen mies on ihan liian hyvä suomalaiselle naiselle.

T: Puoliksi suomalainen mies

Mitäs heilut huonojen naisten kanssa, vai eikö taso riitä parempaan?

Minun tuntemani suomalaiset naiset ovat 95% tosi hyviä ja kunnollisia, tavallisia perheenäitejä joilla on myös hyvät miehet.

Kannattaa katsoa peiliin, jos omassa elämässä tuntuu olevan lähinnä epämääräistä ainesta ;)

Vierailija
48/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mun miehellä oli salasuhde ja ehkäisyn hoitivat kierukalla. Mun oma pipari ei vaan oikein kestänyt salarakkaan bakteerikantaa. Tuli tulehduksia. Vituttaa siinäkin pettämisessä eniten se et meikä joutu lappaa valuvat lääkkeet pyrstöön toisten seksileikeistä. Eli käyttäkää sitä saatanan kumia.

Pipari ja pyrstö.

Puuttui enää torttu ja mirri.

Vierailija
49/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä :D Itsekin olen monesti kysynyt tätä asiaa niissä keskusteluissa, jossa naamat punaisena vaan kaakatetaan sitä, että "mies on pannut, mitäs työntää kikkelin pimmppin, pitäis tietää mitä siitä voi seurata, oma vika lälläslää" Yhtään ei keskitytä selkeään petokseen :D

Tunnen olevani naisten joukossa kummajainen kun tuomitsen tämän huijaamisen täysin, olen ymmärtänyt, että naiset kokevat, että heillä on täysi oikeus päättää lapsen tekemisestä yksin, miehellä ei ole siihen minkäänlaista sanomista, tai miehen "sanominen" on jo kierosti tulkittu suostumukseksi siinä yhteydessä kun laukeaa lastinsa toisen sisään... "pitäisihän se tietää mitä siitä voi seurata, mikään ehkäisy ei ole 100%" Omituisesti puhutaan mustaa valkoiseksi väittämällä, että ehkäisyn pettäminen tahallisesti on täysin verrattavissa sen pettämiseen vahingossa. Juu ei ole. Valehtelua pelkästään.

Siinä ei ole mitään huijaamista, että harrastaa seksiä ilman ehkäisyä miehen kanssa joka ei edes kysele ehkäisyn perään eikä ehdota kumin käyttöä.

Näissä keskusteluissa aletaan aina jauhamaan jostain kumin käyttöä ehdottavista miehistä ja heitä huijaavista naisista, vaikka tuollaiset tapaukset ovat häviävää marginaalia eikä suurinosa miehistä todellakaan ota kumia puheeksi tai kysele ehkäisystä mitään.

Sinä kuulostat perus misogynistiltä joka perustaa omaa itsetuntoaan miesten mielistelyyn toisten naisten haukkumisen kustannuksella, eli naisten alinta kastia.

Wau, sä poistatit kaikki kommentit, jotka ei miellyttänyt sua :D

Mahdat olla aika jyräävä ihminen noin niinkuin muutenkin kun ihan asiallisia mielipiteitä ei saa täällä kertoa jos ne ei ole sun määritelmien mukaan oikein. ei voi muuta sanoa ku, että WAU.

Pidä sekoilus.

Vierailija
50/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä :D Itsekin olen monesti kysynyt tätä asiaa niissä keskusteluissa, jossa naamat punaisena vaan kaakatetaan sitä, että "mies on pannut, mitäs työntää kikkelin pimmppin, pitäis tietää mitä siitä voi seurata, oma vika lälläslää" Yhtään ei keskitytä selkeään petokseen :D

Tunnen olevani naisten joukossa kummajainen kun tuomitsen tämän huijaamisen täysin, olen ymmärtänyt, että naiset kokevat, että heillä on täysi oikeus päättää lapsen tekemisestä yksin, miehellä ei ole siihen minkäänlaista sanomista, tai miehen "sanominen" on jo kierosti tulkittu suostumukseksi siinä yhteydessä kun laukeaa lastinsa toisen sisään... "pitäisihän se tietää mitä siitä voi seurata, mikään ehkäisy ei ole 100%" Omituisesti puhutaan mustaa valkoiseksi väittämällä, että ehkäisyn pettäminen tahallisesti on täysin verrattavissa sen pettämiseen vahingossa. Juu ei ole. Valehtelua pelkästään.

