Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9278)
Kaikki mun suosikkinäyttelijät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa Keskinen
Vesa on nyt vähän jo kulahtanut, mutta oli nuorena oikein simpsakka:
Sillä on huono perse. Oon joskus kahvilan jonossa tsekannut.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on se Måneskinin laulaja, eli Damiano David.
Siis aivan törkeän kuuma ja haluaisin vaan että se heittelis mua makuuhuoneessa.
En ymmärrä mitä jotkut tuossa näkee
Thomas Doherty vampyyrina oli kyllä niin ihana, että suostuisin purtavaksi.
Jim Caviezel nuorempana, Henry Golding ja Daniel Sunjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tobias Moretti Rex- koiran ensimmäinen isäntä poliisisarjasss.Mitkä silmät ja tukka.
Hah! Sattumalta katsoin vasta Rexiä telkkarista ja ihmettelin, että kuka on. Pakko oli googlailla. On hyvännäköinen . Tai oli nuorena. Kiinnitän tosi harvoin huomiota miehen ulkonäköön, hänellä ehkä silmät sellaiset, jotka jäi mieleen
Kyllä kelpais mulle tälläkin hetkellä, ihana mies.
Jos pelkästä ulkonäöstä puhutaan niin Ralph Fiennes vuosituhannen vaihteessa. Miten kenelläkään oikeasti voi olla sellaiset silmät? Siviilissä onkin sitten käyttänyt niitä hyväksi ja särkenyt yhden jos toisenkin naisen sydämen:(
Viron entisen presidentin adjutantti. Herra jestas. 195 cm. Upeat sinivihreät silmät, valkoiset tasaiset hampaat.Kauniit hymykuopat. Hieno univormu. Oli niin komea mies, vahinko ettei ettei jäänyt kuvaa
Tony Halme oli mykistävän komea.
No se Måneskinin laulaja on aikas komea. Kyllä sitä ilokseen katselee vaikka on jo tämmöinen täti-ihminen. Ai kauhee..
Clark Gable, Tauno Palo, Georg Clooney.
Kurt Cobain oli kyllä seksikäs. En tajuu vieläkään, miksi se lähti sen ruman naisen matkaan.