Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, kun rakensimme taloomme vain yhden vessan

Vierailija
05.05.2013 |

Jos joutuu joskus myymään niin onkohan se iiiihan ylitsepääsemätön juttu myynnin kannalta? :/ Itse emme tarvitse kahta vessaa, joku muu voi tarvita...

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu talon koosta..Meitä asuu viisi ja en osta yhden vessan asuntoa! Etsitty puolitosissaan uutta kotia ja se on heti No!

Vierailija
2/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä 2 vessaa on aika perusjuttu ja myydessä iso miinus,

Luonnollisesti joku yksiö/kaksio/muu pieni kämppä on yhdellä vessalla, mutta isompi asunto tai omakotitalo yhdellä vessalla on naurettavaa. Ja hankaloittaa tosiaan myyntiä, koska tuollaiset remontit maksavat aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu. Nyt kun meitä on viisi perheessä, en kyllä yhden vessan kämppää ostaisi. Kauhee ajatuskin, et jonotettaisiin aamupaskalle koko perhe.

Vierailija
4/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäinen uudistus isoon vanhaan taloomme oli toinen wc. Tärkeä juttu jo 4 hengen perheessä.

Vierailija
5/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäinen uudistus isoon vanhaan taloomme oli toinen wc. Tärkeä juttu jo 4 hengen perheessä.

Vierailija
6/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:08"]

no kyllä 2 vessaa on aika perusjuttu ja myydessä iso miinus,

Luonnollisesti joku yksiö/kaksio/muu pieni kämppä on yhdellä vessalla, mutta isompi asunto tai omakotitalo yhdellä vessalla on naurettavaa. Ja hankaloittaa tosiaan myyntiä, koska tuollaiset remontit maksavat aina.

[/quote]

Pakko kysyä, että miksi se on naurettava? Me ei olla kertaakaan vielä tarvittu kahta vessaa, vaikka on mahatautikin sairastettu. Pieni omakotitalo.

ap

Vierailija
8/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleenkään ostaa yhden vessan taloa. Meitä on vaan neljä, mutta tuppaa aamulla olemaaan yhtä aikaa tarvetta vessaa ja nuorimmmainnen istuu aamulla vartin pytyllä..

Vierailija
9/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on viisi ja vessoja kolme. Eikä yhtään liikaa! Edellisessä talossa oli kaksi vessaa ja se ei aina tahtonut riittää... Kaksi vähintään tarvitaan meidän perheessä!

Vierailija
10/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin hylkään talon/asunnon heti jos vessoja on vain yksi vaikka muuten olisi kivakin. Aivan järjetöntä rakentaa omakotitalo, jossa vain yksi wc.

Vierailija
11/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:20"]

Kyllä minäkin hylkään talon/asunnon heti jos vessoja on vain yksi vaikka muuten olisi kivakin. Aivan järjetöntä rakentaa omakotitalo, jossa vain yksi wc.

[/quote]

Ööh, miksi se on järjetöntä? Ollaanko me jotenkin poikkeusperhe, kun pärjätään yhdellä? Olemme asuneet asunnossa, jossa oli 2 vessaa, mutta toista ei juurikaan käytetty.

Vierailija
12/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makuuhuoneita on kolme tai enemmän, on merkki huonosta rakentamisen laadusta, jos vessoja on vain yksi. LVI-suunnittelun perusperiaate on, että jokaisessa rakennuksessa on oltava kaksi vessaa, jos makkareita on kolme tai enemmän.

Jos taasen asutte kolmiossa, niin asia ei ole niin ratkaiseva.

Vierailija
13/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Rakenna ulkovessa pihan perälle, niin siinä olis av-mammoille vessaa ihan tarpeeksi.

Naurettavaa tällainen keskustelu, "en tule toimeen ilman kahta vessaa, mieluimmin kolme"

Vierailija
14/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:17"]

Pakko kysyä, että miksi se on naurettava? 

ap

[/quote]

Ap, miksi tätä kyselet? Itsehän teit aloituksen otsikolla "Harmittaa...", koska jo tiedät, ettei ollut hyvä idea rakentaa vain yhtä. 

Vierailija
15/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu kommentin lainaaminen. Me emme koe lainkaan ongelmaksi yhtä vessaa, emme halunneet tinkiä yhtään muista neliöistä mutta niin kuin sanoin, harmittaa nimenomaan myynnin kannalta.

Me ollaan itse suunniteltu talon pohja, että hassua jos se kertoo LVI-suunnittelusta, johon emme ole puuttuneet :)

Vierailija
16/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:32"]

Me ollaan itse suunniteltu talon pohja, että hassua jos se kertoo LVI-suunnittelusta, johon emme ole puuttuneet :)

[/quote]

No olette kuitenkin puuttuneet tuohon lvi-suunnitteluun vaatimalla vain yhtä vessaa. Eli olette itse vastuussa huonosta lvi-suunnittelusta.

Vierailija
17/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ajatelleet taloa suunnitellessa että vaikka te ette toista vessaa tarvitsekaan, myytäessä 1 vessa voi olla ISO miinus? Tämänkin ketjun perusteella moni ostajaehdokas kääntyy kannoillaan huomatessaan puutteen.

Vierailija
18/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko minkäkokoinen talo on kyseessä? Montako makuuhuonetta?

Vierailija
19/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:32"]

[/quote]

No olette kuitenkin puuttuneet tuohon lvi-suunnitteluun vaatimalla vain yhtä vessaa. Eli olette itse vastuussa huonosta lvi-suunnittelusta.

[/quote]

Tietenkin ollaan, mutta ei me olla mihinkään puututtu, koska ei ole valmistalo vaan itse suunniteltu :)

Vierailija
20/62 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:41"]

Ettekö ajatelleet taloa suunnitellessa että vaikka te ette toista vessaa tarvitsekaan, myytäessä 1 vessa voi olla ISO miinus? Tämänkin ketjun perusteella moni ostajaehdokas kääntyy kannoillaan huomatessaan puutteen.

[/quote]

Kävi se mielessä :) Mutta ei haluttu tinkiä yhtään neliöistä ja toisaalta mä luulen, että talon pohja miellyttää muutenkin vain harvoja :D

110 neliötä, 3 makkaria.