Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin säästämään rahaa mieheltä salaa

Vierailija
09.05.2013 |

Koska on PAKKO. Nyt on jo useamman kerran käynyt niin että mies tyhjentää minunkin tilini johonkin maksuihin,ja niitä riittää kun yrityksen perusti. Aina sanoo maksavansa takaisin mutta puheeksi on jäänyt..

Olen itse äippärahalla tällä hetkellä ja kaikki rahat menee ruokaan jne.Nyt olen jo pari kuukautta siirtänyt muutamia satasia sivuun toiselle tilille josta mies ei tiedä,ihan vaan siksi että olisi edes vähän vararahastoa..olenko ihan kamala ihminen? Mies on aina ollut sellainen ettei osaa yhtään säästää vaikka olisi varaakin,minä taas en osaa elää niin että tilillä on 5 euroa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on "salainen" tili. Mieheni ei varsinaisesti ole vastuuton, ja hän hoitaa hyvin osuutensa perheen taloudesta. Hän on kuitenkin armoton optimisti ja saattaaa tehdä sijoituksia, joihin minä en aina ihan usko, ja toisaalta hän myös panostaa omiin harrastuksiinsa aika isoja summia. Sen takia minä avasin oman sääästötilini johan laitan kuukausittain pienen summan. Näin mieheni ei niin helposti tiedä paljonko minulla on rahoja, eikä laske sen bulvaanin varaan. Jos tarve tule, nuo rahat ovat perheen hätävara joista miehenikin hyötyy. Itselläni ei ole kalliita harrastuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi