Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen dieetillä (1600 kcal/pv). EN laihdu.

Vierailija
05.05.2013 |

Olen ollut 2 viikkoa dieetillä, 1,5 viikon aikana laiduin 2 kg. Nyt ei ole moneen päivään lähtenyt yhtään. Mistä johtuu. Liikun melko paljon.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa laihdutuslääke Mysimba! Sen avulla saanut painoa alas, lääke auttaa hillitsemään ruokahalua. Itselläni isoin haaste ”iltalaidunnus” eli päivällä voin olla syömättä / pienillä kaloreilla ja sit illalla hillitön nälkä. Mysimba iltapäivällä niin myös iltaruokailut kohtuullisis

Vierailija
22/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 1600 kcal on jonkun mielestä paljon, niin voi huhhuh. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttaa laihdutuslääke Mysimba! Sen avulla saanut painoa alas, lääke auttaa hillitsemään ruokahalua. Itselläni isoin haaste ”iltalaidunnus” eli päivällä voin olla syömättä / pienillä kaloreilla ja sit illalla hillitön nälkä. Mysimba iltapäivällä niin myös iltaruokailut kohtuullisis

Laihdutuslääkkeitä ei yleensä anneta ihmisille joiden bmi on alle 30.

Vierailija
24/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos 1600 kcal on jonkun mielestä paljon, niin voi huhhuh. 

Jos sen koostaa oikein terveellisestä ja monipuolisesta ravinnosta niin se oikeasti on paljon ruokaa.

Vierailija
25/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niii'i mikä säästöliekki :D vaimo höpöttää samaa roskaa ku ei pysty pysyyn poissa jääkaapilta.

Vierailija
26/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää säästöliekki ajatus pitäs viedä afrikkaan niin johan loppuu laihtuminen

Vierailija
27/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille painon pudottaminen on vaivatonta, toisille taas ankaraa puurtamista ja syömisten miettimistä.

Olemme yksilöitä tässäkin. Suolistobiomi lienee tähän syynä. Naisilla vaikuttavat myös hormonit.

Perussairaudet lääkityksineen saattavat aiheuttaa nesteen kertymistä kroppaan. Niinkin tyypillinen asia, kuin rautakuuri nostaa monella painoa.

Ne tyypit (tyypillisesti miehet), joilla paino on lähtenyt putoamaan oitis kun sipsit, pikaruoka ja herkut on jätetty pois, vinoilevat palstoilla naisille, joille painonpudotus on lähtökohtaisestikin työläämpää biologisista syistä.

No, minä herkuttelen äärimmäisen harvoin, syön terveellisesti proteiinimäärät huomioiden, liikun monipuolisesti lähes päivittäin, enkä siltikään laihdu.

Olen merkkaillut syömisiäni Sulamoon, ollut nettivalmennettavanakin, punninnut safkani, juonut reilusti vettä jne. 8 vkon tehostartin aikana painoni putosi kolme kiloa. Melko vaatimaton tulos.

En ole reilusti ylipainoinen, mutta viskeraalista rasvaa kertyy. Oma terveys mietityttää.

Verenpaineet nousee joka kerta kun joku kaiken tietävä lausuu omahyväisellä äänellä, miten "laihtuminen on, kato, simppeliä matikkaa: kun syö vähemmän kuin kuluttaa, paino putoaa! Muu on selittelyä."

Vierailija
28/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei mene säästöliekkiin ennen kuin aivan anorektisessa tilassa missä se yrittää pysyä hengissä vielä jotenkuten. Säästöliekkiin ei mene lihava, normaalipainoinen, hoikka eikä edes laihakaan.  Jos kehossasi on kymmeniäkin kiloja varastoitunutta energiaa niin et voi mennä säästöliekkiin ennen kuin joka ikinen gramma siitä on poistunut.  Ihmeellistä kun tämä myytti ei vain poistu. 

Vierailija
29/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrgh kirjoitti:

Toisille painon pudottaminen on vaivatonta, toisille taas ankaraa puurtamista ja syömisten miettimistä.

Olemme yksilöitä tässäkin. Suolistobiomi lienee tähän syynä. Naisilla vaikuttavat myös hormonit.

Perussairaudet lääkityksineen saattavat aiheuttaa nesteen kertymistä kroppaan. Niinkin tyypillinen asia, kuin rautakuuri nostaa monella painoa.

