Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain esikoiseni 18v sitten, 3 kertaa olen viettänyt äitienpäivää.

Vierailija
07.05.2013 |

Mitäs tähän sanotte?

Kaikki muut äitienpäivät on menneet isoäitien tahtiin. Ensin aamupäivästä ajellaan toiselle, siellä muutama tunti, sitten ajellaan toiselle, taas istutaan kylässä muutama tunti, lopulta illalla kotiin ja siitä parin tunnin päästä nukkumaan. Ihana leppoisa sunnuntai.

3 kertaa on tehty toisin ja siitä on seurannut suuri draama ja loukkaantuminen isoäitien taholta. Mä en jaksa enää. Miksi en saa juhlia äitienpäivää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen täyttää 32v ja ensimmäiset 13 vuotta meillä ei vietetty äitienpäivää koska ex mieheni syntymäpäivä oli silloin ja se meni edelle.... Sitten erosimme ja sain viettää sellaisen äitienpäivän kun halusin, nykyinen mieheni tekee siitä aina erityisen lasten kanssa:D

Edelleenkin toki pitää sumplia minä päivänä lapset tulee meille kun iskällekin pitää ehtiä.....

Vierailija
2/7 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden isoäitien äitienpäivä on arvokkaampi? Eiköhän ne ole saaneet viettää sitä haluamallaan tavalla jokusen kerran enemmän kuin sinä. Ei sinun tarvitse suostua moiseen, aikuinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 08:31"]

Miksi niiden isoäitien äitienpäivä on arvokkaampi? Eiköhän ne ole saaneet viettää sitä haluamallaan tavalla jokusen kerran enemmän kuin sinä. Ei sinun tarvitse suostua moiseen, aikuinen ihminen.

[/quote]

Ei kai nekään ole omaansa saaneet viettää.... onhan se äiti ja anoppi niilläkin :)

Vierailija
4/7 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et saa? Juhlit vaan. isoäitien draamat ja loukkaantumiset ovat heidän oma ongelmansa. Äkki ne tottuvat kun pidät oman linjasi etkä syyllisty.

Vierailija
5/7 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 08:31"]

[/quote]

Ei kai nekään ole omaansa saaneet viettää.... onhan se äiti ja anoppi niilläkin :)

[/quote]

Meillä anoppi tulee meille viettämään äitienpäivää, me emme lähde mihinkään:)

2

Vierailija
6/7 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 08:23"]

Mun esikoinen täyttää 32v ja ensimmäiset 13 vuotta meillä ei vietetty äitienpäivää koska ex mieheni syntymäpäivä oli silloin ja se meni edelle.... Sitten erosimme ja sain viettää sellaisen äitienpäivän kun halusin, nykyinen mieheni tekee siitä aina erityisen lasten kanssa:D

Edelleenkin toki pitää sumplia minä päivänä lapset tulee meille kun iskällekin pitää ehtiä.....

[/quote]

Porvoossako syntymäpäivä osunut 13vuotta sunnuntaille?

Vierailija
7/7 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan äitienpäivän aamun aina kakkua koristamalla. Vien mummulleni kakun äitienpäivälahjaksi. En koe sitä rasitteena, pikemminkin kunniana ja suurena onnena, että vielä näin vanhana saan nauttia mummuni seurasta.

Meillä noita mummuloita on enää kolme, joten päivä menee liikenteessä. Välillä ollaan kutsuttu kaikki äidit ja mummut meille syömään, mutta se on ollut kaikista rankin päivä. Nyt mennään kaikki porukalla ulos syömään äitienpäivälöunas ja sitten mummulle kahville. Tämä on mahdollista siksi, että kaikki asuvat samalla seudulla, yhteinen paikka on helppo keksiä ja sinne on kaikkien helppo saapua. Tällaista järjestelyä helpottaa myös se, että kaikki tulevat hyvin toimeen keskenään ja juttua riittää. Yhteisestä ruokailusta on sekin etu, että se on aika aikaisin ohi, ja loppupäivä on aikaa tehdä jotain ihan oman perheen kanssa.