Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi olla kiva muille.

09.07.2020 |

Eihän minullekkaan kukaan ole koskaan ollut kiva.
Katson että koska minua on kohdeltu huonosti minulla on oikeus kohdella muita huonosti.

Kommentit (96)

81/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäydyt toisille huonosti niin turha vaatia toisiltakaan hyvää kohtelua.

Eli muiden on turha vaatia minulta hyvää kohtelua koska kaikki ovat kohdelleet minua lähtökohtaisesti huonosti

Ei sinun tarvitse olla toisille mukava, jos toisetkaan ei ole sinullekaan sitä.

Muista kummiskin:

Kaikki ei ole mustavalkoista.

Voithan sinäkin olla huomaamattomasti toisille tyly.

Todellakin voi. Blogikin on sellaista pahanmielistä marinaa ja syyttelyä, arvostelua ja haukkumista, että jos tälle syntyy lapsi, se pitäisi välittömästi huostaanottaa, ettei saastu.

Jos haluaa jotain muuta kuin negatiivista sisältöä pitää minua kohdella sen mukaan.

Miten niin? Blogin kirjoittamisen aloitat sinä. Ovatko postauksesi vastineita blogissasi sinua huonosti kohdelleille? Outoa. Tuskinpa ovat. Et ilmeisesti edes tiedä, millaista on ystävällinen käytös, sen takia et saa sitä vastineeksi käyttäytymisestäsi, joka on sellaista, että vain joku yhtä negatiivinen saa tarttumapintaa.

Eli lähinnä syrjäytyneet kommunistit, eivät iloiset kokoomuslaiset tai muut pärjääjät. Toivottavasti lapsesi huostaanotetaan jos edes syntyykään.

Me olemme kokoomuslaisia. Vihaamme köyhiä.

Kirjoitan negatiivisesti tasan niin kauan kuin ollaan inhottavia. Ystävällisyys tarkoittaa tasaista virtaa kaikkea kivaa minulle.

Ymmärrän, mikä saisi sinut kokemaan, että muut pitävät sinusta ja ovat hyviä tyyppejä, mutta kun se ei kulta pieni ole realistista.

t.kristallikissa

Sitten on turha vaatia minulta ystävällisyyttä tai sitä että olisin jonkun kaveri.

Ehkä joku ajattelee, että olisi syytä tulla toimeen? Ei varmasti kaipaa kaveria sinusta, mutta haluaisi tulla toimeen kanssasi. Mutta ehkä sinäkin olet loukannut heitä, niin eivät hymyile ja lahjaile. Miksei pelkkä toimeentulemisen taso riitä tai kelpaa sinulle ilman lahjoja? Ei tarvitse ottaa paineita, että sinusta olisi heille ystäväksi. Opettele tulemaan toimeen ihmisten kanssa.

t.kristallikissa

Minä määrään mitä vaadin kaveruus suhteelta. Hymyilevä ihminen ei voi olla kaverini koska muiden hymy aiheuttaa minussa päänsärkyä ja pahoinvointia.

Vain lahjat ilahduttaa.

Kun ihmisten kanssa tullaan toimeen, siinä ei ole kyse ystävyydestä! Etkö nyt sen verran aikuinen ihminen ymmärrä? Pitää tulla toimeen, vaikkei toisen persoona niin miellyttäisikään, jos et osaa sitten jättää suhdetta taaksesi. Jos kyseessä on syystä tai toisesta suhde, josta ei pääse eroon, niin osaamalla alkeellisetkin tavat siitä selviää kyllä. Näytät itse olettavan, että joku haluaisi olla ystäväsi, vaikka on kysymys vain toimeentulemisesta. EI ystävyydestä.

Eikö miehen perheestä eroon pääsy taaskaan onnistunut?

t.kristallikissa

Miehen veli ainakin jätti rauhaan kun mies soitti poliisit kun veljensä juoksi mieheni perässä ja olisi halunnut puhua.

82/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää katti voisi vihdoin ymmärtää että en halua tulla siviilissä toimeen ihmisten kanssa joista en hyödy puhumattakaan että olisin heidän kavereitansa.

