Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9877)
Mun ital./esp. mieheni on kyllä komea.
Mun ex! Vei jalat alta kun ekan kerran näin. Ei mikään naismainen söpöläinen eikä.mikään laatikkoleukakirurgi, mutta kertakaikkiaan hyvän näköinen, itse sitä edes tietämättä! Ilo oli kulkea semmosen kanssa....Harmi kun moni muukin tykkäs ja yksi sai vietyä!
Mua on alkanut kuumottaa näin heteromiehenä Kalle Kinnunen ( elokuva ) ja Petri Raivio ( Yle ) . Mikäköhän tässäkin taas? Varsinkin Kinnunen on jotenkin yberseksikäs.
Jason Momoa, mutta ehkä muutama vuosi sitten. Nyt mun makuun jo hiukan liian vanha.
Sorvari itäuudeltamaalta. 190cm 140kg 25cm
Alexander Wennberg jääkiekkoilija
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman. Menestyvä nuorimies. Joka naisen unelma.
Wille on komea ja ahkera kansanedustaja.
Aurinkokuningas Juhani Tamminen
Petri Raivio on kyllä silmäkarkki!
Pertti Sveholm myös- ei haittaa kalju eikä liikakilot, ilahduttaa silmääni silti.
oma mieheni ehdottomasti, en voisi muita ajatellakaan
Vierailija kirjoitti:
Alexander Wennberg jääkiekkoilija
En ymmärrä hänen hehkutusta, enkä vaimonsa uhriutumista.
Naapurista yksi entinen tummatukkainen salibandyn pelaaja. Näin juuri viime yönä unta, että suutelin häntä.
Mieheni on komea. Kaikki naiset ovat aina olleet lääpällään häneen.
Mutta nyt vanhempana liitossamme on syytellyt minua, kuinka olen ruma nainen hänen komeaan ulkonäköönsä verrattuna. Olen itsekin "totuuden" esiin tullessa sitä mieltä, että kannattaa valita OMANTASOISENSA puoliso ainakin ulkonäöllisesti. Silloin avioliitto on EHKÄ paremmin onnistunut ja riidattomampi. Sama on sukupuolien kesken toisinpäin.
Wille Rydman. Menestyvä nuorimies. Joka naisen unelma.