Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyrörre etuhiuksissa: Suoristus!

Vierailija
09.05.2013 |

Hei!

Kannattaako minun ostaa suoristusrauta vai sellainen lämpenevä "pyörreharja", jotta saisin etuhiukseni myös pysymään koko juhlien ajan kuosissa? Olen joskus kokeillut suoristusraudan kanssa eikä se valitettavasti ihmeitä tehnyt. Kaipaisin etenkin vinkkejä teiltä, joilla myös haastavat etuhiukset. : )

Kiitän jo etukäteen avusta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta asiasta ja ainoa keino oli näyttää ohennussaksia etuhiuksille jonka jälkeen jopa suoristusraudalla saa pyörteen pois :)

Vierailija
2/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kiharrinta. Suoristajalla saan pystyyn sojottavat otsahiukset vaikka miten yrittäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei tule hyvää jälkeä suoristusraudalla, vaan etuhiukset jäävät sojottamaan tosi rumasti. 

Kerran hyvä kampaaja leikkasi pyörteen alimmat hiukset kokonaan pois. Se auttoi, hiukset käyttäytyivät hyvin.

Nykyään annan hiusten kääntyä kuten haluavat; olen antanut periksi ja annan osan hiuksista kääntyä sivulle. Ihan ok.

Vierailija
4/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! 

Jeps. Taidan ostaa tuollaisen ilmakihartimen ja koittaa taikoa siistin juhlalookin. Myöhemmin voisin myös näyttää niitä ohennussaksia niille etuhiuksille.

Arkena olen minäkin jo luovuttanut, ja silloin otsis saa elää omaa elämäänsä. Ihan ok tosiaan.

Operaatio "Pyrörre" kuriin alkakoon... :D

Vierailija
5/5 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni etuhiuksissa on pyörre joka nostaa ne ylös pystyyn .Pienenä kun hän halusi otsatukan käytiin muutaman kuukauden välein kampaajalla joka laittoi pari rullaa permanenttia otsikseen. pysyi kurissa ,ei törröttänyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän