Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mieheni paljastui lapselliseksi idiootiksi.

Vierailija
07.05.2013 |

On sitten alkanut "seurustelemaan" 12 -vuotta nuoremman naisen kanssa, itse on jo 35 -vuotias. Taitaa olla mieskin ihan lapsi. Ehkä se suhde kasvattaa kumpaakin tai sitten ei. Mistähän tuollainenkin pariskunta keskustelee keskenään? Alkoholista, bilettämisestä ja seksistä? Vai onko se semmoinen small talk- suhde? Tulee mieleen, että mies on jotenkin kehityksessä jäänyt jollekin asteelle eikä halua kasvaa aikuiseksi. Etsii ikuista nuoruutta nuorten tyttöjen kautta. 23-vuotiaalla on vielä aivojenkin kehitys kesken. En ymmärrä. Veikkaan pelkkää panosuhdetta ja sellaista "hei mitä kuuluu, lähetkö baariin, tuotko minulle juotavaa, käyn ensin lenkillä tai sitten käyn ensin tupakalla". 23v:n elämänkokemuksista ja tosi syvällisistä ajatuksista sen paremmin kuin tulevaisuudestakaan mies tuskin haluaa keskustella henkeviä. Ei ole vaikee arvata että mitähän se haluaa.. nuken jota voi ohjailla kun itsellä ei taidot riitä oman ikäisiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä sitä ihmetellä, tosin mietityttää että miksi sua edes ihmetyttää moinen.

- vaihda sinäkin nuorempaan, se kannattaa!

Vierailija
2/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, joko taas. Olet kuin sairaalabakteeri, joka muuttaa muotoaan ja iskee aina uuden nurkan takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän erosta ei taida olla vielä kauaakaan kun tekstistäsi paistaa Katkeruus läpi.. ei haittaa, saa paistaakkin, se menee ajan kanssa ohi sun täytyy vaan osata päästää irti ja jatkaa omaa elämääsi.. ei se helppoa alkuun ole ja itkettääkin kun ajattelee niitä kahta yhdessä mutta kyllä sä selviät.

Anna sen ukon koheltaa ja tehdä omat virheesä, sä et ole enää vastuussa siitä.. Nyt nokka kohti uutta omaa itsenäistä elämää.

ps. Mä tiedän parikin suhdetta joissa nainen ollut selvästi nuorempi ja hyvin on suhde pelannut silti joten se ei välttämättä siitä ole kiinni.

Vierailija
4/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera, vaan pettynyt mieheen. Miksi hän haluaa parisuhteen lapsen kanssa? Mitä yhteistä aikuisella voi olla 23 -vuotiaan kanssa?

T. aloittaja 

Vierailija
5/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla nuoren ja kiihkeen naisen kanssa. Puhuttavaa ja pan..vaa riittää !! En ikinä alkasi olemaan yli 35 v naisen kanssa. t. mies46

Vierailija
6/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt aikuiseksi haluaisi kasvaa. Ei se ole pakollista.

Vierailija
7/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse seurustellut samalla ikäerolla. me ainakin keskutelimme mm. politiikasta, maailmanmenosta yleensä, arvoista, uskonnosta. kaikesta maan ja taivaan välillä. Ei kaikki 23 vuotiaat ole tyhmiä jos itse olet ollut samanikäisenä tyhmä.Olin jo monen vuoden yliopisto-opiskelija 23-vuotiaana.

Vierailija
8/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia minä pidän itseäni vanhemmista miehistä? 10 vuotta ei ole mikään ikäero. Minulla taas ei ole puhumista omanikäisteni miesten kanssa. Pidän heitä lapsellisina.

Vierailija
9/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 23v keskustelee syvällisesti taiteesta, musiikista, politiikasta, ihmisten motiiveista, uskonnosta, sosiaalisista suhteista, ihan kaikesta. Sinun exäsi jäisi pahasti jälkeen näissä jutuissa.

Vierailija
10/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pettynyt mieheen.. Jos olisit päässyt erostanne jo yli, niin sinua ei kiinnostaisi tippaakaan, kenen kanssa hän aikaa viettää, jos ei ole yhteisiä lapsiakaan huollettavana. Voisit jopa olla iloinen, että hän on löytänyt kivan naisen. 

Vierailija
11/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9. Pidän tavastasti ajatella asiaa ;) t. ,mies46

Vierailija
12/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se alkaa, koitas jo vihdoin päästä katkeruudestasi. Tosiaan, se, että itse olet ollut täysi kakara parikymppisenä -sekä vieläkin- ei tarkoita, että kaikki muutkin olisivat täysiä kakaroita tuon ikäisinä.

Vierailija
13/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet ollut 23 vuotiaana lapsellinen, jota kiinnostaa vain seksi ja bailaaminen, niin ei se sitä tarkoita, että akikki ovat sellaisia. Tuo 23 v. voi olla paljon keskusteluntaitoisempi kuin sinä, todennäköisesti on paljon parempaa seuraa kuin joku ikäloppu marisia.

Vierailija
14/14 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap itse teit 23-vuotiaana?

Aloin tossa itsekin miettimään että millaista mun elämä oli tuo 15 vuotta sitten; mulla oli vakityö, säännölliset tulot, opintolaina maksettuna. Elämä auki ja elämäniloa. Olin kihloissa miehen kanssa josta vuosia jälkeenpäin tuli ex-mieheni.

Olin kummitäti ja luotettu täti sisarteni lapsille, mutta jaksoin myös bailata ja olla kiinnostunut vähän kaikesta. 

Ei siis huonon ikäinen yhdellekään miehelle joka kaipaa iloa elämäänsä.