Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
minä, luonnollinen ja tumma kaunotar olen, pitkät hiukset ja tummat silmät
Sofia Loren. Nyt tietysti jo ikää,mutta ollut kaunein,myös persoonallinen hän on.
Kielten maikka lukioajoilta nimeä en viitsi laittaa.
Jos se on mun vanha opettaja niin poikien mieleen oli kyllä. Kielioppi kummasti kiinnosti. Paksut hiukset ja kauniit nuorekkaat kasvot. Jotkut näyttää nelikymppisenäkin paljon nuoremmalta kuin oppilaat.
Marilyn Monroe, syystä että hänessä on ulospäin loistavaa herkkyyttä ja valovoimaisuutta! Häntä on eniten yritetty matkia, milloin kukakin esiintynyt tyyliin Marilyn Monroe. Mietitään kuka voisi häntä esittää ja aina menty metsään. Esittäjistä henkii karkeus ja tavallisuus. Marilynissa oli sellainen herkkä astrologinen kalat merkin vaikutus, ettei kuka vain voi hänen herkkää karismaansa jakaa. Itse näkisin lähinnä herkkyyttään vastaavan näyttelijän olevan Nicole Kidman. Minulla on tuo sama herkkyys astrologisella kartallani, joten näen sen uskomattoman herkän kauneuden, mikä oli, ja on ihan lähes uniikkia filmialalla.
Eduskunnan kahvilassa poseeraava Iiris.
Emilia Clarke Game of Thronesin roolihahmossa "Daenerys Targaryen" on Jumalainen Nainen.
Siswet19 enkelinkasvoinen tuhmis <3
Nykyinen valtiovarainministeri
Vierailija kirjoitti:
Courteney Cox
Kyllä. Ja Kristin Davis, samaa tasoa.
Kaunein jonka olen tavannut livenä: Harriet Jones
(brittiläinen näyttelijä, syntymäaika 18 August 1987 ja syntymäpaikka Hastings, East Sussex, England)
Kaunein jonka olen nähnyt mediassa: Stéphanie, Hereditary Grand Duchess of Luxembourg
(belgialainen kreivitär, syntymäaika 18 February 1984 ja syntymäpaikka Ronse, East Flanders, Belgium)
Hyvin harva suomalainen tuntee kumpaakaan näistä tyrmäävistä blondeista, joten on pakko laittaa syntymäajat ja paikat näkyviin.
Sophia Loren ,eikä tästä voi edes väitellä..