Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstalla muita miehiä joita "tavara" ei kiinosta enää niin paljon?

Vierailija
09.07.2020 |

Itse ainakin lähden mieluummin:

-Pealaamaan frisbeegolfia
-pelaamaan biljardia
-pelaamaan konsolipelejä
-teen ylitöitä

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavara kiinnostaa kyllä, mutta enää eli 40 vuotiaana juokse vain silmät kiinni sen perässä. Aiemmin oli ihan sama millainen persoona oli kyseessä, kunhan vain tuli pimperoa. Nykyään en jaksaisi enää sekuntiakaan yhtään kiukuttelelijaa ja nirppanokkaa, vaikka ottaisi kolme kertaa päivässä suihin. Tingin mieluummin seksistä kuin henkisestä tasapainosta.

Tähän vielä, että nyt kun ikää on jo se 40 niin jatkuva nalkuttaminen ja kiukuttelu laskee sitä kiinnostusta seksiin. Miksi pitäisi panna, jos pari tuntia aikaisemmin olet saanut kuulla millainen pataluhka oikein olet?

Olitkohan pataluha sen vuoksi koska sinua ei vain sattunut kyseinen nainen kiinnostamaan p*llua lukuun ottamatta? Tässä syy miksi monen miehen suhteet menee puihin. Itsekin myönnetään, että naisessa kiinnostaa vain se yksi asia, ja sen vuoksi mennään suhteisiin itselleen täysin sopimattomien ihmisten kanssa. Lopputulos on katastrofi, jonka jälkeen mies miettii miksi naiset ovat niin hankalia ja nalkuttajia ja ties mitä. Sen sijaan että katsottaisiin peiliin, ja todettaisiin että lopputulos on huono koska häntä heiluttaa koiraa.

Vierailija
42/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne iän myötä halut vähenee, mutta se että jo 3 kymppisillä on kyllä outoa. Suoraan sanoen ei kapakkaelämä kiinnosta paskan vertaa. Ehkä talvella thaimaan matkaa saa uuden kevään tulemaan. Testot muuten mitattu ja 26,1mmol/l, eli ihan ok.

mies52v

Sitäkö tässä tarkoitettiin ettei kiinnosta orgasmit ollenkaan? Mua kiinnostaa mutta ei kiinnosta nähdä vaivaa sen eteen tai maksaa. Ajatus jonkun hóron panemisesta tuntuu absurdilta.

No teet sen sitten koneella. Ei tuon tavaran saamiseen kyllä erikoista vaivaa tarvitse nähdä - nykypäivänä.

Tautivaara toki on ja se on todellinen. Monikulttuurisessa maailmassa. Tietäen noiden uussuomalaisten seksuaalitavat kotonaan, niin eiköhän joku uusi Aids taas tule hetken päästä kuvioihin

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni riittää tavaraa, vaikka muille jakaa.

Olet siis jakorasia.

Vierailija
44/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 ja kyllä kiinnostaa "tavara" edelleen. 

Vierailija
45/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja kirjoitti:

Jos ajattelee naista vain pelkästään tavarankantotelineenä ja tavaraa vain runkkureikänä niin tietenkin kiinnostus hiipuu.

Jos rakastaa ja haluaa tuottaa toiselle nautintoa ja nauttia yhdessä, ei siihen koskaan kyllästy. Mitä useampi vuosi ja vuosikymmen yhteistä polkua takana, sen paremmaksi se vaan käy.

Asenteesta ja halusta se on kiinni.

Pitkässä parisuhteessa voi myös harrastaa monipuolisempaa seksiä, kun ehkäisystä ei tarvitse joko huolehtia, kun lapsia voi tulla tai voidaan olla käyttämättä kondomia ja käyttää muuta ehkäisyä sekä voidaan harrastaa esim. Sm- leikkejä, joita ei voi muissa suhteissa turvallisuussyistä tehdä. Lisäksi kun oppii mistä kumppani pitää nainen voi saada jopa parissa minuutissa, joten voidaan harrastaa myös pikaseksiä. Seksin laatu on parempaa pitkissä suhteissa.

Vierailija
46/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ettei tavara enää kiinnostanut mutta kun eron jälkeen tapasin nykyisen naiseni niin kiinnostaa joka päivä ja usean kerran päivässä.

Vierailija
47/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastaja kirjoitti:

Jos ajattelee naista vain pelkästään tavarankantotelineenä ja tavaraa vain runkkureikänä niin tietenkin kiinnostus hiipuu.

Jos rakastaa ja haluaa tuottaa toiselle nautintoa ja nauttia yhdessä, ei siihen koskaan kyllästy. Mitä useampi vuosi ja vuosikymmen yhteistä polkua takana, sen paremmaksi se vaan käy.

