Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää mulle nasevia vastauksia ”vanhapiika-uteluihin” ;D

Vierailija
10.07.2020 |

Auttakaahan minua, kolmekymppistä naista, jolla ei ole ollut poikaystävää muutamaan vuoteen. Tämä tuntuu olevan suuri ongelma minun vanhempieni ystäväpiirille, ja haluaisinkin kuulla, mitä vastaisitte vanhempien naishenkilöiden typeriin kysymyksiin ja kommentteihin. Hyvä vastaus olisi varmaankin aika veemäinen, mutta kuitenkin huumoriin verhottu.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei ole huolinut."

Siihen on paha väittää vastaan

Vierailija
42/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aikanaan tätä. "Jokaisella naisella on hintansa, jollakin se on kaksi kultaista sormusta, mulla taas ihan jotain muuta..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"oliks Pera se jolla oli tossa kohtaa arpi?"

Osoita pakaraa, siinä on useimmilla "arpi".

Saa vähän miettimisitä että ootko tädin miestä käynyt pylsimässä.

En tunne ketään, jolla olisi pakarassa arpi.

Se on sellainen lapsena saatu pistos-arpi. En voi sille mitäään jos sun perhe ei kannata rokotuksia.

En oo kyllä pakarassa koskaan niitä nähnyt, reiden ulkosivussa ainakin omat ja siskon arvet on.

Vierailija
44/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin aikanaan tätä. "Jokaisella naisella on hintansa, jollakin se on kaksi kultaista sormusta, mulla taas ihan jotain muuta..."

Eli olet todellinen haaskalintu.

Vierailija
45/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Why aren't you married?"

"Just lucky I suppose."

Vierailija
46/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan ei ole huolinut."

Siihen on paha väittää vastaan

Tämä on hyvä. Siinä kyselijä alkaa melkein puolipakolla keksimään toisesta hyviä puolia tai sitten hän lopettaa kyselemisen, koska on samaa mieltä, että miehetön tyyppi on kamala.

Vierailija
47/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sinä oikein tapaat vanhempiesi ystäväpiiriä, josta tuosta on tullut sinulle ongelma?

Vierailija
48/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö äitinne opettanut teille, että toisen ihmisen elämään puuttuminen ja juoruilu on kammottavan huonotapaista? Luulisi jo tuolla iällä olevan käytöstavat viimeistään opittuna."

49/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niistä ei parane puhua - riittää kun jo kiertää huhu."

Vierailija
50/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noita aikanaan myös kuullut. Yleensä olen todennut vain lakonisesti, että mulla on parempaakin tekemistä kuin yrittää etsiä sitä helmeä kaikenmaailman typerysten seasta. Tai sitten jollain muulla tavalla kertonut, että kaikki aika menee opiskeluihin tai että olen jo naimisissa työni kanssa. 

51/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niistä ei parane puhua - riittää kun jo kiertää huhu."

"Osaatko pitää salaisuuden? Hyvä, minäkin osaan."

Vierailija
52/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli pakko valita se peräkylän Jorma tai Pertti, nykypävänä voi valita haluaako miehen vai ei. Näin se maailma muuttuu!

Vierailija
53/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, ettet alapuolelta ota eikä yläpuolella ole ketään.

Vierailija
54/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sinulla on jo poikaystävä, joka ei petä, ei jätä, ei hakkaa, ei auo päätään, ei ole mustasukkainen kyttääjä, eikä haise ja piereskele kuin sika. Sellainen joka ei sotke, eikä häiritse elämääsi mitenkään, ja mikä parasta tuottaa joka kerta räjähtävät orgasmit.

Kaalimadosta tilasit.

Vierailija
55/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin, koska menen naimisiin. Kysyjä nolostui ilmiselvästi, kun kysyin rauhallisesti, että koska sinä eroat. Ilmeisesti tajusi, että aivan yhtä tungetteleva kysymys.

Vierailija
56/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on vetänyt joitakin uteliaita sukulaismammoja hiljaiseksi, kun olen sanonut meneväni naimisiin, kunhan löydän miehen joka osaa siivota ja laittaa ruokaa ja suostuu myös hoitamaan taloudessamme nämä asiat. 

Vierailija
57/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siskoni täytti 35v lakkasin kyselemästä. Oli ilmiselvää, ettei se parisuhteeseen aikonut.

Muutaman vuoden päästä ei sultakaan kukaan enää kysy mitään.

Vierailija
58/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi sopivia ei ole tullut vastaan, enkä ketä tahansa vonkamiestä huoli.

Vierailija
59/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää selitellä suvulle? Jokainen taaplaa tyylillään. Jos joku kysyisi, en vastaisi mitään, hymyilisin vaan tyyliin siinäpä on miettimistä.