Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Ei ehkä kaunein, mutta jollain lailla niin haluttava ihanuus.
Marilyn Monreo. Aivan vastuttamattoman kaunis ja suloinen. Hän hehkui naisellisuutta, seksikyyttä ja herkkyytä.
MarkkuLohjalta kirjoitti:
Sara Sieppi, niin ihana, luonnonkaunis ilmestys. <3
Ilman meikkiä ei kovinkaan kummonen
Laittakaa kokovartalokuvia, ei pelkästään kasvoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunein jonka olen tavannut livenä: Harriet Jones
(brittiläinen näyttelijä, syntymäaika 18 August 1987 ja syntymäpaikka Hastings, East Sussex, England)Kaunein jonka olen nähnyt mediassa: Stéphanie, Hereditary Grand Duchess of Luxembourg
(belgialainen kreivitär, syntymäaika 18 February 1984 ja syntymäpaikka Ronse, East Flanders, Belgium)Hyvin harva suomalainen tuntee kumpaakaan näistä tyrmäävistä blondeista, joten on pakko laittaa syntymäajat ja paikat näkyviin.
He ovat ihan sieviä, mutta tulee pakostakin mieleen että suositaanko tässä kenties suomalaisia tavan tallaajia muistuttavia naisia? Minusta he voisivat tulla vastaan vaikka metrossa eikä kukaan kiinnittäisi sen kummempaa huomiota, varsinkin tuo Sophie näyttää ihan tavan pulliaiselta.
Ihan nättejä joo, mutta tyrmääviä? Ei mun mielestä.
Tuo Harriet on khyl upea mut joo tuo Stéphanie on khyl ulkoisesti niin tavis kuin vaan voi olla
MarkkuLohjalta kirjoitti:
Sara Sieppi, niin ihana, luonnonkaunis ilmestys. <3
No ei ehkä luonnonkaunis, mutta noin kymmenen vuotta sitten hän oli televisiossa jossain ohjelmassa, hiukset vielä tummat (sopii hänelle paljon paremmin) ja täydessä meikissä, niin kolmevuotias poikani pysähtyi leikeissään ja jäi luomoutuneena tuijottamaan tv-kuvaa 😄 Että kyllä hän kaunis on.
Luonnonkaunis, hymyilevä ja kantaa itsensä hyvin. Onkohan heitä enää.. On tekoripsiä, kynsiä, värjättyjä hiuksia, teinit on klooneja toisistaan kauheaa kateltavaa.. Huh ihan puistattaa. Kyllä luomunainen on ainoa oikea nainen, arvot kohdallaan ja kurvit myös.
Regina Linnanheimo ja Laura Birn.
Paikallisen S-marketin kesäapulainen <3