Mikä mun alavatsaa vaivaa?
On sellainen turvonnut olo, jomottava kipu. Ihan kuin kuukautiset alkaisivat, mikä ei ole mahdollista. Mulla ei ole ollut kuukautisia syöpähoitojen vuoksi kymmeneen vuoteen.
Olo on ihan kamala. Lääkärin sain ensi viikon keskiviikolle.
Kommentit (6)
Minulla samanlaisia oireita nyt kolmatta päivää. Vatsa niin turvoksissa ja kova, että tuntuu siltä kuin olisin ylensyönyt reippaasti.
Käytännössä olen syönyt esim. tänään juustonäkkärin, tomaatinpuolikkaan, tuorekurkun pätkän ja porkkanan. Ei maistu mikään.
Ap vielä jatkaa: mulla on nyt tosi kovat suolistoäänetkin, yhtä lorinaa ja kurinaa. Ilmavaivoja. Kakattua kuin saisi, voisi auttaa, mutta kun ei tule mitään.
Onkohan nyt liikkeellä jotain tautia johon liittyy pahoinvointi, vatsan turvotus ja kivut ja kuume? Mulla on nyt tällaiset oireet ja mietin mahtaako olla joku mahataudin/flunssan sekoitus. Ja nuo mahavaivat alkoivat nimenomaan tuollaisina menkkakivun tyyppisinä, nyt on inhottava tunne myös ylävatsan alueella. Onko sulla kuumetta?
Tuskin syöpää, kontorollit olleet ok. Alunperinkään ei ollut munasarjasyöpä.
Ei ole sukupuolitautikaan. Myös ylävatsa on jotenkin kova, närästykseen otin lääkkeet. Olen yrittänyt juoda paljon vettä.
Kipulääkekään ei auta tähän jomotukseen. Se ärsyttää mua koko ajan siten, etten voi olla sitä huomaamatta.
Ei ole kuumetta.