Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko on tuntipalkkasi?

Vierailija
08.05.2013 |

Mulla tasan 15E, eli aika huono. Teen 3-vuorotyötä joten onneksi lisät nostavat palkan kuitenkin ihan siedettäväksi kuukaudessa.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 09:00"

Mistä sinä voit tietää mitä tämä lähihoitaja tekee työkseen? Ihme aliarviointia lähihoitajia kohtaan tällä palstalla, vaikka kaikki me voimme joskus olla heidän hoidettavanaan, jopa heti huomenna vaikka olisikin nuori, ehkä sitten alkaisit arvostamaan heidän työtään. Lähihoitaja monessa paikkaa joutuu kokemaan jatkuvaa väkivallan uhkaa ja työskentelemään kiireen vuoksi niin ettei kaikkea haluamaansa voi potilaiden hyväksi tehdä.

[/quote]

Ööh..? Mistä ihmeestä sait päähäsi etten arvosta lähihoitajia? Se on ihan se ja sama mitä LÄHIHOITAJA työkseen tekee noin hyvällä palkalla. Olen vaan niiiiin korviani myöten täynnä hoitajien palkkakitinää, varsinkin ilman aihetta.

[/quote]

Kiitos tuesta, 41! Olen tuo aiemmin kommentoinut lähihoitaja ja sehän on totta, että täällä av:lla meidät on leimattu aivottomiksi perseenpesijöiksi, joille ei tarvi maksaa palkkaa, kutsumustyötähän me teemme.  Siksi oli aika loukkaavaa, koska täällä jo joku tiesi, että saan ihan hyvää palkkaa työhöni nähden, vaikkei edes tiennyt mitä teen.

Olen suorittanut yo-pohjaisen tutkinnon ja tehnyt 18 vuotta työtä lastenkuntoutuksessa.  Teen yötyötä, jossa vastuullani yksin on noin 100 ihmistä.  En ruikuta palkasta ja muutenkin rakastan työtäni.

Tsempit ja jaksamiset kaikille hoitotyöläisille, yleensä oikeassa elämässä meitä arvostetaan.

[/quote]

Miksi sinä laitat sanoja suuhuni? Missä sanoin sinua/teitä aivottomiksi perseenpesijöiksi joita en arvosta? Edelleen, olen sitä mieltä että muutaman vuoden opiskelleen lähihoitajan palkaksi yli 14 euroa / tunti ON hyvä. Se on ihan se ja sama mitä teet, koska se ei koulutustasi muuksi muuta. Ja niin kuin sanoin, olen todella, todella kyllästynyt hoitajien palkkanarinaan.

Vierailija
22/77 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh-opiskelija ja palkka on tällä hetkellä -10%, tunnista tulee 11,33€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee, tämäkään ketju ei pettänyt, lähäritappeluksi meni...

Vierailija
24/77 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 09:00"

Mistä sinä voit tietää mitä tämä lähihoitaja tekee työkseen? Ihme aliarviointia lähihoitajia kohtaan tällä palstalla, vaikka kaikki me voimme joskus olla heidän hoidettavanaan, jopa heti huomenna vaikka olisikin nuori, ehkä sitten alkaisit arvostamaan heidän työtään. Lähihoitaja monessa paikkaa joutuu kokemaan jatkuvaa väkivallan uhkaa ja työskentelemään kiireen vuoksi niin ettei kaikkea haluamaansa voi potilaiden hyväksi tehdä.

[/quote]

Ööh..? Mistä ihmeestä sait päähäsi etten arvosta lähihoitajia? Se on ihan se ja sama mitä LÄHIHOITAJA työkseen tekee noin hyvällä palkalla. Olen vaan niiiiin korviani myöten täynnä hoitajien palkkakitinää, varsinkin ilman aihetta.

[/quote]

Kiitos tuesta, 41! Olen tuo aiemmin kommentoinut lähihoitaja ja sehän on totta, että täällä av:lla meidät on leimattu aivottomiksi perseenpesijöiksi, joille ei tarvi maksaa palkkaa, kutsumustyötähän me teemme.  Siksi oli aika loukkaavaa, koska täällä jo joku tiesi, että saan ihan hyvää palkkaa työhöni nähden, vaikkei edes tiennyt mitä teen.

Olen suorittanut yo-pohjaisen tutkinnon ja tehnyt 18 vuotta työtä lastenkuntoutuksessa.  Teen yötyötä, jossa vastuullani yksin on noin 100 ihmistä.  En ruikuta palkasta ja muutenkin rakastan työtäni.

Tsempit ja jaksamiset kaikille hoitotyöläisille, yleensä oikeassa elämässä meitä arvostetaan.

[/quote]

Miksi sinä laitat sanoja suuhuni? Missä sanoin sinua/teitä aivottomiksi perseenpesijöiksi joita en arvosta? Edelleen, olen sitä mieltä että muutaman vuoden opiskelleen lähihoitajan palkaksi yli 14 euroa / tunti ON hyvä. Se on ihan se ja sama mitä teet, koska se ei koulutustasi muuksi muuta. Ja niin kuin sanoin, olen todella, todella kyllästynyt hoitajien palkkanarinaan.

[/quote]

Joo mutta koita elää tuollakin summalla esim. pk seudulla ja elättää perhe, eihän tuosta tule kuin reilu 2000e kuussa, se ei ole mistään työstä hyvä palkka. Ja jos työtä tekemällä kaikki menee välttämättömiin elämisiin, eikä edes saa säästöön niin teet vaan työtä jolla elät juuri ja juuri.

Ja tosiaan vaikka koulutus olisi vaan se 3 vuotta niin huomioi siis epämukavat työajat, 3 vuorotyö ja vastuu työssä, harvassa ammatissa olet  vastuussa ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan, turvallisuudesta ja hengestään. Tämä vastuu on aika iso asia joka painaa palkkauksessa. Lisäksi työ on fyysisesti ja henkisesti raskasta. Moni työ ei sisällä näitä kaikkia epämukavia asioita, toki jokaisessa on omat epämukavuudet mutta hoitajat tarvitsisivat ehdottomasti enemmän palkkaa. Saahan sinulla olla oma mielipiteesi mutta olisi hyvä perustella miksi ajattelet niin, paljonko tiedät hoitajien työstä...

Vierailija
25/77 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12,5 e/h + lisät + tipit.
n. 40 h/vko, käteen jää verojen sun muiden jälkeen n. 1500 e ( + tipit kuukaudesta riippuen 400-500 e)
Kouluttamaton 22-vuotias tarjoilija (joka on yllättynyt omasta palkastaan luettuaan tätä ketjua).

Vierailija
26/77 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajien palkoista vielä.  Tuo aiemmin mainittu 14€ ja risat perustuntipalkkaa ei todellakaan johtunut lähihoitajan KOULUTUKSESTA.  Siinä on kokemuslisiä ja henkilökohtaisesta pätevyydestä saatua lisäpalkkaa.  Lähärien perustuntipalkka on luokkaa 11,50.  Noin "hyvää" eli yli 14€ saa vain, jos todellakin on ollut alalla vuosia ja saa vielä henkilökohtaisen lisän. Terkuin itsekin lähihoitaja.

Vierailija
27/77 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkkani näkyy olen reilu 30 euroa. It-alan asiantuntijatehtävissä työskentelen.

Vierailija
28/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30€/h ylöspäin netto.

Vierailija
29/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13,70 e ja tunteja tulee yli 50 viikossa.

Vierailija
30/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euroa ja jokunen hilu päälle. Kunnallinen perhepäivähoitaja.

Vierailija
31/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 09:29"]

14,37 perustuntipalkka, sen päälle tulevat lisät. Lähihoitaja.

[/quote]

Ja valitattte palkoistanne. Toihan on erinomaisen hyvä palkka tuollaisesta työstä.

Vierailija
32/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11,59 e/tunti + lisät. Osa-aikainen myyjä.

Vierailija
33/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e, 29-vuotias, työkokemusta 2v, ihmistieteet.

Vierailija
34/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

47,30e brutto/h 

Vierailija
35/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 €

Vierailija
36/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11,60€/h. Kotisiivooja olen. Useimmilla siivoojilla taitaa jäädä jopa tämän alle..

Vierailija
37/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteleva, mutta liikkuu 13 euron molemmin puolin.

Vierailija
38/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e. teen vapaaehtoistyötä eläintenlöytö talolla. 

repikää siitä.

Vierailija
39/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 09:29"]

14,37 perustuntipalkka, sen päälle tulevat lisät. Lähihoitaja.

[/quote]

Ja valitattte palkoistanne. Toihan on erinomaisen hyvä palkka tuollaisesta työstä.

[/quote]

Mistäs sinä tiedät, mitä teen työkseni? Ja tiedät senkin, että valitan palkastani.

Teen osa-aikatyötä ja tienaan yli 30 000 euroa vuodessa.  En valita.

Vierailija
40/77 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausipalkasta muutettuna 30,26 eur, olen henkilöstöpäällikkö.