Komein mies jonka tiedÀt
Jenry Bejarano. Tsekatkaa kuvatđ
Kommentit (10232)
Johan sen sanoo nimikin, eli entinen ammatti koripalloilija ja nykyisin toisen kauden kok. kansanedustaja Ville Kaunisto on komea ilmestys ja eduskunnassakin pÀÀtÀÀn muita pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes
Ralph on kyllÀ komea ja charmantti. JÀÀnyt mieleen vuosien takaa se juttu kun joku nuori fani oli tehnyt itsarin Ralphin takia. EihÀn se tietysti Fiennesin itsensÀ vika ole mutta tulee usein mieleen kun hÀnet nÀen.
Ohis, mutta varmaan tarvitsee olla mt-ongelmia tai muita vakavia ongelmia elÀmÀssÀ ettÀ tekee tuollaista julkkisihastuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes
Ralph on kyllÀ komea ja charmantti. JÀÀnyt mieleen vuosien takaa se juttu kun joku nuori fani oli tehnyt itsarin Ralphin takia. EihÀn se tietysti Fiennesin itsensÀ vika ole mutta tulee usein mieleen kun hÀnet nÀen.
Ohis, mutta varmaan tarvitsee olla mt-ongelmia tai muita vakavia ongelmia elÀmÀssÀ ettÀ tekee tuollaista julkkisihastuksen takia.
Siis oliko tÀmÀ nuori nainen (oletan ettÀ nainen kyseessÀ?) ikinÀ edes tavannut tota Ralphia? Vai oliko vain joku fani?
Varmaan Australian EAn Kyle.
SydÀn puhdasta kultaa ja mun silmiin komea.
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise
En olekaa ainoa joka tykkÀÀ Tom Cruisesta. :D !
Mun mies. Melkein 190cm pitkÀ, ryhdikÀs mutta rento olemus. Harventuneet hiukset, leveÀt hartiat, isot harmaanvihreÀt silmÀt. Paksut pohkeet, ruskettunut iskÀvartalo. Joo. TiedetÀÀn. Ei ole varmaan kenenkÀÀn muun mielestÀ komein, mutta mun mielestÀ on.