Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä hellevihaajat ovat?

Vierailija
10.07.2020 |

En tunne ketään hellevihaajaa paitsi yhden himo läskin pariskunnan, painoa yhteensä varmaan 300 kiloa. Nämä valittavat helteistä. Kaikki muut tuntemani ihmiset toivovat, että Suomessa olisi enemmän helteitä.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan helteitä. Olen epileptikko.

Vierailija
2/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin on kylmä muulloin kuin helteellä se on sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään talvesta. Pää toimii ja nukunkin viileässä paljon paremmiin.

Vierailija
4/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää kun tulee kuuma/hiki

Hyi

Vierailija
5/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on, että pitää kauheasti ruotia sitä, tykkääkö joku helteestä vai ei? En saa kiinni tästä ajatuksesta, että mun pitäisi muodostaa joku (aggressiivinen) mielipide siitä, tykkääkö joku ihminen helteistä vai ei. Eihän se vaikuta mun elämään mitenkään!

Vierailija
6/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on Elina, ikä 34, olen 172 cm pitkä ja painan n. 59 kg (jos se on olennaista). Harrastan puutarhanhoitoa ja talvisin laskettelua. Lempivärini on punainen. Ajan viisi vuotta vanhalla Toyotalla. Mitä muuta haluaisit tietää?

Vierailija
7/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä olen helle vihaaja, kiitos siitä kuuluu kaksosille joiden pitäs syntyä parin kuukauden päästä. Ens vuonna yritän taas rakastaa helteitä.

Vierailija
8/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minä. Aivan tavallinen 30v nainen, paino (vaikkei se sinulle kuulu) 55/165. Ei perussairauksia eikä kehon kannalta esteitä helteelle. En vain pidä helteistä, tunkkainen olo, jatkuvasti hiki, öisin ei saa unta ja urheilla ei jaksa.

Vierailija
9/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim minä. Aivan tavallinen 30v nainen, paino (vaikkei se sinulle kuulu) 55/165. Ei perussairauksia eikä kehon kannalta esteitä helteelle. En vain pidä helteistä, tunkkainen olo, jatkuvasti hiki, öisin ei saa unta ja urheilla ei jaksa.

Ei helteellä tarvitsekaan urheilla, ainakaan niin paljon kuin tavallisesti. Energiankulutus ja hikoilu on suurempaa automaattisesti.

Vierailija
10/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helteellä tarvitsekaan urheilla, ainakaan niin paljon kuin tavallisesti. Energiankulutus ja hikoilu on suurempaa automaattisesti.

Kaikki ei urheile minkään energiankulutuksen tai hikoilun takia. Eikös tuollaisten ihmisten muutenkin kannattaisi urheilun sijan ruveta harrastamaan saunomista?

Vierailija
11/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan helteitä, painoa 50kg. Pitää aamuneljältä herätä treenaamaan, käyttämään koira, keskipäivällä ei voi poistua sisätiloista ollenkaan. Inhoan sitä tunnetta kun aurinko paahtaa ihoa ja olen muutenkin riskiryhmässä melanooman suhteen.

Vierailija
12/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus? Mua palelee aina, nytkin on varpaat ihan kohmeessa, vaikka sisällä on 23 astetta.  Yksittäisistä hellepäivistä tykkään, mutta pidemmät hellejaksot ovat rasittavia.

13/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii helteitä. Onneksi meillä Suomessa helteitä on vähän ja suurin osa vuodesta saadaan olla viileässä ja kylmässä. Kohta on kesä ohi. Elokuussa voi vielä hellejakso tulla mutta se on onneksi sitten siinä.

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
14/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus? Mua palelee aina, nytkin on varpaat ihan kohmeessa, vaikka sisällä on 23 astetta.  Yksittäisistä hellepäivistä tykkään, mutta pidemmät hellejaksot ovat rasittavia.

Hypotyreoosi, raudanpuute, sydänvika...

Vierailija
15/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä 12 astetta ja tuuletin koko yön. Ihanaa!

Vierailija
16/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon hellevihaaja. Normaalipainoinen. En pidä kirkkaasta auringonpaisteesta ja hikoilusta. Urheillessa on ok hikoilla, ei muuten vain. Haluan pystyä liikkumaan missä haluan ja mihin aikaan vuorokaudesta. Helteellä ainoat ajankohdat liikkua on aikaisin aamulla ja myöhään illalla.

Vierailija
17/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä olen helle vihaaja, kiitos siitä kuuluu kaksosille joiden pitäs syntyä parin kuukauden päästä. Ens vuonna yritän taas rakastaa helteitä.

Vuoden päästä helteillä sulla on kaksi vauvaa sylissä tissillä tai pullolla. Onneksi olkoon! 😄 (Ihan huumorilla tämä. ☺️ Hyvää loppuraskautta!)

Vierailija
18/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää liian kovista helteistä, mutta en tykkää pakkasestakaan. Parhaat vuodenajat on kevät ja syksy (tosin enemmän kevät koska syksyllä tuleva talvi masentaa jo valmiiksi).

Vierailija
19/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan helteitä ja vo2max on hyvän ja erittäin hyvän välimaastossa.

Vierailija
20/128 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tunne ketään, joka nauttisi helteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi