Elääkö tämä palsta siitä, että ihmiset vastailevat omiin ketjuihinsa ja jopa omiin kommentteihinsa?
Esim. tämä säälittävä kerro jotain tutulla laululla -ketjulla tms.
Kommentit (71)
Tälle ketjulle ei voi ennustaa kovinkaan pitkää tulevaisuutta, totuus sattuu.
Suattaapi olla. Suattaapi että ei. Ainut mikä tässä maailmassa on varmaa, on että minulla on ripulit housuissa .
T. Pena
Pidän yllätyksenä, jos tämä ketju on pystyssä vielä klo 23, sen verran on älykköjä mammoja jo loukattu.
Vierailija kirjoitti:
Ei piä
Hänen kanssaan samaa mieltä, ei piä.
On muuten fiksunkommentoija, varmaan komiakin.
Minä haluan laulaa Sepi Kumpulaisen piisillä monta kappaletta ja ihailla, kuinka tämä ketju on ylhäällä joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei piä
Hänen kanssaan samaa mieltä, ei piä.
On muuten fiksunkommentoija, varmaan komiakin.
Samaa mieltä kuin kaksi edellistä että ei piä.
Ovat tosi fiksuja ja takuulla komioitakin.
Meitä on täällä vain kaksi, sinä ja minä.
Sinustakaan en ole ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, minä ainakin provoilen ja nautin kun saan vähän yksinkertaisempia ihmisiä mukaan.
Hyvä, että tapaat vertaisiasi vapaa-ajallakin.
Totta turiset. Olen alkanut miettiä, että onko tämä palsta oikeasti niin suosittu kuin väitetään. Usein todella vaikuttaa siltä, että ketjuun kirjoittaa vain yksi ja sama ihminen, jopa väitellen itsensä kanssa.
Olen tämän ketjun aloittaja ja haluaisin lisätä että olen ollut ruskeassa talossa ruputettavana.
Onhan se hyvä, että mamnapalstalla ihmiset saavat kiusata toisiaan, ehkä sitte vähemmän livenä!
On antiflood systeemi koodi tällä sivustolla. Estelee jatkuvan lähetyksen samalta laitteelta. Jos laitetta ei tunnista, niin käyttää ip-osoitetta.
- Yllåpito.
Vierailija kirjoitti:
On antiflood systeemi koodi tällä sivustolla. Estelee jatkuvan lähetyksen samalta laitteelta. Jos laitetta ei tunnista, niin käyttää ip-osoitetta.
- Yllåpito.
Juu, faktoista kannattaa loukkantua.
Ehdottomasti, minä ainakin provoilen ja nautin kun saan vähän yksinkertaisempia ihmisiä mukaan.