Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (10438)
Kaikki mun suosikkinÀyttelijÀt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa Keskinen
Vesa on nyt vÀhÀn jo kulahtanut, mutta oli nuorena oikein simpsakka:
SillÀ on huono perse. Oon joskus kahvilan jonossa tsekannut.
Vierailija kirjoitti:
No kyllÀ se on se MÄneskinin laulaja, eli Damiano David.
Siis aivan törkeÀn kuuma ja haluaisin vaan ettÀ se heittelis mua makuuhuoneessa.
En ymmÀrrÀ mitÀ jotkut tuossa nÀkee
Thomas Doherty vampyyrina oli kyllÀ niin ihana, ettÀ suostuisin purtavaksi.
Jim Caviezel nuorempana, Henry Golding ja Daniel Sunjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tobias Moretti Rex- koiran ensimmÀinen isÀntÀ poliisisarjasss.MitkÀ silmÀt ja tukka.
Hah! Sattumalta katsoin vasta RexiÀ telkkarista ja ihmettelin, ettÀ kuka on. Pakko oli googlailla. On hyvÀnnÀköinen . Tai oli nuorena. KiinnitÀn tosi harvoin huomiota miehen ulkonÀköön, hÀnellÀ ehkÀ silmÀt sellaiset, jotka jÀi mieleen
KyllÀ kelpais mulle tÀllÀkin hetkellÀ, ihana mies.
Jos pelkÀstÀ ulkonÀöstÀ puhutaan niin Ralph Fiennes vuosituhannen vaihteessa. Miten kenellÀkÀÀn oikeasti voi olla sellaiset silmÀt? SiviilissÀ onkin sitten kÀyttÀnyt niitÀ hyvÀksi ja sÀrkenyt yhden jos toisenkin naisen sydÀmen:(
Viron entisen presidentin adjutantti. Herra jestas. 195 cm. Upeat sinivihreÀt silmÀt, valkoiset tasaiset hampaat.Kauniit hymykuopat. Hieno univormu. Oli niin komea mies, vahinko ettei ettei jÀÀnyt kuvaa
Tony Halme oli mykistÀvÀn komea.
No se MÄneskinin laulaja on aikas komea. KyllÀ sitÀ ilokseen katselee vaikka on jo tÀmmöinen tÀti-ihminen. Ai kauhee..
Clark Gable, Tauno Palo, Georg Clooney.
Kurt Cobain oli kyllÀ seksikÀs. En tajuu vielÀkÀÀn, miksi se lÀhti sen ruman naisen matkaan.