Olenko outo, kun minun mielestä tissuttelu ypöyksin on kaikkein mukavinta?
Joskus olen kuullut sanottavan että alkoholistit ne vain yksin juo. Minulla kaikki perusasiat ihan kunnossa, mutta nautin silloin tällöin tissuttella itsekseni. Porukassa juominen ei kiinnosta alkuunkaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Et ole outo, vaan alkoholisti.
Jos juon 8 kertaa puolessa vuodessa, niin olen alkoholisti? En ole edes suurkuluttaja.
Niin minustakin. Yksin kotona tissuttelu rentouttaa välillä tosi mukavasti, porukassa ei samaa rentoutumisvaikutusta tulisi ollenkaan. Alkoholistia minusta ei saa tekemälläkään, sillä juon ehkä muutaman kerran vuodessa.
Et. Ymmärrän hyvin. Nautin muutenkin kaikesta tekemisestä ja olemisesta eniten silloin kun olen yksin.
Et ole. Tätä palstaa on erikoisen mukava pikku kännissä kommentoida tai seurailla. Känni vasta kuitenkin huomenna
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Perustele, kiitos.
yksin on oikeasti paras juoda. ryhmässä yleensä tehdään juodessa jotain outoa
Aikoinaan kun otin alkoholia join sitä aina yksin iltaisin. En tajua, millä lailla se on jotenkin ongelmallisempaa, kuin porukalla juhlissa? Moni näyttää siinä vetelevän vain kännit tai muuten överit. Eikä osaa pitää hauskaa ilman. Minusta taas oli mukava avata olutpullo tai juoda pari lasia viiniä katsellessa esim. Sinkkuelämää tms.
Jos et tissuttele yksiksesi joka päivä tai joka viikko, niin eipä tuossa mielestäni ole mitään outoa tai vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Et. Ymmärrän hyvin. Nautin muutenkin kaikesta tekemisestä ja olemisesta eniten silloin kun olen yksin.
Korjaan sen verran että yksi asia on josta nautin toisen kanssa enkä yksin mutta noin niin kuin muuten yksin on parasta.
Et ole outo. Itse ostin tänään viiniä viikonlopoua varten ja aion ihan yksin sutä siemailla samalla kun katson telkkaria ja pyörin netissä. Mikäpä sen mukavampaa rankan työviikon jälkeen 🙂
Yksin juominen on mukavinta. En tiedä mihin tarvitsisin seuraa humalassa? En ole kiinnostunut selvinkään päin ihmisistä ja en todellakaan kun olen päissäni.
Pitäisköhän huomenna vetää pyjamakännit.
Just parasta kun saa samalla kuunnella itselle mieluisaa musaa, syödä herkkuja ja palstailla!
Mutta en onneksi juo enää. Kun juo itsekseen, niin ehkä se ajatus menee niin, että mikään ei rajoita sitä? Vaikka en ole koskaan juonut paljon, silti turhan paljon (esim 5 annosta useampana viikkona vuodessa. Ei se vielä mitään, mutta kun homma oli nousujohteista.)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kai Tämä- viestin paikka. Hoh, hoh että oli osuva ja vielä ensimmäisenä. 10+
Totta. Sama juttu jäätelön kanssa.
Runosielu sinä olet, etkä mikään alkoholisti.
Määrillä ja kerroilla on taipumusta kasvaa, kun alkoholia käyttää rentoutumiseen, nollaamiseen, pikkutissutteluun... alkoholisti ei omasta mielestään ole koskaan alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Määrillä ja kerroilla on taipumusta kasvaa, kun alkoholia käyttää rentoutumiseen, nollaamiseen, pikkutissutteluun... alkoholisti ei omasta mielestään ole koskaan alkoholisti.
Ettet itse ole alkoholisti kun pidät mahdottomana ajatusta siitä että jotkut saattavat pystyä itsenäisesti pitämään juomisen hillittynä.