Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo, kun minun mielestä tissuttelu ypöyksin on kaikkein mukavinta?

Vierailija
08.07.2020 |

Joskus olen kuullut sanottavan että alkoholistit ne vain yksin juo. Minulla kaikki perusasiat ihan kunnossa, mutta nautin silloin tällöin tissuttella itsekseni. Porukassa juominen ei kiinnosta alkuunkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama ja asiat pysyy hanskassa kun ei tarvitse mitään ryyppy porukoita ympärilleen. Ryyppy sakeissa innostui juomaan enemmän. Rahaa paloi paljon enemmän ja porukka veti suohon enemmän. Yksin tissuttelussa ei mene överiksi ja tulee mentyä ajoissa nukkumaan. Ei ole mitään krapuloita seuraavana aamuna eikä tarvitse ryyppyjä lähtiäkseen käyntiin. Itselleni oli haitallisia ryyppy porukat, kaverit ja onneksi niistä on päästy eroon. Nyt tulee halvemmaksi ja pysyy rajoissa ryypyt. 

Vierailija
22/25 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en onneksi juo enää. Kun juo itsekseen, niin ehkä se ajatus menee niin, että mikään ei rajoita sitä? Vaikka en ole koskaan juonut paljon, silti turhan paljon (esim 5 annosta useampana viikkona vuodessa. Ei se vielä mitään, mutta kun homma oli nousujohteista.)

Päinvastoin, rajoitus toimii hyvin. Ostan viinipullon (en koskaan osta niitä isoja pakkauksia) , kun se loppuu, syön hiukan, juon vettä ja menen nukkumaan. Jos olisin baarissa herkästi tulisi nousiksessa tilattua vielä yhdet, ja ehkä vielä yhdet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ja minä kyllä voisin vähentää sitä kulutustakin :-( Sääntöni on, ettei alkoholia saa nauttia yksin kuin vasta klo 22 jälkeen. Alkoholi kun rentouttaa. Kun annos on 1-2 alkoholiannosta (iso olut), niin ei häiritse itselläni unta, vaan auttaa nukahtamaan.

Vierailija
24/25 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mlnäkin viihdyn yksikseni juomieni kanssa, koska ihmiset on niin kovia hölöttäjiä etten jaksa kuunnella niitä pitkiä jaaritteluja asioista jotka eivät minua kiinnosta. jäävät liian pitkäksi aikaa istumaan, eivät tajua lähteä ajoissa.

Vierailija
25/25 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissuttelu on parasta yksin, kuka kestää porukassa kännääjien pälätystä. ja yksin voi lopettaa aikanaan, ei tarvitse seuran ja kohteliaisuuden vuoksi ottaa vielä yhtä. ja jos viihtyy muutenkin parhaiten yksin omien ajatustensa parissa miksi pitäisi olla seuraa kun naukkailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme