Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5204)
Minä pidän vanhoista filmitähdistä, Olivia de Havilland, Rita Hayworth, Romy Schneider. Suomalaisista Ester Toivonen, Anneli Sauli ja Johanna Raunio nuorena.
Vieralija88 kirjoitti:
Rena Sofer
Aivan kuin Chasey Lane :)
Miten te muistatte näiden kaikkien naisten nimet? Mä saatan muistaa jonku leffan missä joku on ollut ja sit pitää sen kautta etsiä, mut täällä on varmaan 90% mulle aivan tuntemattomia nimiä joita en ole koskaan kuullutkaan omasta mielestä.. mut kun tsekkaan, ni kasvot on tutut.
Minä itse, olen hieman Pamelan näköinen joka oli Dallasissa mutta kauniimpi myös ääneltäni.
Ysärin huippumalleja (Crawford, Campbell, Seymour, Christensen ym) on vaikea ylittää.. Jos oikein kaivellaan julkimoita, niin muutama mahtuu vielä tuohon kaikkein kauneimpien joukkoon esim Birgitte Bardot, Crace Kelly nuorena. Viimeisimmillä vuosikymmenillä tullut vain tusinatavaraa ja botoxhirviöitä, superkaunottaria ei enää ole. Eikä kyllä komeita miehiäkään. RIP.
Winona Ryder elokuvassa Reality Bites.
Elizabeth Taylor, Vivien Leigh, suomalaisista Ester Toivonen
Mistä se keskustan nuori world economic foorumin akka ostaa vaatteensa sirkuksestako. Jos mies pukeutuisi samalla tavalla tulisi hirveä valitus
Mun akka on kyllä niin ruma, ettei ole montaa rumempaa. Mutta kyllä se välttää, eikä valita. Se tietää asian itsekin. Mutta maailmassa on paljon kauniita naisia. Rumassa vaimossa on hyviä puolia, ettei se petä, eikä karkaa ja itse näkee kauneutta kaikkialla. Eikä sitä tiedä päältä päin, millaiset eväät on missäkin repussa.
Yksi nainen työpaikaltani. Ei meikkaa kuin kevyesti, ei tarvitse, koska jättää kaikki muut silti varjoonsa. Tai valoonsa, niin positiivinen ihminen.
Wifiin johtava keksijä Hedy Lamar