Asenteesta ja halusta se on kiinni.

Tämän kirjoitti nainen, eikö niin?

Tai sitten se on romantikko.

Olen kai sitäkin, mutta se, että näkee naisen ihmisenä eikä panoalustana ei nyt vielä kummoinen romantikon kriteeri ole. Lähinnä riittää olla suunnilleen normaali, ihmisistä kiinnostunut ja tunneälykäs. Luonnehäiriö, huomattava itsekeskeisyys tai epäempaattisuus ovat niitä juttuja sitten jotka vääntävät maailmankuvan irvokkaaksi ja ihmisryhmät aletaan panna atereotyyppeihin ja arvojärjestyksiin ja muilla on lähinnä hyödykkeen arvo.

Vierailija
48/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35-vuotiaaksi sitä jaksoi nähdä vaivaa ja etsiä itselleen sitä oikeaa. Sen jälkeen olen ottanut, jos on tarjottu ja on ollut näyttävä tapaus, mutta muuten olen pärjännyt ilman. Oikeastaan se tuohon aikaan tapahtunut lapsihaaveiden hautaaminen havahdutti siihen, että en minä tarvitse naista mihinkään. En vain näe mitään positiivista parisuhteessa, kun seksiäkin saa aina näinkin aina halutessaan. Minulla suhteen syveneminen on aina johtanut siihen, että nainen on alkanut vaatimaan enemmän ja enemmän ja antamaan vähemmän ja vähemmän. Ja antamisella en nyt tarkoita pelkästään seksiä.

Vierailija
49/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole yhtäkään kaunista naista jota joku ei olisi kyllästynyt nussimaan.

Vierailija
50/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa ei ole yhtäkään kaunista naista jota joku ei olisi kyllästynyt nussimaan.

Täsmennetäänpä manifestiasi:

Maailmassa ei ole yhtäkään kaunista naista jota joku kauniiden naisten nussija ei olisi kyllästynyt nussimaan.

Nussijat kyllästyy, rakastajat eivät.

Vierailija
51/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se, että tavara ei kiinnosta niin paljon, on normaalimpaa kuin se, että se on jatkuvasti mielessä ja naisen persoonallakaan ei ole edes mitään väliä. Tuntuu siltä, että nämä yliseksuaaliset miehet ovat vaan eniten äänessä (kun eivät saa niin paljon kuin haluaisivat) ja normaalilibidoiset miehet alkavat näin näyttää pieneltä vähemmistöltä.

Lisään vielä, että itselleni seksissä ei ole koskaan ollut kyse pelkästään "reiän saamisesta". Minua ajaa siihen enemmän naisen hyväksynnän tarve kuin panetus.

M31

Vierailija
52/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se, että tavara ei kiinnosta niin paljon, on normaalimpaa kuin se, että se on jatkuvasti mielessä ja naisen persoonallakaan ei ole edes mitään väliä. Tuntuu siltä, että nämä yliseksuaaliset miehet ovat vaan eniten äänessä (kun eivät saa niin paljon kuin haluaisivat) ja normaalilibidoiset miehet alkavat näin näyttää pieneltä vähemmistöltä.

Lisään vielä, että itselleni seksissä ei ole koskaan ollut kyse pelkästään "reiän saamisesta". Minua ajaa siihen enemmän naisen hyväksynnän tarve kuin panetus.

M31

Väärä dikotomia. Kiinnostuksen lopahtaminen seksiin ei ole ainut vaihtoehto pakkomielteiselle yliseksuaalisuudelle persoonasta piittaamatta. Itse asiassa nuo ovat pikemminkin saman syndrooman kaksi eri ajallista vaihetta. Yliseksuaalisista tulee epäseksuaaleja siinä vaiheessa kun hormonit laskee tai yksikertaisesti vaan kyllästyvät, kun persoonalla ei koskaan ollutkaan merkitystä. Ensin kiinnosti pelkkä reikä, sitten ei enää mikään. 

Vierailija
53/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Väärä dikotomia. Kiinnostuksen lopahtaminen seksiin ei ole ainut vaihtoehto pakkomielteiselle yliseksuaalisuudelle persoonasta piittaamatta. Itse asiassa nuo ovat pikemminkin saman syndrooman kaksi eri ajallista vaihetta. Yliseksuaalisista tulee epäseksuaaleja siinä vaiheessa kun hormonit laskee tai yksikertaisesti vaan kyllästyvät, kun persoonalla ei koskaan ollutkaan merkitystä. Ensin kiinnosti pelkkä reikä, sitten ei enää mikään. 

Onko tuo nyt väärä dikotomia välttämättä? Minulla oli tuollainen voimakkaan seksuaalisuuden vaihe alle 20-vuotiaana suunnilleen, sen jälkeen on ollut hyvin tasaista. Pelkkä pillu ei ole jaksanut koskaan kiinnostaa kauheasti, johtuneeko se hyvästä äitisuhteesta ja vahvasta itsekunnioituksesta...

M31

Vierailija
54/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaraksiko sitä nykyään sanotaan? Mua ei ole koskaan kiinnostanut pelkästään "tavara". Aina kiinnostus on lähtenyt siitä ihmisestä, jolla se "tavara" on. Ehkä siksi baariympäristöt ja seksin perässä juoksemiset eivät ole mua varten. Olen aina ollut enemmän kiinnostunut mielekkäästä tekemisestä kuin pakonomaisesta "tavaran" perässä juoksemista, jota stereotypinen mies ja kieltämättä suuri osa kavereistanikin tekee tai on tehnyt.

Eli vastauksena kysymykseen: mikään ei ole muuttunut. Ihminen kiiinostaa ihan yhtä lailla kuin ennenkin.

Vierailija
55/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sedät syyttää naisia vaikka oma kroppa ja hormoonit ovat alhaalla kuin lehmän häntä. Menkää mittauttamaan testot suosiolla,  ette te enää mitään härkiä ole lähinnä lampaita.

Mulle toimi herätyksenä se kun kävin treffeillä naisen kanssa joka puhui 3 tuntia töistään ja mitä haaveita hänellä on (materialistisia haaveita kaikki). Kotiin päästyäni olen mentaalisesti hyvin väsynyt. Ihan kuin joku olisi imenyt kaiken energiani ja totisesti oli. Tajusin että vaikka mulla on kova seksuaalinen libido (on ollut aina ja olen urheilija) niin tekopllu pystyy täyttämään tarpeeni. Nainen tuntuu lähinnä energia siepparilta ja ankkurilta.

Sain muuten järkyttävän hedarin noilta treffeiltä ja mulla ei ole pää kipeä koskaan.

Olen ollut vastaavanlaisilla treffeillä. En olisi ikinä uskonut itsestäni, että niinsanotusti "ghostaisin" mutta pakko oli. (Saa ampua).

Vierailija
56/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne iän myötä halut vähenee, mutta se että jo 3 kymppisillä on kyllä outoa. Suoraan sanoen ei kapakkaelämä kiinnosta paskan vertaa. Ehkä talvella thaimaan matkaa saa uuden kevään tulemaan. Testot muuten mitattu ja 26,1mmol/l, eli ihan ok.

mies52v

Sitäkö tässä tarkoitettiin ettei kiinnosta orgasmit ollenkaan? Mua kiinnostaa mutta ei kiinnosta nähdä vaivaa sen eteen tai maksaa. Ajatus jonkun hóron panemisesta tuntuu absurdilta.

No teet sen sitten koneella. Ei tuon tavaran saamiseen kyllä erikoista vaivaa tarvitse nähdä - nykypäivänä.

Tautivaara toki on ja se on todellinen. Monikulttuurisessa maailmassa. Tietäen noiden uussuomalaisten seksuaalitavat kotonaan, niin eiköhän joku uusi Aids taas tule hetken päästä kuvioihin

mies52v

Ai uussuomalaisten piikkiin menee kotoinen tautitilanne? Kyllä ne taitaa olla edelleen ne idäntuliaisia haalivat kantikset (=miehet), jotka tautitilastoja rumentavat. Perehdyhän lukuihin ja ehkäise huolella sitten keväällä.

Vierailija
57/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Ai uussuomalaisten piikkiin menee kotoinen tautitilanne? Kyllä ne taitaa olla edelleen ne idäntuliaisia haalivat kantikset (=miehet), jotka tautitilastoja rumentavat. Perehdyhän lukuihin ja ehkäise huolella sitten keväällä.

Kyllä aids lähti ihan afrikasta ja moni muu tauti kun ollaan yhteydessä olioitten kanssa, joidenka kanssa ihmisten ei pitäisi olla tekemisissä.

mies52v

Vierailija
58/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta ja olen vasta 40. En koe itseni ikäisiä naisia enää seksuaalista haluttavina. Ja suhtaudun asiaan täysin neutraalisti. Testotaso testattu, 15.

Vierailija
59/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljoa, että pistäisin puolet omaisuudestani likoon jonkun pillun takia.

Aika pieni omaisuus sulla jos puolet menee yhden panon maksamiseen :))

Vierailija
60/65 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta seksi enää paljoakaan. Ikää 37.

Testotasoja en oo mitannu, pitäis varmaan käydä. Lihasmassaa pystyn edelleen kasvattamaan, eli ei ne testot nyt varmaan aivan pohjamudissakaan voi olla.