Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein nainen jonka tiedät?

Vierailija
08.07.2020 |

Julkkis tai tavis kuvaile kaunis nainen.

Kommentit (5208)

Vierailija
2601/5208 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiopialaiset ovat todella maailman kauneinta kansaa. Kauniit piirteet ja solako8ta. Monesti olen ihmetellyt miten noin kaunis kansa on olemassa. Uskomatonta mutta totta.

Vierailija
2602/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksandra Kholodenko

Ryccä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2604/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA koitappa laittaa joku venäläinen kaunotar tähä , nää aivopestyt mammat peukuttaa kaikki alaspäi :D

Vaikka jollai on venäläinen nimi , se ei tarkota sitä et se on tulos tänne sinkojenkaa räjäyttää sun talon hahahahahahahahahahah

Vierailija
2605/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Kukkohovi ja muutenkin miellyttävä ja ihana siinä leipomis-ohjelmassakin.

Vierailija
2606/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Mannola forever!

Vierailija
2607/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis Veera

2608/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlett Johansson

Vierailija
2609/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulun yliopiston käytävillä olen nähnyt muutaman kerran nuoren vaaleaverikön, joka on kaikilla tavoilla täydellinen. Enkä ole ainoa, vaan olen huomannut, että kun hän kävelee, niin ympäröivä toiminta aivan kuin pysähtyy. Ei ole varmaan helppoa olla noin kaunis tuossa ympäristössä.

Varmaankin tyttäreni. Olen patistanut häntä kauneuskilpailuihin mutta ei ole suostunut.

Vierailija
2610/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PohdiskelevaMies kirjoitti:

HAHA koitappa laittaa joku venäläinen kaunotar tähä , nää aivopestyt mammat peukuttaa kaikki alaspäi :D

Vaikka jollai on venäläinen nimi , se ei tarkota sitä et se on tulos tänne sinkojenkaa räjäyttää sun talon hahahahahahahahahahah

Ei, alapeukut tulee siitä että mainitsit pikkulapsen. Hae apua taipumuksiisi, nykyään sitä on saatavilla

Vierailija
2611/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulun yliopiston käytävillä olen nähnyt muutaman kerran nuoren vaaleaverikön, joka on kaikilla tavoilla täydellinen. Enkä ole ainoa, vaan olen huomannut, että kun hän kävelee, niin ympäröivä toiminta aivan kuin pysähtyy. Ei ole varmaan helppoa olla noin kaunis tuossa ympäristössä.

Varmaankin tyttäreni. Olen patistanut häntä kauneuskilpailuihin mutta ei ole suostunut.

Minkälainen ihminen painostaa omaa lastaan seksiobjektiksi ja esineellistettäväksi? Ei hyvää päivää.

Vierailija
2612/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat tyttäresi saastaiten setämiesten karjamarkkinoille? Harmi ettei häntä huostaanotettu sinulta.

Vierailija
2613/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen painostaa omaa lastaan seksiobjektiksi ja esineellistettäväksi? Ei hyvää päivää.

Jopas oli typerä kommentti.

Vierailija
2614/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse tietenkin.

Vierailija
2615/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Pitäjänmäeltä on kaunein nainen. Ne silmät sulattavat jokaisen miehen, joka hänet näkee.

Vierailija
2616/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margot Robbie 😍

Vierailija
2617/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on khyllikki.

Vierailija
2618/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan kaunis.

ei tekotukkaa

ei paksuja mustia liian leveitä tekokulmia

ei kauheita pusikoita tekoripsinä

ei epätasaisia muovisia töröhuulia kuin jollain ankalla

ei tekotissejä

ei tekoahteria

Symmetriset kasvot ja tasapainoinen vartalo, voimakkaan väriset silmät, huoliteltu ehostus, puhtaus, siisteys, ei mitään liioiteltua, virheetön kuulas iho, painoindeksi suurinpiirtein kohillaan.

Vierailija
2619/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audrey Hepburn, Natalie Portmanissa on vähän sitä samaa

Vierailija
2620/5208 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksandra Kholodenko