Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi olla kiva muille.

09.07.2020 |

Eihän minullekkaan kukaan ole koskaan ollut kiva.
Katson että koska minua on kohdeltu huonosti minulla on oikeus kohdella muita huonosti.

Kommentit (96)

41/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin eilen Lilylle blogisi asiattomaksi. Tehkää te muutkin niin, kun tämä häiriintynyt ihminen haukkuu blogissaan läheisiään ja köyhiä. Tuleee tosi paha mieli sitä lukemaan eksyville.

Minulla on oikeus haukkua muita koska minua haukutaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
42/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata itse aloittaa kettuilua, mutta jos silmille tullaan, niin anna vähintään tuplaten takaisin. Ei kannata olla toisen posken kääntäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäydyt toisille huonosti niin turha vaatia toisiltakaan hyvää kohtelua.

Minua on aina lähtökohtaisesti kohdeltu huonosti.

Eli kotona. Oletko sijaiskotiin joutunut hylkiö? Ap:n kotona ei puhuttu kuulemma suomea, joten hänen äidinkielensä on saksa. Kuitenkin hänen vanhempansa olivat supisuomalaisia kumpikin. Katkeruss juontaa juurensa jo sieltä?

44/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle vierasta kieltä kotonasi puhuneet supisuomalaiset vanhempasi kohdelleetkaan sinua hyvin? Oliko yksi rääkkäymuoto vieras kieli, joka siis EI ollut heidän äidinkielensä, jota sinulle kuitenkin puhuttiin?

Vai kasvattiko sinut naztisaksalainen isovanhempasi?

Vanhempani ovat kohdelleet minua hyvin toisinkuin esim köyhät.

Vierailija
45/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli muiden on turha vaatia minulta hyvää kohtelua koska kaikki ovat kohdelleet minua lähtökohtaisesti huonosti

Ei sinun tarvitse olla toisille mukava, jos toisetkaan ei ole sinullekaan sitä.

Muista kummiskin:

Kaikki ei ole mustavalkoista.

Voithan sinäkin olla huomaamattomasti toisille tyly.

Todellakin voi. Blogikin on sellaista pahanmielistä marinaa ja syyttelyä, arvostelua ja haukkumista, että jos tälle syntyy lapsi, se pitäisi välittömästi huostaanottaa, ettei saastu.

Vierailija
46/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle vierasta kieltä kotonasi puhuneet supisuomalaiset vanhempasi kohdelleetkaan sinua hyvin? Oliko yksi rääkkäymuoto vieras kieli, joka siis EI ollut heidän äidinkielensä, jota sinulle kuitenkin puhuttiin?

Vai kasvattiko sinut naztisaksalainen isovanhempasi?

Vanhempani ovat kohdelleet minua hyvin toisinkuin esim köyhät.

Nonni. Eli valehtelit.

Vierailija
47/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietä elämäsi sitten onnettomana, jos käyttäydyt kuin p* askiainen.

En voi koskaan olla Suomessa onnellinen.

Minua ei kenelläkään ole oikeus kohdella huonosti.

Ei tietenkään ole, mutta koska et avaa tarkemmin keskustelujasi lääkäreiden kanssa, oletamme, että lääkäri on käyttäytynyt asiallisesti ja sinä olet vainoharhainen ja häiriintynyt.

t.kristallikissa

48/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina lähtökohtaisesti kohdeltu huonosti.

Eli kotona. Oletko sijaiskotiin joutunut hylkiö? Ap:n kotona ei puhuttu kuulemma suomea, joten hänen äidinkielensä on saksa. Kuitenkin hänen vanhempansa olivat supisuomalaisia kumpikin. Katkeruss juontaa juurensa jo sieltä?

En ole koskaan asunut köyhien perseenjakolaitoksessa.

49/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta koska et avaa tarkemmin keskustelujasi lääkäreiden kanssa, oletamme, että lääkäri on käyttäytynyt asiallisesti ja sinä olet vainoharhainen ja häiriintynyt.

t.kristallikissa

Asiat on niinkuin minä sanon ja enempää teidän ei tarvitse tietää.

Vierailija
50/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat vaikuttaa jollain tapaa epäilyttävältä tai ihmiset vaistoavat nuo negatiiviset tunteesi ja sinulla itsellä korostuu kaiken ikävän huomioiminen ja epäileminen. Eli vaikka joku olisikin mukava, saatat tuntea että sinua vihataan. 

Sun täytyy opetella pitämään itsestäsi, jotta voit pitää muista ihmisistä ja he sinusta. Ne ihmiset, jotka voivat hyvin eivät ymmärrä tuskaasi ja mistä tuossa ylipäätään on kyse. Kannattaa perehtyä tähän syvemmin ja harjoittaa itselleen parempaa itsetuntoa.

Rakastan itseäni koska olen täydellinen. Vihaan muita ihmisiä yli kaiken.

Minulla ei ole itsetunto ongelmia koska olen täydellinen.

Et ole, vaan häiriintynyt. Osaatko olla koskaan ystävällinen? En ole ikinä nähnyt yhtään ystävällistä ja muiden tunteet huomioivaa blogipostausta. Kaikki on pelkkää marinaa ja negatiivista piilopilkkaa, älä kuvittele, että sinusta pidettäisiin.

t.kristallikissa

51/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli muiden on turha vaatia minulta hyvää kohtelua koska kaikki ovat kohdelleet minua lähtökohtaisesti huonosti

Ei sinun tarvitse olla toisille mukava, jos toisetkaan ei ole sinullekaan sitä.

