Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9308)
LähiTapiolan tv mainoksen mies (mainoksessa mukana pikku tyttö ja Liisa)
oma ukko. siinä on 165cm ja 89kg silkkaa ilkeyttä ja pahansuopuutta. ollut sitä aina, ja pitää olla jatkossakin.
ei pidä muukalaisista, salaatista, eikä sähköautoista, mutta kukapa näistä pitäisi. se ei myöskään juo maitoa eikä syö soijaa, ja täten on miehistä parhain yksilö. aina on myös minun puolen pitänyt, jos ei omat voimat oleet riittävät. ja turha tulla alapeukuttamaan, ellet samalla myönnä, että kateuden takia sen teet :)
Jooseppi Kurunkero Sompiossa, tulukaa kahtommaan.
Vierailija kirjoitti:
oma ukko. siinä on 165cm ja 89kg silkkaa ilkeyttä ja pahansuopuutta. ollut sitä aina, ja pitää olla jatkossakin.
ei pidä muukalaisista, salaatista, eikä sähköautoista, mutta kukapa näistä pitäisi. se ei myöskään juo maitoa eikä syö soijaa, ja täten on miehistä parhain yksilö. aina on myös minun puolen pitänyt, jos ei omat voimat oleet riittävät. ja turha tulla alapeukuttamaan, ellet samalla myönnä, että kateuden takia sen teet :)
No on hyvin kirjoitettu ja todettu, siitä pisteet.
Joe Alwyn
Eipä kyllä ole pitkään aikaan tullut samanlaista "ihastumista" näyttelijään.
Gilla FC:n pelaajissa useita komeita miehiä.
Lapin Puolustaja (Mikko Kärnä)
Minun oma mieheni <3 Niin komea, miehekäs, harteikas, vahva, pitkä, upea.
Lemmy Kilmister. Nykyään useimmat naiset tosin tykkäävät feminiinisistä homopojista, eivätkä ymmärrä ollenkaan klassisen komeiden karjujen päälle.
Einari Saarinen Kaaoksen kesyttäjät