Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää mulle nasevia vastauksia ”vanhapiika-uteluihin” ;D

Vierailija
10.07.2020 |

Auttakaahan minua, kolmekymppistä naista, jolla ei ole ollut poikaystävää muutamaan vuoteen. Tämä tuntuu olevan suuri ongelma minun vanhempieni ystäväpiirille, ja haluaisinkin kuulla, mitä vastaisitte vanhempien naishenkilöiden typeriin kysymyksiin ja kommentteihin. Hyvä vastaus olisi varmaankin aika veemäinen, mutta kuitenkin huumoriin verhottu.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että toivoa vielä riittää, niin kauan kunnes teidän ikäisenä sitten hiekkamyrsky yllättää .. 

Zinc

Vierailija
22/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat hautakynttilät niille synttärilahjaksi ja sano "toin valmiiksi jos en kerkeä paikalle"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille, että sulla on ukkomies rakastajana, koska et saa ketään muuta, haha... Takuulla kukaan ei kysy sen jälkeen yhtään mitään. Mun eräs tuttu sanoi juuri noin ja hieman mua nauratti kaiken maailman juoru a k kojen vaivaantuneet ilmeet:D

Vierailija
24/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oliks Pera se jolla oli tossa kohtaa arpi?"

Osoita pakaraa, siinä on useimmilla "arpi".

Saa vähän miettimisitä että ootko tädin miestä käynyt pylsimässä.

Vierailija
25/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ovat tuollaisia ap:n tapaisia ihmisiä, joilta kysellään kaikkea ja joiltakin ei kysellä mitään. Minä olen se, joka taputtelen tahdin itseäni koskevissa asioissa. Esimerkiksi sukulaiset tietävät, että en ole mukava ihminen, jos minulta joku alkaisi utelemaan jotain tai jos kuulisin, että minusta on kiertämässä jotain epämääräistä juttua. Uskallan oikein hyvin mennä keskustelemaan suoraan mahdollisen utelijan/juoruajan kanssa ja selittää selkein ilmauksin, että se on viimeinen kerta, kun tällaista tapahtuu. En sano rumasti, mutta sanon sen niin, että hölmöimmällekin asia tulee selväksi. Sellainen olen ollut aina ja niinpä minua kunnioitetaan.

Ap on selkeästi ihminen, jota ei kunnioiteta, vaan häneen suhtaudutaan naureskellen.

Vierailija
26/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, koska olen vastaavassa tilanteessa, mutta kukaan ei kysele moista. Olen elänyt 7 vuoden avoliitossa, joten en liene ympäristön silmissä täysin toivoton tapaus. Joka tapauksessa kukaan ei utele moista, enemmän kysellään työstäni ja kesämökistäni kuin mahdollisesta miehestä. Ehkä en provosoi moisiin kyselyihin?

Ehkä olet sen verran outo tai epämiellyttävä, etteivät edes oleta sinun ryhtyvän suhteeseen tai löytävän miestä?

Juuri tätä odotin. Ehkä en vain tee kaikille selväksi, että olen sinkku? Ei meillä vanhempieni tutut tiedä parisuhdestatustani enkä sitä esittele, kuten ap todennäköisesti tekee.

Luonnollisesti olen susiruma ja köyhä, jolloin kukaan ei edes oleta, että päätyisin parisuhteeseen!

Vierailija
27/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään, jolla olisi pakarassa arpi.

Vierailija
28/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy että vanha joo oon mutta se piikuus :)?

Vierailija
29/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? En ole koskaan elämäni aikana seurustellut eikä kukaan utele minulta siviilisäädyn tilaa. Täytän pian 27 vuotta, eli en ole mitään teini tms. Missä piireissä oikein liikut? Itse jättäisin rasittavat sukulaiset ja muut elämästäni etäiset ihmiset ihan omaan arvoonsa, ei sellaisten ihmisten mielipiteillä ole mitään merkitystä koska niillä ihmisillä ei ole mitään sijaa minun elämässäni. Mihinkään särmikkääseen napautteluun en edes vaivautuisi, koska minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Olemalla vastaamatta heidän uteluihinsa osoitat heille sen, ettei heidän sanomisensa vaikuta sinuun pätkääkään. Eikö juuri reagoimalla johonkin osoiteta, että se kalikka kalahti? Pit paut muiden hömpötyksille, keskityt vain itseesi ja omaan elämääsi.

Vierailija
30/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään, jolla olisi pakarassa arpi.

Se on sellainen lapsena saatu pistos-arpi. En voi sille mitäään jos sun perhe ei kannata rokotuksia.

Vierailija
31/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf? En ole koskaan elämäni aikana seurustellut eikä kukaan utele minulta siviilisäädyn tilaa. Täytän pian 27 vuotta, eli en ole mitään teini tms. Missä piireissä oikein liikut? Itse jättäisin rasittavat sukulaiset ja muut elämästäni etäiset ihmiset ihan omaan arvoonsa, ei sellaisten ihmisten mielipiteillä ole mitään merkitystä koska niillä ihmisillä ei ole mitään sijaa minun elämässäni. Mihinkään särmikkääseen napautteluun en edes vaivautuisi, koska minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Olemalla vastaamatta heidän uteluihinsa osoitat heille sen, ettei heidän sanomisensa vaikuta sinuun pätkääkään. Eikö juuri reagoimalla johonkin osoiteta, että se kalikka kalahti? Pit paut muiden hömpötyksille, keskityt vain itseesi ja omaan elämääsi.

Näinhän se on. Ilmeisesti ap haluaa olla muiden silmissä kurja raukka ja mitätön mamma, jota kukaan ei halua.

Vierailija
32/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen sanoilla leikittely on mielestäni hyvä vastaus usein. Siinä ei saa kuzipään leimaa, vaan tekee vain selväksi, että utelias kyselee nyt asioita, jotka eivät hänelle ei kuulu.

Vierailija
33/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, koska olen vastaavassa tilanteessa, mutta kukaan ei kysele moista. Olen elänyt 7 vuoden avoliitossa, joten en liene ympäristön silmissä täysin toivoton tapaus. Joka tapauksessa kukaan ei utele moista, enemmän kysellään työstäni ja kesämökistäni kuin mahdollisesta miehestä. Ehkä en provosoi moisiin kyselyihin?

Ehkä olet sen verran outo tai epämiellyttävä, etteivät edes oleta sinun ryhtyvän suhteeseen tai löytävän miestä?

Pah, yritätkö jotenkin tuossa viestissäsi vihjailla, että vain kauniit ihmiset pariutuvat vai mitä yrität sanoa? Katsopa ihan huviksesi ympärillesi vaikka seuraavalla kauppareissulla, moniko on kaunis? No niin, teepä sitten seuraava havainto; moniko ei ole kaunis ja on silti kumppaninsa kanssa liikenteessä? Niinpä. Eiköhän tuo avaa silmäsi todellisuuteen. Jenkki roskasarjoja seuraamalla ei sivisty ihminen minkään asian suhteen.

Vierailija
34/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla kuitenkin näpäyttää kysyjää ettet ole seksuaalinen tötterö vaan aktiivinen samoin kuin hänkin ehkä. Tää on aina toiminut hyvin.

Vierailija
35/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kiinni tätien henkilökohtaisiin asioihin. Tyyliin: "Ei oo just nyt ketään. Mites sun ja Pertin avioliitto, onko teillä tunteet jo väljähtäneet? Kyllähän se vähän siltä näyttää että olis."

Tai kaivelet niiden lasten avioeroja tai muuta, ädiltä utelemalla saat hyvää materiaalia. Ja jos muuta ei löydy, niin aina voit katsoa pitkään ja kysyä, että ootko sä muuten vähän lihonu.

Vierailija
36/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tädeistäni vastaus jollekin kyselijälle oli: "En ole halunnut miestä riesakseni."

Vierailija
37/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään tädeistäni vastaus jollekin kyselijälle oli: "En ole halunnut miestä riesakseni."

Tuo kertoo lähinnä sen, että vastaaja on itse todellinen riesa ja hankala ihminen. Tosin muut sen varmasti tietävätkin.

Vierailija
38/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin: "Rakastan suomalaisia miehiä, en halua pilata heitä pitkäaikaisella parisuhteella. Miten se teidän liitto voi?"

Vierailija
39/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet kissanainen et kaipaa muuta seuraa.

Vierailija
40/59 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että oot alkanut tykätä enemmän naisista. Sitten kysyt, että mitäs teet ensi lauantaina? Tehosteeksi voit hiplata kysyjän pakaraa "honk honk" tyyliin. Luulis utelujen loppuvan. Niin tai tietty jos kysyjäkin on naisiin kallellaan niin saat treffiseuraa lauantaiksi :D