Muista kummiskin:

Kaikki ei ole mustavalkoista.

Voithan sinäkin olla huomaamattomasti toisille tyly.

Todellakin voi. Blogikin on sellaista pahanmielistä marinaa ja syyttelyä, arvostelua ja haukkumista, että jos tälle syntyy lapsi, se pitäisi välittömästi huostaanottaa, ettei saastu.

Jos haluaa jotain muuta kuin negatiivista sisältöä pitää minua kohdella sen mukaan.

Vierailija
52/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ja erittäin tyytyväinen elämääni. Luultavasti juuri sellainen ihminen jota ap vihaa :)

53/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat vaikuttaa jollain tapaa epäilyttävältä tai ihmiset vaistoavat nuo negatiiviset tunteesi ja sinulla itsellä korostuu kaiken ikävän huomioiminen ja epäileminen. Eli vaikka joku olisikin mukava, saatat tuntea että sinua vihataan. 

Sun täytyy opetella pitämään itsestäsi, jotta voit pitää muista ihmisistä ja he sinusta. Ne ihmiset, jotka voivat hyvin eivät ymmärrä tuskaasi ja mistä tuossa ylipäätään on kyse. Kannattaa perehtyä tähän syvemmin ja harjoittaa itselleen parempaa itsetuntoa.

Et ole, vaan häiriintynyt. Osaatko olla koskaan ystävällinen? En ole ikinä nähnyt yhtään ystävällistä ja muiden tunteet huomioivaa blogipostausta. Kaikki on pelkkää marinaa ja negatiivista piilopilkkaa, älä kuvittele, että sinusta pidettäisiin.

t.kristallikissa

Olen täydellinen. En ole ystävällinen koska minulle ei olan ystävällisiä. Lasken ystävällisyydekdi vain jatkuvat lahjat.

Vierailija
54/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Asiat on niinkuin minä sanon ja enempää teidän ei tarvitse tietää.

Vaikeaa nähdä sitten lääkäriä käyttäytymässä väärin tai ilkeästi, jos et kerro miten tilanne tarkkaan ottaen meni. Sinun kohdallasi näyttäisi jatkuvasti olevan kyse siitä, että et vain tule toimeen ihmisten kanssa. Voi johtua siitä, että olet jotenkin surkimusmaisen negatiivinen ja niuhottava ak ka ja sinuun on varmasti erittäin vaikeaa suhtautua aurinkoisesti. Tästä egosi loukkaantuu ja syyttelykierteesi jatkuu.

t.kristallikissa

Vierailija
55/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan. Mutta hei! Sinähän toden totta voit muuttaa pois Suomesta!

Ulkomailla sinua taatusti kohdellaan paljon mukavammin kuin Suomessa, vaikka samanlaista hapannaamaa heille näyttäisit!

Vierailija
56/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Olen täydellinen. En ole ystävällinen koska minulle ei olan ystävällisiä. Lasken ystävällisyydekdi vain jatkuvat lahjat.

Ystävällisyydeksi vain jatkuvat lahjat?

Ja siis blogissa on keskustelujen ja postausten aloittaja sinä. Siellä voisit olla ystävällinen ja miettiä, mitkä lauseet jätät sanomatta, koska ne voivat osua muiden tunteisiin siten, että heille syntyy sinun itsesi antamana sinusta negatiivinen kuva, joka heti laskee välittämistarvetta aika paljon.... Ei tarvitsisi esittää aurinkoista, huomioida vain lukijat.

t.kristallikissa

Vierailija
57/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet niiiiin raskas ihminen. Huh! 🙊 🤮

Vierailija
58/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan. Mutta hei! Sinähän toden totta voit muuttaa pois Suomesta!

Ulkomailla sinua taatusti kohdellaan paljon mukavammin kuin Suomessa, vaikka samanlaista hapannaamaa heille näyttäisit!

Mene ulkomaille! Ihmiset antavat sinulle lahjoja!

Vierailija
59/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin eilen Lilylle blogisi asiattomaksi. Tehkää te muutkin niin, kun tämä häiriintynyt ihminen haukkuu blogissaan läheisiään ja köyhiä. Tuleee tosi paha mieli sitä lukemaan eksyville.

Minulla on oikeus haukkua muita koska minua haukutaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Eeeeeiiii ei ole. Blogia kirjoitat sinä, ei joku sinua haukkunut köyhä.

60/96 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Ystävällisyydeksi vain jatkuvat lahjat?

Ja siis blogissa on keskustelujen ja postausten aloittaja sinä. Siellä voisit olla ystävällinen ja miettiä, mitkä lauseet jätät sanomatta, koska ne voivat osua muiden tunteisiin siten, että heille syntyy sinun itsesi antamana sinusta negatiivinen kuva, joka heti laskee välittämistarvetta aika paljon.... Ei tarvitsisi esittää aurinkoista, huomioida vain lukijat.

t.kristallikissa

Ystävällisyys tarkoittaa jatkuvia lahjojen antamista jnem jokainen kommentti satuttaa minua joten miksi kirjoittaisin ystävällisiä sävytteisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan