Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, kun rakensimme taloomme vain yhden vessan

Vierailija
05.05.2013 |

Jos joutuu joskus myymään niin onkohan se iiiihan ylitsepääsemätön juttu myynnin kannalta? :/ Itse emme tarvitse kahta vessaa, joku muu voi tarvita...

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni meidänkin perhe viettää aikaa pääasiassa mm. olohuoneessa, keittiössä tai makuuhuoneessa kuin vessassa ja 1 vessa on tähän asti riittänyt.

Joskus asuimme (ulkomailla) talossa, jossa oli 4 vessaa... hyvä ettei putket kuivuneet noissa.

Vierailija
22/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:41"]

Ettekö ajatelleet taloa suunnitellessa että vaikka te ette toista vessaa tarvitsekaan, myytäessä 1 vessa voi olla ISO miinus? Tämänkin ketjun perusteella moni ostajaehdokas kääntyy kannoillaan huomatessaan puutteen.

[/quote]

Kävi se mielessä :) Mutta ei haluttu tinkiä yhtään neliöistä ja toisaalta mä luulen, että talon pohja miellyttää muutenkin vain harvoja :D

110 neliötä, 3 makkaria.

[/quote]

Vielä harvempia se miellyttää nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:32"]

Me ollaan itse suunniteltu talon pohja, että hassua jos se kertoo LVI-suunnittelusta, johon emme ole puuttuneet :)

[/quote]

No olette kuitenkin puuttuneet tuohon lvi-suunnitteluun vaatimalla vain yhtä vessaa. Eli olette itse vastuussa huonosta lvi-suunnittelusta.

[/quote]

Tietenkin ollaan, mutta ei me olla mihinkään puututtu, koska ei ole valmistalo vaan itse suunniteltu :)

[/quote]

Tämä siitä seuraa, kun amatöörit päästetään suunnittelemaan...

Vierailija
24/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä aina lisävessan rakennettua, jos sen näkee tarpeelliseksi

Vierailija
25/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:48"]

[/quote]

Niin mitä siitä seuraa? Meidän talo on 100 % täydellinen MEILLE :) Valmistaloista ei löytynyt miellyttävää. Mutta tuo vessa on mietityttänyt jälkeen päin nimenomaan myyntiä ajatellen.

Vierailija
26/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että useimmilla se olisi ongelma viimeistään sitten kun lapset on teini-ikäisiä Meillä ei meinaa riittää 2 vessaa (koska toisessa on vaan suihkut)... Ja sitten tiedän monia kahdestaan eläviä aikuisia jotka tarvitsee ihan omat suihkutkin...

Vierailija
27/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans epäilen että teini-ikäisten kanssa tulee olemaan ongelma.

Vierailija
28/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:52"]

Uskon että useimmilla se olisi ongelma viimeistään sitten kun lapset on teini-ikäisiä Meillä ei meinaa riittää 2 vessaa (koska toisessa on vaan suihkut)... Ja sitten tiedän monia kahdestaan eläviä aikuisia jotka tarvitsee ihan omat suihkutkin...

[/quote]

Meillä on kaksi suihkua ja niitä tarvitaan joka päivä :) Toki sen toisen suihkun viereen olisi voinut laittaa pöntön jos olisi halunnut :D

Vierailija
29/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:48"]

[/quote]

Niin mitä siitä seuraa? Meidän talo on 100 % täydellinen MEILLE :) Valmistaloista ei löytynyt miellyttävää. Mutta tuo vessa on mietityttänyt jälkeen päin nimenomaan myyntiä ajatellen.

[/quote]

Miksi olette luopumassa täydellisestä talostanne?

Vierailija
30/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää on olla edes yökylässä paikoissa, joissa on vain yksi vessa :( aina joutuu pidättelemään vessahätää, kun joku on suihkussa tai itse istunnolla. Ja kun yksikin lapsi mukana, niin kamalaa, kun lapsi ei pysty pidättelemään. Kerran taapero kakkasi sitten vieraspaikan eteiseen kun ei vaan voinut enää odottaa. Kivakiva. Isäntä oli suihkussa.

Eikö teillä ap todellakaan ole kuin yksi wc-pönttö koko talossa vai tarkoitatko että on vain yksi erillinen pukkuvessa kylppärin yhteydessä olevan lisäksi? Iso ero tässä. Mä laittaisin ton kokoiseen taloon 3 wc:tä mieluiten.