Siinä ei ole mitään huijaamista, että harrastaa seksiä ilman ehkäisyä miehen kanssa joka ei edes kysele ehkäisyn perään eikä ehdota kumin käyttöä.

Näissä keskusteluissa aletaan aina jauhamaan jostain kumin käyttöä ehdottavista miehistä ja heitä huijaavista naisista, vaikka tuollaiset tapaukset ovat häviävää marginaalia eikä suurinosa miehistä todellakaan ota kumia puheeksi tai kysele ehkäisystä mitään.

Sinä kuulostat perus misogynistiltä joka perustaa omaa itsetuntoaan miesten mielistelyyn toisten naisten haukkumisen kustannuksella, eli naisten alinta kastia.

Wau, sä poistatit kaikki kommentit, jotka ei miellyttänyt sua :D

Mahdat olla aika jyräävä ihminen noin niinkuin muutenkin kun ihan asiallisia mielipiteitä ei saa täällä kertoa jos ne ei ole sun määritelmien mukaan oikein. ei voi muuta sanoa ku, että WAU.

Pidä sekoilus.

Näkijän kykyjä sinulla ei ainakaan ole, sillä en liity viestien poistamiseen mitenkään.

Mutta siihen yhteen (viimeisimpään?) viestiisi vastaus: sittenhän olemme samaa mieltä, puhuttiin vain eri asioista.

Minä käsitin kyseessä olevan satunnaissuhteet/uudet tuttavuudet ja piittaamattomuus ehkäisystä, sinä ilmeisesti parisuhteet ja/tai systemaattinen huijaus?

Tottakai huijaaminen on väärin enkä itse ole törmännyt naisiin, jotka hyväksyisivät sen.:o

Sen sijaan jotkut miehet pitävät sitä huijaamisena, ettei nainen ole kertonut menevänsä ilman ehkäisyä eikä mies itse ole kysellyt ehkäisystä mitään tai ehdottanut kumia - eikä mitään parisuhdetta edes ole.

En onneksi tunne läheisesti tuollaisia, mutta aina välillä tuohon asenteeseen törmää.

Ehkäisy on kyllä siinä mielessä ikuisuustaisto sukupuolten välillä, sillä lähes aina jompikumpi vähän häviää.

Ja luonnollekin ne ovat enemmän tai vähemmän rasite joko hormonijäämien tai roskan muodossa.

Kuparikierukka on paras, mutta se ei sovi kaikille ja jotkut naiset eivät halua vierasesinettä kehoonsa eivätkä varsinkaan kohtuunsa.

Vierailija
51/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en käsitä miten niin typeriä miehiä on edes olemassa, etteivät käytä kumia satunnaissuhteissa tai uusien tuttavuuksien kanssa, ja sitten ulisevaŧ kun tuleekin lapsi.

Taudit kai ei edes miehiä niin pelota, enemmänkin lapsi - ja jostain syystä ne ei ole kovin lapsirakkaita isä-tyypin miehiä, jotka tuota kumitta paneskelua huoletta ties kenen kanssa harrastavat.

Mä en käsitä kuinka typeriä naiset on kun niihin ei voi luottaa missään asiassa ja mikään ei ole niin kuin ne sanoo. Aina valehtelevat ja näköjään ylpeilevät sillä ja haukkuvat miehiä typeriks.

Onko sulla kokemusta ulkomaalaisista naisista? Luettelit juuri suomalaisen naisen ominaisuudet. Ei ole mitään niin katalaa kuin suomalainen nainen. Pirun persreijästä syntyvät. Täynnä vihaa ja petosta. Rikki haisee hengityksessä.

Ne joutuu elämään suomalaisten miesten keskellä, joten tottakai ne on sellaisia ;)

Nääh. Sellainen tavallinen ja kiltti suomalainen mies on ihan liian hyvä suomalaiselle naiselle.

Minun tuntemani suomalaiset naiset ovat 95% tosi hyviä ja kunnollisia, tavallisia perheenäitejä joilla on myös hyvät miehet.

Kannattaa katsoa peiliin, jos omassa elämässä tuntuu olevan lähinnä epämääräistä ainesta ;)

En heilu ollenkaan suomalaisten naisten kanssa ;). Ei onneksi tarvitse.

Vierailija
52/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse käyttää - olenhan M G T O W  =)

Vierailija
53/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En heilu ollenkaan suomalaisten naisten kanssa ;). Ei onneksi tarvitse.

Eli et tosiaan kykene jostain syystä muodostamaan ihmissuhteita tai tuttavuuksia kuin epämääräiseen ainekseen? Siis suomalaisten naisten kanssa.

Haisee äititraumalta, mutta hyvä että olet löytänyt sopivaa seuraa muualta.

Vinkkinä vielä, ettei varmaan kannata edes netissä myrkyttää mieltänsä suomalaisten naisten kanssa keskustelemalla! Tämä palsta on vieläpä pahin eikä kuvaa juurikaan oikeaa elämää, mutta ihan omalla vastuulla.

Tää on vähän sama, kuin nainen pyörisi ülilaüdalla muodostamassa kuvaa suomalaisista miehistä.

Mutta jos on päättänyt vihata, se on paras osoite!

Vierailija
54/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo kaikki sukupuolitaudit. Emmä tartte.

Ja lapset on wellcome?

Elatus maksui on 43 lapsesta ulosotossa, ja sukupuoli taudit koossa, ei tarvetta enempää kuluttaa rahaa kortonkeihin. Tätä se on, Isok*llisen miehen kirous!

Vierailija
55/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein olen pyytänyt naista laittamaan kumin. Itse olen katsonut että se laitetaan kunnolla. Mitä olen naisilta asiasta kysynyt niin siinä kumin laittamisessa on jotain kiihottavaa. Tuo tapa jäi päälle yhdestä nuoruuden kokemuksesta. Ou jee oli se aikaa kun kymmenen pakkaus riitti just ja just yhdeksi illaksi ja yöksi.

Vierailija
56/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse kumia koska ei ole naista ja tyynyä pannessa ei saa tautia tai se ei tule raskaaksi.

57/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja Viime vuonna olin risteilyllä ja sieltä tarttui mukaani hyttiin eräs n. Kolmekymppinen mies. Yhdyntä ei kuitenkaan onnistunut, koska mies oli jännittynyt ja humalassa. Sitten kun aamulla siirryimme hänen omaan hyttiin sä, kysyin, että otanko omat kortsuni vai käytätkö omiasi, niin tähän hän vastasi, ettei hän pidä kondomeista.kysyin sitten, että Mitenkäs sä sitten voi harrastaa sexiä uusien naisten kanssa, johon hän vastasi "mä olen ilman". Eli toisin sanoen hänellä varmaan oli kaikki mahdolliset sukupuolitaudit, jos hän ei koskaan yhdynnässä käytä kondomia. Että minun pitäisi sitten riskeerata omma terveyteni vain siksi, että joku tuntematon mies ei tykkää käyttää kortsua...

Vierailija
58/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP mitä sulle on käynyt :D :D :D

Joo naisena oon kyl osannu suositella tätä kaikille miehille aina. Tunnen henkilökohtaisesti tapauksia (2 kpl) joissa tahallaan tekeydytään raskaaksi valehtelemalla miehelle, että juujuu pillerit on käytössä. Itse pidän tätä moraalisesti niin oksettavana, että huhhuh.

Nainen valehteli käyttävänsä pillereitä ja hyväksyin asian että vahinko mikä vahinko vaikka en lasta olisi halunnukkaan.

Neuvolassa lääkärikäynnin yhteydessä oli puhetta vähä siitä sun tästä ja kun mainitsin että pillerit petti mutta eipä nyt mikään taida 100% varma olla niin lääkäri mainitsi että ei ollu edes reseptiä pillereille jne. Ei varmaan olisi saanu edes sanoa tai en tiedä.

Enpä ole kotona viikkoon käyny mutta pitäisi käydä hakemassa loputki tavarat sillon kun se valehteleva ämmä ei oo kotona.

Mikäs siinä kun tietää että saa maksella elareita 17vuotta putkeen (vai kauanko niitä nyt maksetaan)lapsesta joka on petoksella hankittu ja jota en olisi edes halunnu. Olen myös sanonut alusta asti etten lasta halua joten ei pitäisi olla epäselvää.

Tai sitte voisi vaan kadota kokonaan tai.....

Neuvolassa siis lääkäri mainitsi ettei ollut pillerireseptiä? Ja nainen istui siinä vieressä, vai?

Mistä se lääkäri niin äkkiä näki oliko resepti voimassa vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi