Menisitkö treffeille, vaikka et tietäisi minkä näköinen mies on?
Olen jonkun ajan kuluttua treffaamassa miehen (nettitutun), eikä mies ole lähettänyt pyynnöstäni huolimatta kuvaansa. Ajattelin, että jos ei lähetä niin en aio häntä tavata edes.
N 43
Kommentit (25)
Mulle kuva on tosi tärkeä. Sillä tavalla olen sitten pinnallinen, etten myöskään livenä ns. rumia ihmisiä katsele -kukapa katselisikaan. Kyllähän komeat miehet ja kauniit naiset ihmiset kiinnittävät huomion. Deittipalstoillakin katson kuvat. En katso profiileita, joissa ei kuvaa ole.
ap
En menisi. Kerran erehdyin, kun mies keksi vaikka mitä syitä ettei ollut kuvaa. Haloo, muka 2000-luvulla ei löydy lähetyskelpoista kuvaa itsestä... no ymmärsin sitten kun nähtiin, olis pitänyt olla kalansilmäobjektiivi että ruho olis mahtunut kuvaan.
En lähtis. Kyse ei ole pelkästä fyysisestä ulkomuodosta, vaan haluan nähdä minkä tyylinen ihminen on kyseessä.
Lähtisin, koska joskus ne kuvatkin on pettymyksiä. Ei se kuvakaan aina kerro, voiko "kemiat kohdata". Tietysti kuvasta näkee, ketä ei ainakaan halua tavata.
Olen käynyt, aikana jolloin ei pahemmin ollut kännykameroita tai tavallisia digikameroitakaan niin kauheasti, eli kuvan lähettäminen oli "hankalaa". Nykyään en menisi, ainakaan jos siis pyynnöstä huolimatta kuvaa en saisi. En menisi treffeille myöskään sellaisen miehen kanssa joka ei suostuisi kertomaan esim. ammattiaan tai asuinpaikkaansa (noin suurinpiirtein, en tarkkaa osoitetta tarvitse). Kyllä sen verran luottamusta pitäisi potentiaaliseen seurustelukumppaniin olla.
Ei se ulkonäkö siitä muutu lähettää sitten kuvan etukäteen tai ei. Minusta outo ajatus, että joku ei anna kuvaa siksi, että toinen ei muuten tulisi treffeille. Onko se sitten kivempaa että tulee, mutta ei lähde enää toisille koska treffikumppani on niin ruma? Itse ainakin koin sinkkuaikoina helpommaksi antaa kaikki mahdolliset kuvat ja faktat etukäteen, niin ei tule turhia pettymyksiä kummallekaan.