Markku, kirurgi, ei sytytä mua yhtään
Kommentit (12)
Mitä tulee näihin huhuihin Markku-kirurgista, niin kirurginahan eikä muunakaan lääkärinä saa esiintyä, ellei sitä todella ole. Muussa tapauksessa on valelääkäri. En sitten tiedä, koskeeko mainoksia.
Mulle jo siitä, että joku etsii "tarpeeksi tasokasta" seuraa, tulee mieleen joku pelottava narsisti. Joku joka laittaa ihmisiin hintalappuja ja katsoo naisia kuin lihatiskillä, kuka on sisäfilettä, kuka on sikanautaa. Luulisi että tuollainen kirurgi-markku saisi naisia vaikka leikkaussalihoitajista ettei tarvisi Eliittikumppaniin rekisteröityä. Ai joo mutta ne ei olekaan akateemisia. Ei taida sairaalamaailma loppujen lopuksi olla niin romanttista ja seksikästä kuin tv-sarjat antaa ymmärtää, voi komea kirurgikin jäädä lehdellä soittelemaan.
Markku on aika pliisun oloinen. Tosielämän kirurgeissa olen aistinut enemmän särmää.
jaa.Varmaan kun Markku on niin yleinen miehen nimi voi olla vaikka hammaskirurgina tuo Markku?
Markku lienee kyllä ihan mainosmalli, arvon naiset... :) mutta miehistä juuri nuo ristiveriset ovat kyllä aina vedonneet minuun, jos näin hölmön pinnallisesti tähän kommentoisi. Toisaalta mitä sitä kiistämäänkään, pitää siinä habituksessakin olla jotakin mikä joko vetoaa tai sitten ei.
No sehän on ollut Anttilan katalogimalli vuosia. Ammattimalli tämä "Markku".
Eikös kirurgi ole yhtä kuin narsisti? Mä en ole tavannut kuin erittäin itseään täynnä olevia kirurgeja. Ovat oman käsityksensä mukaan jumalasta seuraavia.
Mä kyllä ajattelin heti että on malli, mutta tuo konsepti kokonaisuudessaan niin ällö, ettei tuo kiinnosta eikä tuon mallinkaan ulkonäkö kaikessa tylsyydessään kiinnosta ollenkaan.
No ei tuo naismallikaan kovin kaksiselta näytä, joku 45-vuotias hotellinjohtaja. en tiedä onko joku "malli" sitten sekin.
Et ole tarpeeksi eliittikumppani-tasoa, että sytyttäisi. Ei sillä, en kyllä ole minäkään. Markun kanssa olisi varmasti todella tylsää.