Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5204)
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Connelly Hot Spotissa (elokuva)
Oi kyllä 😘
https://preview.redd.it/g4rr1ns3x5831.jpg?auto=webp&s=2a87512661ecca6d6…
Vierailija kirjoitti:
Meikittömistä kasvoiltaan kaunein on Chloe Moretz
Eikö hänellä ole joku sairaus tai syndrooma, kun on niin vääntyneet kasvot ja sellainen
tosi isosieraiminen pystynenä?
Kate Winslet on upea kaiken ikäisenä, koska kieltäytyy kauneusleikkauksista ja kieltää itsensä kaunistelun filtterein ja photoshopein kuvissa ja elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Olga Temonen
Näin on ;)
Tosielämän nainen. Törmään työmatkalla, usein samalla junalaiturilla. Ehkä 46-51 vuotias, hoikka, punainen luonnonkiharatukka. Se tyylitaju! Klassinen, hillitty. Lumoavan kaunis. Päiväuneni.
Sara Sieppi. Kuvan katsominen salpaa hengityksen. Ei voi ymmärtää kuinka kaunis voi nainen olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on kaunein! Kysykää vaikka miehiltänne, Jokainen mies toivoisi saavansa Sannan kaltaisen kaunottaren.
M47
Ei mun miehen mielestä. Vois kuulema ottaa sen vaan takaapäin.
Hyi, miten epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa tekstiä toisesta ihmisestä. Häpeä! Todella sivistymätöntä ja epäempaattista sekä mieheltäsi, kun tuollaisia kommentoi kuin sinultakin, joka kommentin tänne kirjoitit ehkä jopa lasten luettavaksi ja huonoksi esimerkiksi käytöstavoista.
Toivon suuresti, ettei minulla ole "kunnia" tuntea teitä oikeassa elämässä.
Hah, mun mies sanoi, ettei panis edes takaapäin tollasta luupersettä, vaikka sillä ois pussi pässä :D
Tiedän, että kirjoitit viestin provosoidaksesi, mutta kommentoin sitä silti: miksi tällaista pitää kirjoittaa edes provosoimisen ilosta? Ollaan niin huolissaan koulukiusaamisesta ja Koskeloista ja muista tapauksista, ja sitten aikuiset ihmiset näyttävät tällaista kiusaamisen ja huonojen käytöstapojen mallia? (jos olet aikuinen ihminen. En tiedä oikein, että toivoisinko sinun olevan vai en)
Vierailija kirjoitti:
Minä. Hoikka, sopusuhtainen vartalo, tuuheat hiukset, symmetriset kasvonpiirteet, luonnostaan täyteläiset huulet, valkoiset hyvin hoidetut hampaat jne. Nuoren näköinenkin. Olen kaunein tuntemani ihminen mutta myös erittäin älykäs.
😅 Alapeukuttajat eivät tainneet ymmärtää huumoriasi 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on kaunein! Kysykää vaikka miehiltänne, Jokainen mies toivoisi saavansa Sannan kaltaisen kaunottaren.
M47
Hyi, miten epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa tekstiä toisesta ihmisestä. Häpeä! Todella sivistymätöntä ja epäempaattista sekä mieheltäsi, kun tuollaisia kommentoi kuin sinultakin, joka kommentin tänne kirjoitit ehkä jopa lasten luettavaksi ja huonoksi esimerkiksi käytöstavoista.
Hah, mun mies sanoi, ettei panis edes takaapäin tollasta luupersettä, vaikka sillä ois pussi pässä :D
Tiedän, että kirjoitit viestin provosoidaksesi, mutta kommentoin sitä silti: miksi tällaista pitää kirjoittaa edes provosoimisen ilosta? Ollaan niin huolissaan koulukiusaamisesta ja Koskeloista ja muista tapauksista, ja sitten aikuiset ihmiset näyttävät tällaista kiusaamisen ja huonojen käytöstapojen mallia? (jos olet aikuinen ihminen. En tiedä oikein, että toivoisinko sinun olevan vai en)
Kyllä tuo on aivan aito mun miehen mielipide. Ei voi sietää kyseistä eukkoa ollenkaan, näkee punaista ja vaihtaa kanavaa jos on telkkarissa, ei siedä ääntäkään - saati sitten panisi. Onhan Sanna nyt todellakin aivan vastenmielinen ihminen, narsistinen, omahyväinen, itsekäs ja ajattelematon sekä suurella todennäköisyydellä psykopaatti, kuten eräs psykiatrikin häntä määritteli. Kaikenlisäksi vielä sellainen androgyyni luuranko, niin ei hirveästi heteromiehellä viisari värähdä häntä katsellessa. Jos hän johonkin hommaan on sopiva, niin ehkä henkariksi vaatehuoneeseen.