Ne tyypit (tyypillisesti miehet), joilla paino on lähtenyt putoamaan oitis kun sipsit, pikaruoka ja herkut on jätetty pois, vinoilevat palstoilla naisille, joille painonpudotus on lähtökohtaisestikin työläämpää biologisista syistä.

No, minä herkuttelen äärimmäisen harvoin, syön terveellisesti proteiinimäärät huomioiden, liikun monipuolisesti lähes päivittäin, enkä siltikään laihdu.

Olen merkkaillut syömisiäni Sulamoon, ollut nettivalmennettavanakin, punninnut safkani, juonut reilusti vettä jne. 8 vkon tehostartin aikana painoni putosi kolme kiloa. Melko vaatimaton tulos.

En ole reilusti ylipainoinen, mutta viskeraalista rasvaa kertyy. Oma terveys mietityttää.

Verenpaineet nousee joka kerta kun joku kaiken tietävä lausuu omahyväisellä äänellä, miten "laihtuminen on, kato, simppeliä matikkaa: kun syö vähemmän kuin kuluttaa, paino putoaa! Muu on selittelyä."

Oletko selvittänyt oletko hiilihydraattityyppiä vai proteiinityyppiä. Minä lähdin laihtumaan vasta kun tajusin, että en tarvitse kovinkaan paljon proteiinia lihaksen muodostamiseen ja kaikki ylimääräinen mitä söin meni läskiksi kehoon. Vähensin proteiinia ja otin tilalle hiilihydraatin ja alkoi paino laskea. Lihasta en menettänyt edes täysin liikkumattoman jakson aikana yhtään. Jos sinun kehollasi on kyky käyttää tehokkaasti proteiinia hyödykseen niin älä syö sitä liikaa. Se ei tee mitään sillä ylimääräisellä vaan varastoi sen rasvaksi. Itselleni riittää vallan mainiosti 0.6/ 0.8g per rasvaton kilo proteiinimääräksi vuorokaudessa.

Vierailija
30/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutan hitaasti 1000-1200 kcal päivässä. Saa syödä oikeaa ruokaa eikä tarvitse nähdä nälkää. Paino putoaa n 300g viikossa

Vierailija
31/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arrgh kirjoitti:

Oletko selvittänyt oletko hiilihydraattityyppiä vai proteiinityyppiä. Minä lähdin laihtumaan vasta kun tajusin, että en tarvitse kovinkaan paljon proteiinia lihaksen muodostamiseen ja kaikki ylimääräinen mitä söin meni läskiksi kehoon. Vähensin proteiinia ja otin tilalle hiilihydraatin ja alkoi paino laskea. Lihasta en menettänyt edes täysin liikkumattoman jakson aikana yhtään. Jos sinun kehollasi on kyky käyttää tehokkaasti proteiinia hyödykseen niin älä syö sitä liikaa. Se ei tee mitään sillä ylimääräisellä vaan varastoi sen rasvaksi. Itselleni riittää vallan mainiosti 0.6/ 0.8g per rasvaton kilo proteiinimääräksi vuorokaudessa.

En ole ikinä kuullutkaan moisesta! Kiitos.

Miten tuon voisi selvittää muuten kuin kokeilemalla? En karttele muita kuin höttöhiilareita. Syön siis täysjyvää kohtuudella. Paljon kasviksia, jonkin verran marjoja ja niukemmin hedelmiä päivittäin.

Vierailija
32/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei mene säästöliekkiin ennen kuin aivan anorektisessa tilassa missä se yrittää pysyä hengissä vielä jotenkuten. Säästöliekkiin ei mene lihava, normaalipainoinen, hoikka eikä edes laihakaan.  Jos kehossasi on kymmeniäkin kiloja varastoitunutta energiaa niin et voi mennä säästöliekkiin ennen kuin joka ikinen gramma siitä on poistunut.  Ihmeellistä kun tämä myytti ei vain poistu. 

Niin. En tiedä, miksi tätä 'myyttiä' ammattilaiset sitkeästi ylläpitävät ja miksi joku alkaa laihtua vasta kun lisää päivittäistä energiansaantiaan?

Vierailija
33/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet säästöliekillä ja sinulle on tullut lihasta, trust me...

Säästöliekillä nimenomaan lihasta ei tule, vaan sitä poistuu. Tämän takia paino jää junnaamaan, koska lihas polttaa energiaa. Jos on vähemmän lihasta, ei ruoka pala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä