Onko palstalla muita miehiä joita "tavara" ei kiinosta enää niin paljon?
Itse ainakin lähden mieluummin:
-Pealaamaan frisbeegolfia
-pelaamaan biljardia
-pelaamaan konsolipelejä
-teen ylitöitä
Kommentit (65)
Ikää nyt 47 vuotta ja kyllä on kiinnostus laskenut. Voi kyllä olla vaikutusta silläkin, että ex-naisystävä oli niin täydellinen. Nämä muutamat, joita ole deittaillut, eivät ole juuri viisaria värähdyttäneet. Ja en oikein usko että sellaista vastaan enää tuleekaan. Oman ikäluokan naiset alkavat selvästi vauhdilla mummoontumaan ja useat lihomaan. Itse kun pitää kunnosta huolta ja kropan kunnossa, niin ei kyllä pääse kiinnostusta syntymään. Aika vauhdilla tulee nyt kehiteltyä omalle vapaa-ajalle muuta käyttöä. Tiedä vaikka pääsisi tienaamaan hiukan ylimääräistä omalla harrastuksella.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika itseääntoistavaa lopulta. Sitä samaa äheltämistä, varsinkin jos aina saman henkilön kanssa harrastaa. Ruoanlaitto, kävely, pelaaminen yms on paljon kivempaa.
Tuossa sun listassa ei ollut mitään muuta hyvää kuin biljardi.
Mun lista on tässä ja tosiaan en jaksa nähdä vaivaa naisten eteen (ei ole sen arvoista):
- Biljardi
- Tietokonepelit + emulaattorilla snes, gamecube, ps1 ja ps2
- Juokseminen ja kotipunttisali
- Hyvä itse tehty ruoka
- Tekopllu
- En jaksa tehdä töitä
No mieheni ei ole palstalla, mutta kuuluu tähän samaan joukkoon. Itse joutuu nykyään itseään räpeltämään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika itseääntoistavaa lopulta. Sitä samaa äheltämistä, varsinkin jos aina saman henkilön kanssa harrastaa. Ruoanlaitto, kävely, pelaaminen yms on paljon kivempaa.
Saanko helliä vaimoasi? Sulla jo testot niin alhaalla että tuskin suutut tai haittaa.
Mä oon 43v ja viriili. Oon ollu laivoilla töissä ja nauttinut hirveästi varatuista naisista. Aikuiset itseäni vanhemmat MILF:it, olemukseltaan tavallisia ihmisiä ja naisia, ovat niin parhaita ikinä! Tekee heillekin hyvää saada vaihtelua.
Saanko tutustua vaimoosi? Myös muut miehet voivat ottaa yhteyttä jos vaimo kyllästyttää ja mennä sitten essu päällä keittiöön tekemään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
No mieheni ei ole palstalla, mutta kuuluu tähän samaan joukkoon. Itse joutuu nykyään itseään räpeltämään.
Haluaisitko lähteä kanssani kävelemään ja fillaroimaan? Olen väsymätön hieroja ja kuuntelija. Ikää 43v. Tavataan mielellään ilman alkoholia ja avoimin mielin :). Olen muuten kielimiehiä.
Tavara kiinnostaa kyllä, mutta enää eli 40 vuotiaana juokse vain silmät kiinni sen perässä. Aiemmin oli ihan sama millainen persoona oli kyseessä, kunhan vain tuli pimperoa. Nykyään en jaksaisi enää sekuntiakaan yhtään kiukuttelelijaa ja nirppanokkaa, vaikka ottaisi kolme kertaa päivässä suihin. Tingin mieluummin seksistä kuin henkisestä tasapainosta.
Ei kiinnosta niin paljoa, että pistäisin puolet omaisuudestani likoon jonkun pillun takia.
Vierailija kirjoitti:
Tavara kiinnostaa kyllä, mutta enää eli 40 vuotiaana juokse vain silmät kiinni sen perässä. Aiemmin oli ihan sama millainen persoona oli kyseessä, kunhan vain tuli pimperoa. Nykyään en jaksaisi enää sekuntiakaan yhtään kiukuttelelijaa ja nirppanokkaa, vaikka ottaisi kolme kertaa päivässä suihin. Tingin mieluummin seksistä kuin henkisestä tasapainosta.
Tähän vielä, että nyt kun ikää on jo se 40 niin jatkuva nalkuttaminen ja kiukuttelu laskee sitä kiinnostusta seksiin. Miksi pitäisi panna, jos pari tuntia aikaisemmin olet saanut kuulla millainen pataluhka oikein olet?
Toki kiinnostaa, vähintään muutaman kerran viikossa. Onneksi naista kiinnostaa myös. M49
Rakastaja kirjoitti:
Jos ajattelee naista vain pelkästään tavarankantotelineenä ja tavaraa vain runkkureikänä niin tietenkin kiinnostus hiipuu.
Jos rakastaa ja haluaa tuottaa toiselle nautintoa ja nauttia yhdessä, ei siihen koskaan kyllästy. Mitä useampi vuosi ja vuosikymmen yhteistä polkua takana, sen paremmaksi se vaan käy.
Asenteesta ja halusta se on kiinni.
Tämän kirjoitti nainen, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta niin paljoa, että pistäisin puolet omaisuudestani likoon jonkun pillun takia.
Miksi pitäisi pistää?
Vierailija kirjoitti:
Rakastaja kirjoitti:
Jos ajattelee naista vain pelkästään tavarankantotelineenä ja tavaraa vain runkkureikänä niin tietenkin kiinnostus hiipuu.
Jos rakastaa ja haluaa tuottaa toiselle nautintoa ja nauttia yhdessä, ei siihen koskaan kyllästy. Mitä useampi vuosi ja vuosikymmen yhteistä polkua takana, sen paremmaksi se vaan käy.
Tai sitten se on romantikko.
Sedät syyttää naisia vaikka oma kroppa ja hormoonit ovat alhaalla kuin lehmän häntä. Menkää mittauttamaan testot suosiolla, ette te enää mitään härkiä ole lähinnä lampaita.
Tottakai ne iän myötä halut vähenee, mutta se että jo 3 kymppisillä on kyllä outoa. Suoraan sanoen ei kapakkaelämä kiinnosta paskan vertaa. Ehkä talvella thaimaan matkaa saa uuden kevään tulemaan. Testot muuten mitattu ja 26,1mmol/l, eli ihan ok.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Sedät syyttää naisia vaikka oma kroppa ja hormoonit ovat alhaalla kuin lehmän häntä. Menkää mittauttamaan testot suosiolla, ette te enää mitään härkiä ole lähinnä lampaita.
Mene sinä takaisin juomaan siideriä. Vaakakin taisi hajota allasi ja nyt harmittaa kun miestä ei kiinnosta siirtää vatsamakkaroitasi sivuun, jotta pääsee reiälle?
Vierailija kirjoitti:
Mulle toimi herätyksenä se kun kävin treffeillä naisen kanssa joka puhui 3 tuntia töistään ja mitä haaveita hänellä on (materialistisia haaveita kaikki). Kotiin päästyäni olen mentaalisesti hyvin väsynyt. Ihan kuin joku olisi imenyt kaiken energiani ja totisesti oli. Tajusin että vaikka mulla on kova seksuaalinen libido (on ollut aina ja olen urheilija) niin tekopllu pystyy täyttämään tarpeeni. Nainen tuntuu lähinnä energia siepparilta ja ankkurilta.
Sain muuten järkyttävän hedarin noilta treffeiltä ja mulla ei ole pää kipeä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ne iän myötä halut vähenee, mutta se että jo 3 kymppisillä on kyllä outoa. Suoraan sanoen ei kapakkaelämä kiinnosta paskan vertaa. Ehkä talvella thaimaan matkaa saa uuden kevään tulemaan. Testot muuten mitattu ja 26,1mmol/l, eli ihan ok.
mies52v
Sitäkö tässä tarkoitettiin ettei kiinnosta orgasmit ollenkaan? Mua kiinnostaa mutta ei kiinnosta nähdä vaivaa sen eteen tai maksaa. Ajatus jonkun hóron panemisesta tuntuu absurdilta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaja kirjoitti:
Rakastaja, ei rakastajatar.
Lässyti lässyti lää. Naiset on niin romantiikanhöperöisiä ja naiiveja.