Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9308)
Johan sen sanoo nimikin, eli entinen ammatti koripalloilija ja nykyisin toisen kauden kok. kansanedustaja Ville Kaunisto on komea ilmestys ja eduskunnassakin päätään muita pidempi.
Paulus Arajuuri, Tapio Rautavaara, Andreas Thorkildsen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes
Ralph on kyllä komea ja charmantti. Jäänyt mieleen vuosien takaa se juttu kun joku nuori fani oli tehnyt itsarin Ralphin takia. Eihän se tietysti Fiennesin itsensä vika ole mutta tulee usein mieleen kun hänet näen.
Ohis, mutta varmaan tarvitsee olla mt-ongelmia tai muita vakavia ongelmia elämässä että tekee tuollaista julkkisihastuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes
Ralph on kyllä komea ja charmantti. Jäänyt mieleen vuosien takaa se juttu kun joku nuori fani oli tehnyt itsarin Ralphin takia. Eihän se tietysti Fiennesin itsensä vika ole mutta tulee usein mieleen kun hänet näen.
Ohis, mutta varmaan tarvitsee olla mt-ongelmia tai muita vakavia ongelmia elämässä että tekee tuollaista julkkisihastuksen takia.
Siis oliko tämä nuori nainen (oletan että nainen kyseessä?) ikinä edes tavannut tota Ralphia? Vai oliko vain joku fani?
Varmaan Australian EAn Kyle.
Sydän puhdasta kultaa ja mun silmiin komea.
Tylsä kun niin obvious. Mut Keanu Reeves.
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise
En olekaa ainoa joka tykkää Tom Cruisesta. :D !
Ryan Mclane. 🤤 😍
Pedro Pascal
Mun mies. Melkein 190cm pitkä, ryhdikäs mutta rento olemus. Harventuneet hiukset, leveät hartiat, isot harmaanvihreät silmät. Paksut pohkeet, ruskettunut iskävartalo. Joo. Tiedetään. Ei ole varmaan kenenkään muun mielestä komein, mutta mun mielestä on.