Olen liikunnallinen ulkoilmaihminen, mutta parisuhdemielessä minusta kiinnostuvat
Ihan muunlaiset miehet. Tai siis liikunnallisten ulkoilmamiesten kanssa ei ole mitään juteltavaa, kun taas sellaiset nörttihenkiset liikkumattomat jurottajat klikkaavat heti. Mutta olisi se kiva harrastaakin yhdessä.
Kommentit (8)
Harrastakaa nörtteilyä yhdessä ja käy ulkoilemassa yksin tai kaverin kanssa?
Itekin yritän etsiä liikunnallista naista, olis mahtavaa olla sellainen sporty couple.
Niillä on joku persoonallisuushäiriön tapainen, jos kuvittelevat sinun ominaisuuksiasi omikseen.
Esim lokkeilijoille on aivan tavallista nähdä toisen omaisuus omanaan.
Että tyttöystävällä, siis meillä, on sitä ja tätä. Itse eivät anna mitään.
Kannattaa tunnistaa ilmiö.
Itse aloin liikkumaan, kun seurasin jonkun aikaa kuinka hyvävointinen kumppanini on ja aloin haluamaan voida itse yhtä hyvin ja pystyä samoihin asioihin kuin hän.
Tähän tosin ei liittynyt minkäännäköistä painostusta, todennäköinen pienikin ahdistelu asiasta olisi saanut minut painumaan syvemmälle sohvatyynyjen väliin sipsipusseineni. Halu muutokseen tuli hitaasti itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Itekin yritän etsiä liikunnallista naista, olis mahtavaa olla sellainen sporty couple.
hankkisitko teille yhteensopivat tuulipuvut?
Hikipäissä juoksijoita riittää, mutta tosimiehen itsetunto kestää kävelylenkinkin ja keskustelee ja kuuntelee samalla.
Mulla on nörttimies jota ei saa mitenkään liikkumaan. On se vähän harmillista jos haluaisin joskus mennä yhdessä vaikka pidemmälle patikkaretkelle tai kunnolla vaeltamaan, mutta pärjään silti.
Kaikki vastaan tulleet liikkujamiehet taas on olleet vähemmän kiinnostavaa seuraa ja jotenkin tiukkapipoisia suorittajia. Mieluummin sitten harrastaa liikuntaa yksin tai kaverin kanssa.
Ei ne kato ketä klikkaavat. Kaikki menee