Työelämässä hoidan asiat mallikkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä, että ihmiset on erillisiä ja erilaisia yksilöitä. Jos joku yksilö on kohdellut sinua huonosti niin eihän se nyt tarkoita, että sitä pitää kaikilta odottaa. Paitsi toki sitten jos se on se mitä itse tarjoat heti kättelyssä.

Ajatusmallisi kuulostaa teiniangstilta.

Vierailija
84/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat vaikuttaa jollain tapaa epäilyttävältä tai ihmiset vaistoavat nuo negatiiviset tunteesi ja sinulla itsellä korostuu kaiken ikävän huomioiminen ja epäileminen. Eli vaikka joku olisikin mukava, saatat tuntea että sinua vihataan. 

Sun täytyy opetella pitämään itsestäsi, jotta voit pitää muista ihmisistä ja he sinusta. Ne ihmiset, jotka voivat hyvin eivät ymmärrä tuskaasi ja mistä tuossa ylipäätään on kyse. Kannattaa perehtyä tähän syvemmin ja harjoittaa itselleen parempaa itsetuntoa.

Rakastan itseäni koska olen täydellinen. Vihaan muita ihmisiä yli kaiken.

Minulla ei ole itsetunto ongelmia koska olen täydellinen.

Et ole, vaan häiriintynyt. Osaatko olla koskaan ystävällinen? En ole ikinä nähnyt yhtään ystävällistä ja muiden tunteet huomioivaa blogipostausta. Kaikki on pelkkää marinaa ja negatiivista piilopilkkaa, älä kuvittele, että sinusta pidettäisiin.

t.kristallikissa

Olen täydellinen. En ole ystävällinen koska minulle ei olan ystävällisiä. Lasken ystävällisyydekdi vain jatkuvat lahjat.

Jatkuvat lahjat ei oikein sovi tohon blogissasi mainostamaasi minimalismiin.

85/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat vaikuttaa jollain tapaa epäilyttävältä tai ihmiset vaistoavat nuo negatiiviset tunteesi ja sinulla itsellä korostuu kaiken ikävän huomioiminen ja epäileminen. Eli vaikka joku olisikin mukava, saatat tuntea että sinua vihataan. 

Sun täytyy opetella pitämään itsestäsi, jotta voit pitää muista ihmisistä ja he sinusta. Ne ihmiset, jotka voivat hyvin eivät ymmärrä tuskaasi ja mistä tuossa ylipäätään on kyse. Kannattaa perehtyä tähän syvemmin ja harjoittaa itselleen parempaa itsetuntoa.

Et ole, vaan häiriintynyt. Osaatko olla koskaan ystävällinen? En ole ikinä nähnyt yhtään ystävällistä ja muiden tunteet huomioivaa blogipostausta. Kaikki on pelkkää marinaa ja negatiivista piilopilkkaa, älä kuvittele, että sinusta pidettäisiin.

t.kristallikissa

Olen täydellinen. En ole ystävällinen koska minulle ei olan ystävällisiä. Lasken ystävällisyydekdi vain jatkuvat lahjat.

Lahjan ei tarvitse olla tavaraa.

86/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä, että ihmiset on erillisiä ja erilaisia yksilöitä. Jos joku yksilö on kohdellut sinua huonosti niin eihän se nyt tarkoita, että sitä pitää kaikilta odottaa. Paitsi toki sitten jos se on se mitä itse tarjoat heti kättelyssä.

Ajatusmallisi kuulostaa teiniangstilta.

Se menee niin että kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta tai tässä tapauksessa vastaan.

Vierailija
87/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Ihana tätä trollia huudattaa ja katsoa kun se yrittää erinäisillä tarinoilla keksiä tietä ulos :DDD

Vierailija
88/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Ihana tätä trollia huudattaa ja katsoa kun se yrittää erinäisillä tarinoilla keksiä tietä ulos :DDD

Niinpä ja sille menee vielä kaikki läpi, reagoi ihan kaikkeen. Saa helposti hupia.

89/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ja kateelliset jakasaa sössöttää miten minun tulisi käyttäytyä. Tää on itseasassa aika hyvää viihdettä. 

Vierailija
90/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 sössöttää ties kuinka monetta vuotta putkeen palstalla. Söpöä!

(Jos roikkuva kolmoisleuka voi ylipäätään olla söpö)

Vierailija
91/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko sä ap ikinä sitä Munsalan kansallispukua?

Vierailija
92/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli muiden on turha vaatia minulta hyvää kohtelua koska kaikki ovat kohdelleet minua lähtökohtaisesti huonosti

Muista kummiskin:

Todellakin voi. Blogikin on sellaista pahanmielistä marinaa ja syyttelyä, arvostelua ja haukkumista, että jos tälle syntyy lapsi, se pitäisi välittömästi huostaanottaa, ettei saastu.

Jos haluaa jotain muuta kuin negatiivista sisältöä pitää minua kohdella sen mukaan.

Miten niin? Blogin kirjoittamisen aloitat sinä. Ovatko postauksesi vastineita blogissasi sinua huonosti kohdelleille? Outoa. Tuskinpa ovat. Et ilmeisesti edes tiedä, millaista on ystävällinen käytös, sen takia et saa sitä vastineeksi käyttäytymisestäsi, joka on sellaista, että vain joku yhtä negatiivinen saa tarttumapintaa.

Eli lähinnä syrjäytyneet kommunistit, eivät iloiset kokoomuslaiset tai muut pärjääjät. Toivottavasti lapsesi huostaanotetaan jos edes syntyykään.

Kirjoitan negatiivisesti tasan niin kauan kuin ollaan inhottavia. Ystävällisyys tarkoittaa tasaista virtaa kaikkea kivaa minulle.

Ymmärrän, mikä saisi sinut kokemaan, että muut pitävät sinusta ja ovat hyviä tyyppejä, mutta kun se ei kulta pieni ole realistista.

t.kristallikissa

Sitten on turha vaatia minulta ystävällisyyttä tai sitä että olisin jonkun kaveri.

Ehkä joku ajattelee, että olisi syytä tulla toimeen? Ei varmasti kaipaa kaveria sinusta, mutta haluaisi tulla toimeen kanssasi. Mutta ehkä sinäkin olet loukannut heitä, niin eivät hymyile ja lahjaile. Miksei pelkkä toimeentulemisen taso riitä tai kelpaa sinulle ilman lahjoja? Ei tarvitse ottaa paineita, että sinusta olisi heille ystäväksi. Opettele tulemaan toimeen ihmisten kanssa.

t.kristallikissa

Minä määrään mitä vaadin kaveruus suhteelta. Hymyilevä ihminen ei voi olla kaverini koska muiden hymy aiheuttaa minussa päänsärkyä ja pahoinvointia.

Vain lahjat ilahduttaa.

Kun ihmisten kanssa tullaan toimeen, siinä ei ole kyse ystävyydestä! Etkö nyt sen verran aikuinen ihminen ymmärrä? Pitää tulla toimeen, vaikkei toisen persoona niin miellyttäisikään, jos et osaa sitten jättää suhdetta taaksesi. Jos kyseessä on syystä tai toisesta suhde, josta ei pääse eroon, niin osaamalla alkeellisetkin tavat siitä selviää kyllä. Näytät itse olettavan, että joku haluaisi olla ystäväsi, vaikka on kysymys vain toimeentulemisesta. EI ystävyydestä.

t.kristallikissa

Miehen veli ainakin jätti rauhaan kun mies soitti poliisit kun veljensä juoksi mieheni perässä ja olisi halunnut puhua.

Ai, te olette mustalaisia. Aina raveissa ja hevosten kanssa vöyhkäämässä.

93/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista kummiskin:

t.kristallikissa

t.kristallikissa

Vain lahjat ilahduttaa.

t.kristallikissa

Ai, te olette mustalaisia. Aina raveissa ja hevosten kanssa vöyhkäämässä.

Olen käynyt tasan kerran elämässi raveissa ja seuraavaa ei tule. 

Miehen oli pakko soittaa poliisille. Johonkin se vainoaminen piti saada loppumaan

94/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu2 sössöttää ties kuinka monetta vuotta putkeen palstalla. Söpöä!

(Jos roikkuva kolmoisleuka voi ylipäätään olla söpö)

Minulla ei ole kolmoisleukaa toisin kuin sulla läskillä tunkiolla. 

Vierailija
95/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pösilö

Vierailija
96/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilyltä vastasivat ap, että blogisi jatko on pohdinnan alla. Valittakaa muutkin niille siitä skeidasta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän