Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä tuhlaa rahansa viikossa ja on oppinut, että minä ruokin seuraavat kolme viikkoa

Vierailija
09.07.2020 |

Tilanne on seuraava: olemme kumpikin työttömiä, miesystävä saa pelkkää toimeentulotukea ja asumistukea. Emme asu yhdessä, mutta lähekkäin. Mies tuhlaa rahansa ekan viikon aikana (olutta, tupakkaa, noutoruokaa). Sitten käy minun luona syömässä ja motkottaa, jos ruuassa on muuta kuin lihaa, perunaa ja sipulia. Ei tietenkään maksa ruokia jälkikäteen. Kummallakaan ei ole oikein kavereita ja tuntuisi aika turhalta erota vaan ruuan takia, mutta minusta tuntuu, että hän rajoittaa minunkin syömisiä, kun vaatii tiettyjä ruokia eikä välitä terveellisistä ruuista, joita itse mieluiten tekisin. Kuitenkin tuntuu pahalta pitää toista nälässä, tiedän toki ettei ole minun huolenaiheeni. Olen sanonut, että tilanteen pitää muuttua, toi viime viikolla olutlaatikon (josta joi itse puolet) ja kuvittelee, että asia kuitattu. Sanoin, että vähintään 20€/viikko niin voin tehdä hänelle lihapatansa, mutta ei kuulemma passaa kun samalla itselle teen ruuan. Miten te toimisitte?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkisin pellolle. Ihan oikeasti.

Vierailija
2/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten toimisin? En katselisi mitään hyväksikäyttävää lokkeilijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurnosa ihmisistä lopettaisi suhteen tuossa tilanteessa, mutta jokainen toki tekee omat ratkaisunsa.

Vierailija
4/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tuohon? Tilalle otat jonkun rikkaan elättäjän, jos vaan rahkeet mitenkään siihen riittävät. Haha, siinäpä olisi ex ihmeissään 😅

Vierailija
5/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeää hyväksikäyttöä, JSS

Vierailija
6/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pariskunta. Mikä mies. Oikea helmi. Siinäpä kaikki, mitä tuli mieleen.

Vierailija
7/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä tiedät mitä pitäisi tehdä. Jos jatkat samaan malliin, miesystäväsi rahat eivät kohta riitä edes viikoksi.

Vierailija
8/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän sinusta välitä, näkee sinussa vain ilmaisen ruoanlaittajan. Ja miksi mies ei muka saa työttömyyskorvausta? Jos sitä ei ole hakenut, ei saa toimeentulotukeakaan. Maksaako mies edes vuokraansa, vai onko sekin rästissä?

Vierailija
9/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan sen ruuan mitä itse haluat syödä, mies voi tehdä omansa tai menee muualle pummimaan.

Mitä sä itse saat suhteelta?

Vierailija
10/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu ruoka-aikaan käymään. Tarjoa vain teetä tai kupillinen kahvia. Älä vain edes ajattele yhteen muuttamista, mies on lokkeilija eikä muuksi muutu! Nyt napakasti puhut asiasta, hän kustantakoon seuraavat kunnon ateriat jonkun aikaa!

Vierailija
11/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän sinusta välitä, näkee sinussa vain ilmaisen ruoanlaittajan. Ja miksi mies ei muka saa työttömyyskorvausta? Jos sitä ei ole hakenut, ei saa toimeentulotukeakaan. Maksaako mies edes vuokraansa, vai onko sekin rästissä?

Karenssissa ei saa työttömyyskorvausta. Sossu maksaa suurimman osan vuokrasta.

Ap

Vierailija
12/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies kehtaa ja miksi sinä suostut?

Vierailija
13/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole sun ongelma.

Vierailija
14/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten tämä ihannevävy on päätynyt katenssiin?

Vierailija
15/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kutsu ruoka-aikaan käymään. Tarjoa vain teetä tai kupillinen kahvia. Älä vain edes ajattele yhteen muuttamista, mies on lokkeilija eikä muuksi muutu! Nyt napakasti puhut asiasta, hän kustantakoon seuraavat kunnon ateriat jonkun aikaa!

Hän tulee kutsumatta ja käy omin nokkineen jääkaapilla.

Ap

Vierailija
16/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, tehkää äkkiä lapsia!

Vierailija
17/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise pummi mäkeen ja jatka yksin eteenpäin. Tuo ei tule koskaan muuttumaan 🤔

Vierailija
18/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei osallistu työllisyyttä edistäviin palveluihin (=käytännössä kuntouttava työtoiminta).

Ap

Vierailija
19/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen lokki ei odota kutsua vaan tulee itse ja menee jääkapille. Lopuksi moittii vielä ruoat. Miksihän kukaan tuohon suostuu?

Vierailija
20/95 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei osallistu työllisyyttä edistäviin palveluihin (=käytännössä kuntouttava työtoiminta).

Ap

Älä osallistu hänen ruokkimiseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme