Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Komein mies jonka tiedÀt

Vierailija
08.07.2020 |

Jenry Bejarano. Tsekatkaa kuvat😚

Kommentit (9308)

Vierailija
3861/9308 |
28.06.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tauno Palo

Vierailija
3862/9308 |
29.06.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kie von Hertzen, Henry Cavill, Jude Law. Michael Cera ja Charles Chaplin!

Kie on kyllĂ€ komea <3 Tosin itse olen sitĂ€ mieltĂ€, ettĂ€ se nuorin veli on heistĂ€ kaikkein kuumin, mutta kelpaisi mulle kaikki kolme. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/9308 |
29.06.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Chris Cornell nuorena, ei voi olla niin tÀydellinen xxx

Vierailija
3864/9308 |
29.06.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes

Ai tÀÀllĂ€ on muitakin Ralphin faneja. SiinĂ€ on mies mun makuun. Yli kaksikymmentĂ€ vuotta itseĂ€ni vanhempi, mutta hĂ€nen katse ja hihitys vie aina jalat altađŸ„°

Katso youtubesta kun Ralph pelaa Jimmy Fallonin kanssa pictionaryÀ:D Söpö ukkeli on kun ihan hukassa.

Katsoin. Voi Ralphia:D Toi nÀtti nainenkin oli selvÀsti innoissaan tosta pelistÀ Ralphin joukkueessa.

Vierailija
3865/9308 |
01.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mika Nurmi Turku

Vierailija
3866/9308 |
01.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mielestÀ se Miko Bergholm on jotenkin söpö, kun se on ihan hukassa rippiasussaan Eduskunnassa.

NĂ€yttÀÀ juntilta, mutta kuitenkin söötti. ÄidillisiĂ€ tunteita. Tulisi kotiin juomaan kaakaota ja lukemaan Ankkaa - ei niitten nassejen kanssa ole sopivaa leikkiĂ€.

Vierailija
3867/9308 |
02.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Daniel Day-Lewis. Ei ole olemassa komeampaa ja charmikkaampaa miestÀ.

Vierailija
3868/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Arttu Rintanen

Vierailija
3869/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luke Shaw

Vierailija
3870/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yks tumma nuorehko kundi TikTokissa, joka postaa niitÀ sellaisia, ettÀ ladies, jos miehesi tekee nÀin tai noin, niin RUN. Tai naureskelee amerikkalaisten nuorten kokemattomuudelle tyyliin amerikkalainen teini ihmettelee, jos joku puhuu kahta kieltÀ, ja sit nÀyttÀÀ itÀeurooppalaisen nuoren, joka alkaa laskea sormillaan kuinka monta kieltÀ oikein osaakaan.

Joo en oo ikinÀ katsonu nimeÀ, mutta moni varmaan nÀhny saman. En seuraa, mutta nÀitÀ nÀkyy siis Facebookin puolellakin ReelseinÀ.

Pikimustat hyvin leikatut hiukset, veistokselliset piirteet. Ei yhtÀÀn mun tyyppiÀ, mutta on vaan ÀlyttömÀn virheettömÀt ne kasvonpiirteet (ja tietÀÀ sen). Kerran videolla isÀnsÀ, joka oli 52, yhtÀ komea. TietÀvÀt molemmat komeutensa.

On venÀlÀinen/itÀeurooppalainen, mutta puhuu virheetöntÀ englantia

Etsin nyt tÀn tyypin. TÀssÀ:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100077077346811

Ei edelleenkÀÀn mun makua, mulla aina ollut joku vaaleanruskeatukkainen hahmo, mutta nuo kasvot on tÀydelliset. Jututkin joskus hyvÀt. Jos olisin joku casting director, nappaisin johonkin rooliin, koska myös todella muuntautumiskykyinen ihan parilla ilmeellÀ.

Vierailija
3871/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti HÀkkÀnen (ja se ÀÀni!)

Ai kermit vai?

Vierailija
3872/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tÀssÀ kuvassa Tapio Rautavaara.

https://www.hs.fi/kulttuuri/kirja-arvostelu/art-2000002600291.html

Todella komea, luonteeltaan charmikas, kaunis lauluÀÀni, olympiamitalisti keihÀÀnheitossa ja jousiammunnan joukkuemaailmanmestari. SiinÀ oli kyllÀ annettu yhdelle miehelle paljon lahjoja.

Ja oliko vielÀ niinkin, ettÀ oli ihan kunnon kaveri? Ei mitÀÀm ettÀ kuusi vaimoa ja neljÀsataa lasta ja viina virtaa? JörisyttÀvÀn komea, se ÀÀnikin,

Vierailija
3873/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hakkaraisen Teukka ehdottomasti.

Vierailija
3874/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuleva tasavallan presidentti Jussi Halla-aho on komea ja ÀlykÀs. <3

Vierailija
3875/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes

Ai tÀÀllĂ€ on muitakin Ralphin faneja. SiinĂ€ on mies mun makuun. Yli kaksikymmentĂ€ vuotta itseĂ€ni vanhempi, mutta hĂ€nen katse ja hihitys vie aina jalat altađŸ„°

Katso youtubesta kun Ralph pelaa Jimmy Fallonin kanssa pictionaryÀ:D Söpö ukkeli on kun ihan hukassa.

Katsoin. Voi Ralphia:D Toi nÀtti nainenkin oli selvÀsti innoissaan tosta pelistÀ Ralphin joukkueessa.

Tahatonta komiikkaa:) NÀytÀnkö mÀ tÀmÀn nyt kaikille? Et! Jimmyn piirtÀessÀ kuuluu taustalta kun Fiennes juttelee sille naiselle ettÀ sÀ olet hyvÀ tÀssÀ pelissÀ, tosi hyvin arvattu:)

Vierailija
3876/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henry Cavill. Ts. Superman ja Witcher / Geralt of Rivia. Ja vielÀ uskomattoman tavis / nörtti sometileillÀÀn.

Geraltina superhot, vaikka itse tykkÀÀn naisellisemmasta leukalinjasta, mutta ilman peruukkia ei toimi. MiehellÀ pitÀÀ olla pitkÀt hiukset tai kalju, lyhyt tukka ei ole miehekÀs.

Vierailija
3877/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daniel Day-Lewis. Ei ole olemassa komeampaa ja charmikkaampaa miestÀ.

Ei yhtÀÀn mun makuun. TÀysin mitÀÀnsanomaton vaikka yleensÀ brittimiehistÀ pidÀnkin.

Aijaa no minÀ tykkÀÀn Danielista, koska on tyylikÀs, karismaattinen, lahjakas ja komea. Kuka on sinulle se komein mies?

Vierailija
3878/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Viggo Mortensen

Vierailija
3879/9308 |
03.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sam Shepard nuorena

Vierailija
3880/9308 |