Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miesten mielestä söpöä kun nainen on ihan käsi keittiössä?

Vierailija
09.07.2020 |

Vai turhauttavaa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole söpöä, vaan säälittävää

Vierailija
2/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On söpöä jos nainen on 10-12V.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, söpöä on. Miehet tykkää kun nainen on heitä huonompi, niin he pääsevät näyttämään omat, miehekkäät kykynsä. Ja nainen saa tuntea itsensä avuttomana naiselliseksi ja ihanaksi. 

Vierailija
4/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole söpöä.

Vierailija
5/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Jos television kokkiohjelmassa on vastakkain kaksi naista, niin olen sen puolella jolla menee paistokset eniten pieleen.

Vierailija
6/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä se ei ole, mutta helv*tin hauskaa.

Vierailija
7/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäinen tytär on lahjakkaampi keittiössä. Hävetä saa silmät päästä meidän kodin hengetärtä.

Vierailija
8/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka oven välissä, käsi keittiössä.

Vierailija
9/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä ole mitään söpöä jos ei edes helppoja kokkailuja hallitse ja saa itselleen yksinkertaista ruokaa laitettua. Ihmisen pitää osata huolehtia itsestään ja kun syödä pitää niin ei todellakkaan ole söpöä olettaa että joku muu sen ruuan vääntää.

Vierailija
10/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää jos nainen ei osaa tehdä ku ranskalaisia. Kaikki naiset jota olen tapaillu on kertonu osaavansa tehdä ruokaa mutta totuus on ollu ihan päinvastanen. Hävetkää

Vierailija
11/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että yrittää. Tai no oma tyttöystävä rakastaa leipomista.. tulokset ovat noh... ei kovin maarittelevia. Piikittelen ja tiuskin häntä aina asiasta ja ottaa itseensä.

Vierailija
12/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokeillut tätä. Ollaan kotitreffeillä ja tehdään pizzaa. V'ttu minä mitään pizzaa osaa tehdä.

Teen sen mistä miehet tykkää: hihittelen, väheksyn itseäni, pyörittelen silmiäni. "Vitsi mä niiin en osaa. Mutta sä varmaan olet tooosi hyvä tässä"  "Sä olet niiiin vahvakin." "Oih, avaatsä tän purkin, mä en saa sitä auki"*vink vink*

Ei ole vielä toiminut, mutta periksi en anna. Ei voi olla niin, että se mikä toimii renkaiden vaihdon suhteen, ei toimisi kohokkaan suhteen. Kohokas on kuitenkin niistä se vaikeampi.

Mä haluun nähdä sen miehen, joka tekee mulle täydellisen kohokkaan.

n22

Vierailija
13/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa olla käsi? Onneton, huono jne? Minkä maakunnan murretta?

Vierailija
14/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi keittiössä? Sehän kuulostaa hyvältä kokilta. Vs. kädetön keittiössä. Eli mitä tässä nyt halutaan sanoa?

Vierailija
15/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu osata kokata yhtä hyvin siinä määrin missä mies osaa korjata autoa. Eli kummankaan ei tarvitse olla mestareita vain sukupuolensa takia.

Vierailija
16/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokeillut tätä. Ollaan kotitreffeillä ja tehdään pizzaa. V'ttu minä mitään pizzaa osaa tehdä.

Teen sen mistä miehet tykkää: hihittelen, väheksyn itseäni, pyörittelen silmiäni. "Vitsi mä niiin en osaa. Mutta sä varmaan olet tooosi hyvä tässä"  "Sä olet niiiin vahvakin." "Oih, avaatsä tän purkin, mä en saa sitä auki"*vink vink*

Ei ole vielä toiminut, mutta periksi en anna. Ei voi olla niin, että se mikä toimii renkaiden vaihdon suhteen, ei toimisi kohokkaan suhteen. Kohokas on kuitenkin niistä se vaikeampi.

Mä haluun nähdä sen miehen, joka tekee mulle täydellisen kohokkaan.

n22

Oletko koskaan vaihtanut renkaita? Kerro vaihe vaiheelta miten sen teit?

Vierailija
17/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miesten ei tarvitse olla hyviä ruuan laittajia, mutta edelleen ajatellaan että naisen kuuluu olla? Kaiken tämän tasa-arvon keskellä.

Vierailija
18/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi miesten ei tarvitse olla hyviä ruuan laittajia, mutta edelleen ajatellaan että naisen kuuluu olla? Kaiken tämän tasa-arvon keskellä.

Tarviihan miehenkin osata vaihtaa renkaat, kuten edellä jo mainittiin.

Vierailija
19/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa olla käsi? Onneton, huono jne? Minkä maakunnan murretta?

Ikä tuo tuon kaiken murteen ja ymmärryksen.

t: 40 vuotias

Vierailija
20/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluu osata kokata yhtä hyvin siinä määrin missä mies osaa korjata autoa. Eli kummankaan ei tarvitse olla mestareita vain sukupuolensa takia.

Check. 41 ja 42, minä hyvä kokki ja mies hyvä korjaamaan autot. Näillä menty jo 15 v. Minkä sukupolven (-puoleen katsomatta) edustajat ovat kädettömiä keittiössä, kun ei tule ketään mieleen (edes oma 19-v ei ole)?