Vierailija
31/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:04"]

Miksi olette luopumassa täydellisestä talostanne?

[/quote]

Emme olekaan :) Mutta kun lapset kasvaa niin eihän sitä tiedä mitä vaikka 30 vuoden päästä tekee :)

Koko talossa vain 1 vessa.

Vierailija
32/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se vessa sentään suihkun kanssa samassa tilassa ole!? Jos näin on, niin sitten on tosi kurjasti asiat.

Meillä on vielä isommassa talossa vain yksi wc, talo rakennettu 80-luvulla. Pesuhuone on erikseen. Ihan ok ollaan nelihenkisenä perheenä tultu toimeen. Kauimmin wc on varattu, kun mies ajaa partaansa ja senkin homman voi keskeyttää jos jollain on kamala hätä. Jos valita voisin, niin ottaisin mielelläni sen toisenkin wc:n.

Vierailija
33/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harmittelet jo nyt puuttumatonta vessaa? Mieti sitä vasta sitten, kun olette taloa myymässä! 

Meillä reilu 200neliötä, 6henkeä ja 3pönttöä ja 3suihkua +poreammeessa suihku ja samoin suunnittelimme itse oman talomme, mutta mikään ei harmita! 

Elä tässä päivässä ap, älä murehdi tulevaisuutta! :) 

Vierailija
34/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muuten pohjasta. Jos toiselle vessalle löytyy järkevä paikka (esim. pesutilasta osa), niin sen saa rakennettua aika helpolla ja suht järkevään hintaan.

Tosin en kyllä ymmärrä, että joku taloa rakentaessa tekee vain yhden vessan.

Vierailija
35/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:12"]

Ei kai se vessa sentään suihkun kanssa samassa tilassa ole!? Jos näin on, niin sitten on tosi kurjasti asiat.

Meillä on vielä isommassa talossa vain yksi wc, talo rakennettu 80-luvulla. Pesuhuone on erikseen. Ihan ok ollaan nelihenkisenä perheenä tultu toimeen. Kauimmin wc on varattu, kun mies ajaa partaansa ja senkin homman voi keskeyttää jos jollain on kamala hätä. Jos valita voisin, niin ottaisin mielelläni sen toisenkin wc:n.

[/quote]

Ei todellakaan ole suihkun kanssa samassa!

Vierailija
36/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme jo kahdestaan, kun ostimme nykyisen talomme. Tässä oli vain yksi vessa ja kaupan ehtona meillä oli, että toinen vessa pystytään tekemään. Sille löytyi paikka kohtuukustannuksin ja kaupat syntyivät.

Kyllä minusta ainakin on mukava, kun esim. jonnekin lähtiessä molemmat voi käydä vessassa jonottamatta; samoin aamuisin.  Kun on yövieraita, esim. lastenlapsia, niin kaksi vessaa helpottaa aamu- ja iltatoimia ja lähtemisiä.

Vierailija
37/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko edes suunnitelleet talon siten, että vessan rakentaminen olisi jälkikäteen kohtuullisilla kustannuksilla mahdollista?

Jos ette, niin ihan hölmöläisten hommaa!

Vierailija
38/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:24"]

Oletteko edes suunnitelleet talon siten, että vessan rakentaminen olisi jälkikäteen kohtuullisilla kustannuksilla mahdollista?

Jos ette, niin ihan hölmöläisten hommaa!

[/quote]

Jos haluaa pöntön ihanasti kylpyhuoneeseen toisen suihkun paikalle niin saahan sen toki siihen laittaa :D Kustannuksista ei tietoa.

Vierailija
39/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä asuu meillä minä, Marko ja 4- ja 7-vuotiaat lapset. Hyvin ollaan pärjätty yhdellä vessalla, eikä se ollut taloa ostettaessa  tärkein asia. Tilava takapiha ja kolme makuuhuonetta sen ostopäätöksen sitten ratkaisi. :)

Vierailija
40/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:32"]

Meitä asuu meillä minä, Marko ja 4- ja 7-vuotiaat lapset. Hyvin ollaan pärjätty yhdellä vessalla, eikä se ollut taloa ostettaessa  tärkein asia. Tilava takapiha ja kolme makuuhuonetta sen ostopäätöksen sitten ratkaisi. :)

[/quote]

: ) no mikäs sinun nimesi on?