Ja jos tässä joku provoaa, niin kyllähän se olet sinä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kate Winslet on upea kaiken ikäisenä, koska kieltäytyy kauneusleikkauksista ja kieltää itsensä kaunistelun filtterein ja photoshopein kuvissa ja elokuvissa.
Jep, samaa mieltä - vaikka hän ei ehkå piirteiltään ole "henkeäsalpaavan" kaunis (siis on todella kaunis, mutta jos pitäisi katsoa vain ulkokuorta, ehkä löytäisin esimerkkejä vielä kauniimmista naisista). Mutta hänestä tekee poikkeuksellisen kauniin kokonaisuutena tuo asenne,luonnollisuus ja miten se näkyy myös hänen ulkonäössään ja olemuksessaan.
Ja tämä ei ole edes mitään "itsepetosta" tms, että pitäisin häntä jotenkin erityisen kauniina hänen asenteensa vuoksi, mutta kun hän oikeasti on sitä. Pelkkiin kauniisiin kasvoihin kyllästyy äkkiä. Itse koen, että poikkeuksellisen kauniista ihmisestä välittyy jotakin muutakin kuin pelkät ulkoiset piirteet, sellaista, joka jää mieleen. Jokin silmien säihke tai juuri luonnollisuus ja tietynlainen asenne. Kutsutaanko tätä sitten karismaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Kyllä tuo on aivan aito mun miehen mielipide. Ei voi sietää kyseistä eukkoa ollenkaan, näkee punaista ja vaihtaa kanavaa jos on telkkarissa, ei siedä ääntäkään - saati sitten panisi. Onhan Sanna nyt todellakin aivan vastenmielinen ihminen, narsistinen, omahyväinen, itsekäs ja ajattelematon sekä suurella todennäköisyydellä psykopaatti, kuten eräs psykiatrikin häntä määritteli. Kaikenlisäksi vielä sellainen androgyyni luuranko, niin ei hirveästi heteromiehellä viisari värähdä häntä katsellessa. Jos hän johonkin hommaan on sopiva, niin ehkä henkariksi vaatehuoneeseen.
En epäile, etteikö joku voisi oikeasti pitää häntä epämiellyttävän näköisenä. Mutta asian voi ilmaista monella tavalla. Ei tarvitsisi käyttää noin masentavan ilkeää kieltä. En jotenkin ymmärrä, että miksi joku puhuu tai kirjoittaa tuolla tavalla - vaikka tuntuisi olevan hauskaa, niin itsellehän (ja lähimmäisille, jos joutuvat tuollaista kuuntelemaan) tuollainen tekee eniten hallaa. Usko tai älä, se miten puhut muista ihmisistä, kertoo paljon sisäisestä maailmastasi ja vaikuttaa negatiivisesti kaikista eniten juuri sinuun itseesi.
Miksi joku haluaa tietoisesti olla ilkeä?
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/suorat_sanat/psykologi_vesa…
Janina Fry är väldigt vackert. Luonnonkaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Kyllä on oksettava kakara. En koskisi minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, samaa mieltä - vaikka hän ei ehkå piirteiltään ole "henkeäsalpaavan" kaunis (siis on todella kaunis, mutta jos pitäisi katsoa vain ulkokuorta, ehkä löytäisin esimerkkejä vielä kauniimmista naisista). Mutta hänestä tekee poikkeuksellisen kauniin kokonaisuutena tuo asenne,luonnollisuus ja miten se näkyy myös hänen ulkonäössään ja olemuksessaan.
Ja tämä ei ole edes mitään "itsepetosta" tms, että pitäisin häntä jotenkin erityisen kauniina hänen asenteensa vuoksi, mutta kun hän oikeasti on sitä. Pelkkiin kauniisiin kasvoihin kyllästyy äkkiä. Itse koen, että poikkeuksellisen kauniista ihmisestä välittyy jotakin muutakin kuin pelkät ulkoiset piirteet, sellaista, joka jää mieleen. Jokin silmien säihke tai juuri luonnollisuus ja tietynlainen asenne. Kutsutaanko tätä sitten karismaksi.
Tästä yksi esimerkki: Madeleine Stowe oli suunnattoman kaunis nuorena, esimerkiksi elokuvassa Viimeinen mohikaani. Vanhemmiten hän on selvästi käyttänyt paljon täyteaineita ja varmastikin hänelle on tehty myös kauneusleikkauksia. Vaikka toki hän on yhtä arvokas ihmisenä edelleen, kauniskin ja arvostan hänen hienoa työuraansa ja vaatimatonta elämänasennttaan, jos nyt pitää ottaa ulkonäköön kantaa, niin onhan hän muuttunut todella muovisen näköiseksi. Karisma on kadonnut. Mutta kaikkea hyvää hänelle siitä huolimatta totta kai!
Tzuyu.