Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9308)
Mun ital./esp. mieheni on kyllÀ komea.
Mun ex! Vei jalat alta kun ekan kerran nÀin. Ei mikÀÀn naismainen söpölÀinen eikÀ.mikÀÀn laatikkoleukakirurgi, mutta kertakaikkiaan hyvÀn nÀköinen, itse sitÀ edes tietÀmÀttÀ! Ilo oli kulkea semmosen kanssa....Harmi kun moni muukin tykkÀs ja yksi sai vietyÀ!
Mua on alkanut kuumottaa nÀin heteromiehenÀ Kalle Kinnunen ( elokuva ) ja Petri Raivio ( Yle ) . MikÀköhÀn tÀssÀkin taas? Varsinkin Kinnunen on jotenkin yberseksikÀs.
Jason Momoa, mutta ehkÀ muutama vuosi sitten. Nyt mun makuun jo hiukan liian vanha.
Sorvari itÀuudeltamaalta. 190cm 140kg 25cm
Alexander Wennberg jÀÀkiekkoilija
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman. MenestyvÀ nuorimies. Joka naisen unelma.
Wille on komea ja ahkera kansanedustaja.
Aurinkokuningas Juhani Tamminen
Petri Raivio on kyllÀ silmÀkarkki!
Pertti Sveholm myös- ei haittaa kalju eikÀ liikakilot, ilahduttaa silmÀÀni silti.
oma mieheni ehdottomasti, en voisi muita ajatellakaan
Vierailija kirjoitti:
Alexander Wennberg jÀÀkiekkoilija
En ymmÀrrÀ hÀnen hehkutusta, enkÀ vaimonsa uhriutumista.
Naapurista yksi entinen tummatukkainen salibandyn pelaaja. NÀin juuri viime yönÀ unta, ettÀ suutelin hÀntÀ.
Mieheni on komea. Kaikki naiset ovat aina olleet lÀÀpÀllÀÀn hÀneen.
Mutta nyt vanhempana liitossamme on syytellyt minua, kuinka olen ruma nainen hÀnen komeaan ulkonÀköönsÀ verrattuna. Olen itsekin "totuuden" esiin tullessa sitÀ mieltÀ, ettÀ kannattaa valita OMANTASOISENSA puoliso ainakin ulkonÀöllisesti. Silloin avioliitto on EHKà paremmin onnistunut ja riidattomampi. Sama on sukupuolien kesken toisinpÀin.
Wille Rydman. MenestyvÀ nuorimies. Joka naisen unelma.