Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9308)
Vierailija kirjoitti:
Kie von Hertzen, Henry Cavill, Jude Law. Michael Cera ja Charles Chaplin!
Kie on kyllÀ komea <3 Tosin itse olen sitÀ mieltÀ, ettÀ se nuorin veli on heistÀ kaikkein kuumin, mutta kelpaisi mulle kaikki kolme.
Chris Cornell nuorena, ei voi olla niin tÀydellinen xxx
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes
Ai tÀÀllĂ€ on muitakin Ralphin faneja. SiinĂ€ on mies mun makuun. Yli kaksikymmentĂ€ vuotta itseĂ€ni vanhempi, mutta hĂ€nen katse ja hihitys vie aina jalat altađ„°
Katso youtubesta kun Ralph pelaa Jimmy Fallonin kanssa pictionaryÀ:D Söpö ukkeli on kun ihan hukassa.
Katsoin. Voi Ralphia:D Toi nÀtti nainenkin oli selvÀsti innoissaan tosta pelistÀ Ralphin joukkueessa.
Mun mielestÀ se Miko Bergholm on jotenkin söpö, kun se on ihan hukassa rippiasussaan Eduskunnassa.
NĂ€yttÀÀ juntilta, mutta kuitenkin söötti. ĂidillisiĂ€ tunteita. Tulisi kotiin juomaan kaakaota ja lukemaan Ankkaa - ei niitten nassejen kanssa ole sopivaa leikkiĂ€.
Daniel Day-Lewis. Ei ole olemassa komeampaa ja charmikkaampaa miestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Se yks tumma nuorehko kundi TikTokissa, joka postaa niitÀ sellaisia, ettÀ ladies, jos miehesi tekee nÀin tai noin, niin RUN. Tai naureskelee amerikkalaisten nuorten kokemattomuudelle tyyliin amerikkalainen teini ihmettelee, jos joku puhuu kahta kieltÀ, ja sit nÀyttÀÀ itÀeurooppalaisen nuoren, joka alkaa laskea sormillaan kuinka monta kieltÀ oikein osaakaan.
Joo en oo ikinÀ katsonu nimeÀ, mutta moni varmaan nÀhny saman. En seuraa, mutta nÀitÀ nÀkyy siis Facebookin puolellakin ReelseinÀ.
Pikimustat hyvin leikatut hiukset, veistokselliset piirteet. Ei yhtÀÀn mun tyyppiÀ, mutta on vaan ÀlyttömÀn virheettömÀt ne kasvonpiirteet (ja tietÀÀ sen). Kerran videolla isÀnsÀ, joka oli 52, yhtÀ komea. TietÀvÀt molemmat komeutensa.
On venÀlÀinen/itÀeurooppalainen, mutta puhuu virheetöntÀ englantia
Etsin nyt tÀn tyypin. TÀssÀ:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100077077346811
Ei edelleenkÀÀn mun makua, mulla aina ollut joku vaaleanruskeatukkainen hahmo, mutta nuo kasvot on tÀydelliset. Jututkin joskus hyvÀt. Jos olisin joku casting director, nappaisin johonkin rooliin, koska myös todella muuntautumiskykyinen ihan parilla ilmeellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Antti HÀkkÀnen (ja se ÀÀni!)
Ai kermit vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tÀssÀ kuvassa Tapio Rautavaara.
https://www.hs.fi/kulttuuri/kirja-arvostelu/art-2000002600291.html
Todella komea, luonteeltaan charmikas, kaunis lauluÀÀni, olympiamitalisti keihÀÀnheitossa ja jousiammunnan joukkuemaailmanmestari. SiinÀ oli kyllÀ annettu yhdelle miehelle paljon lahjoja.
Ja oliko vielÀ niinkin, ettÀ oli ihan kunnon kaveri? Ei mitÀÀm ettÀ kuusi vaimoa ja neljÀsataa lasta ja viina virtaa? JörisyttÀvÀn komea, se ÀÀnikin,
Hakkaraisen Teukka ehdottomasti.
Tuleva tasavallan presidentti Jussi Halla-aho on komea ja ÀlykÀs. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes
Ai tÀÀllĂ€ on muitakin Ralphin faneja. SiinĂ€ on mies mun makuun. Yli kaksikymmentĂ€ vuotta itseĂ€ni vanhempi, mutta hĂ€nen katse ja hihitys vie aina jalat altađ„°
Katso youtubesta kun Ralph pelaa Jimmy Fallonin kanssa pictionaryÀ:D Söpö ukkeli on kun ihan hukassa.
Katsoin. Voi Ralphia:D Toi nÀtti nainenkin oli selvÀsti innoissaan tosta pelistÀ Ralphin joukkueessa.
Tahatonta komiikkaa:) NÀytÀnkö mÀ tÀmÀn nyt kaikille? Et! Jimmyn piirtÀessÀ kuuluu taustalta kun Fiennes juttelee sille naiselle ettÀ sÀ olet hyvÀ tÀssÀ pelissÀ, tosi hyvin arvattu:)
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill. Ts. Superman ja Witcher / Geralt of Rivia. Ja vielÀ uskomattoman tavis / nörtti sometileillÀÀn.
Geraltina superhot, vaikka itse tykkÀÀn naisellisemmasta leukalinjasta, mutta ilman peruukkia ei toimi. MiehellÀ pitÀÀ olla pitkÀt hiukset tai kalju, lyhyt tukka ei ole miehekÀs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniel Day-Lewis. Ei ole olemassa komeampaa ja charmikkaampaa miestÀ.
Ei yhtÀÀn mun makuun. TÀysin mitÀÀnsanomaton vaikka yleensÀ brittimiehistÀ pidÀnkin.
Aijaa no minÀ tykkÀÀn Danielista, koska on tyylikÀs, karismaattinen, lahjakas ja komea. Kuka on sinulle se komein mies?
Ruotsalainen toimittaja Diamant Salihu
Tauno Palo