Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katselee muita naisia

Vierailija
05.05.2013 |

Olemme olleet mieheni kanssa nyt 2,5 vuotta yhdessä ja ongelmaksi on muodostunut se, että mieheni katselee muita naisia. Ei se minua haittaisi, ellei se olisi enemmänkin sellaista tuijottamista/moneen kertaan "tsekkausta".

Tapahtui näin, että hän katseli tapansa mukaan naista kaupassa. Mainitsin asiasta hänelle ja sanoin että en pidä siitä, kun hän minun läsnäollessa kiinnittää niin voimakasta huomiota muihin naispuolisiin henkilöihin. Tästä on joku vuosi aikaa.

Noh, sama nainen oli kaupassa n. 2kk sitten ja mieheni tuijotti häntä samalla lailla kuin viime kerralla. Loukkaannuin tietenkin asiasta ja kotona keskustelimme/riitelimme aiheesta. Mieheni selitti jostain dokumentista jossa kerrottiin, että mies katsoo naisia blaa blaa blaa ja saa tästä alitajuntaisia seksuaalisia latauksia, jotka pitää purkaa jossain vaiheessa. Ja asia on normaalia niin kauan, kunnes alkaa kerätä ajatuksia tiettyä henkilöä kohtaan tyyliin "Hänen kanssaan seksi voisi olla tällaista..." tai alkaa etsiä tietoa tietystä henkilöstä. Niin ja jotenkin siihen liittyi, että näkee jonkun naisen kaupungilla ja katsoo häntä, mutta se unohtuu n. 5min kuluessa ja mies ei enää ajatuksella kiinnitä siihen huomiota, niin se on normaalia.

Tänään sitten menin kaverini kanssa kaupungilla käymään ja mieheni jäi kotiin. Kun tulin kaupungilta hän sulki facebookin erittäin nopeasti ennenkuin kerkiäisin sitä nähdä. Menin tietenkin hämilleni, että hän salaa jotain ja kyselin asiasta. Mies meni vaivaantuneeksi ja ehkä hieman hyökkääväksi ja loppujen lopuksi sanoi poistaneensa historiatietoja, etten minä näkisi että hän on yrittänyt etsiä sitä samaista naista facebookista, mitä on jo useampaan kertaan ihaillut kaupungilla.

Tottakai minä loukkaannuin asiasta ja sanoin kuinka hän oli sanonut tästä seksuaalisesta lataus hömpästään ja missä kulkee raja. Hän nyt kiistää kaiken ja ihmettelee miksi suutuin asiasta hänelle. Kertokaa nyt ulkopuolisen silmistä että olenko minä menettämässä järkeni vai tekikö mieheni jotain väärin?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kaivelee sen naisen yhteystiedot ja alkaa lämmittelemään lähempää tuttavuutta...

Pian jo varmaan tapailee livenä sitä, salaa aapeeltä.

Vierailija
22/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on aivan olematon itsetunto ja meikkaa vain miestään miellyttääkseen. Ei ihme jos miestä ei tommonen nössykkä kauan jaksa kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ap tuntuu olevan aika pinnallinen suhde...

Vierailija
24/48 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa käsittämättömälle. Nykyisen mieheni kanssa ollaan rauhallisesti puhuttu rajoista ja siitä, että saadaan luvan kanssa molemmat katsella muita, mutta siihen se sitten jää. Tuijottamisesta mäkin suuttuisin. Minun ei ole kuitenkaan koskaan tarvinnut olla mustasukkainen mieheni käytöksestä. Olen itsekin nyt raskaana ja kuten arvelinkin, mieheni oikeastaan näkee minut kauniimpana ja kiihottavampana kuin aikaisemmin. Hän antaa minulle enemmän huomiota nyt :) Siitäkin huolimatta, vaikken ole nyt jaksanut meikata tai aina harjata tukkaa :D

Minusta tuo ei ole normaalia ja on kauhean julmaa sinua, lapsenne äitiä kohtaan sekä sitä tulevaa vauvaa kohtaan. Teistähän on tulossa perhe. Mutta muista, että vika on hänessä, ei sinussa. Oletko aiemmin huomannut, että hän käyttäytyisi noin? Minusta hän on vaan tuollainen ja nyt hän jäi kiinni. Tuo on kyllä tuttua edellisestä parisuhteestani, jossa mies esitti muistinsa menettänyttä ja ihmetteli miksi olen hänelle vihainen.

Vierailija
25/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole menettämässä järkeäsi. Sanot sille uudestaan, että katselee silloin niitä kaupungin naisia, kun sinä et ole paikalla. Ärsyttävää, jos ei usko.

Vierailija
26/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Provoosta, miehesi täytyy olla tyhmä jos tuollaista menee edes paljastamaan fb:n käytöstä.

Vierailija
27/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei taida olla ihan tosissaan kiinnostunut sinusta. Ehkä sinun kannattaa suuntautua kiinnostavampiin asioihin itsekin, taidat tuhlata miehen kanssa vain aikaasi.

Vierailija
28/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies sitä varmaan olisi paljastanutkaan ellen olisi sattunut marssimaan ovesta sisään 2sec "liian aikaisin"...

Vierailija
29/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna katsella mitä se sulta on pois?

Vierailija
30/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:11"]

No anna katsella mitä se sulta on pois?

[/quote]

No alkaahan se nyt olemaan jo vähän häiritsevää, jos tästä katseiden kohteesta alkaa etsimään tietoja.

Vierailija
31/48 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat sellaisia. Miehet haluavat kaikkia vähänkään kauniita naisia. Niin se vaan on.

Kesä tulee ja suomitytöt riisuvat kilpaa miellyttääkseen kaikkia ohikulkevia miehiä.

Vierailija
32/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että katsoo muita ei vielä tarkoita mitään, mutta se että tekee sen toisen nähden toistuvasti on hiukan tökeröä.

Tuo tietojen etsiminen kertoo, että sittenhän taitaa tietää naisen nimen ja naisesta jotakin eli on jonkin sortin tuttu. Voi olla ihastunut. Kukaan ei pelkästään hyvännäköisestä ihmisestä jaksa hakea tietoja, täytyy kiinnostaa enemmänkin. Ja mistäkö tiedän? Siitä että kun itse olin ihastunut toiseen mieheen, niin etsin tietoja hänestä Facebookista ym.

Vierailija
33/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin oon tehnyt niin koska miehellä oli joku fetissi punatukkaisiin. no eihän ne kauheet punaset hiukset mulle sopineet...

Vierailija
34/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helkkari mikä mies. 

Vierailija
35/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäkohteliasta käytöstä. Ei tuollaista tarvitse sietää. vaikka kuinka on "biologisesti normaalia" kiinnittää huomiota kiinnostavan näköisiin ihmisiin, on tuijottelu loukkaavaa monia henkilöitä kohtaan: puolisoa ja tuijotuksen kohteena olevaa ihmistä. Moukkamaista ja typerää käytöstä!

Hyvässä suhteessa puolisot käyttäytyvät kauniisti ja kunnioittavasti toisiaan kohtaan ja huomioivat toisiaan. Eivät itketä toisiaan tuijottelulla tai vääränlaisella Facebookin käytöllä.

Vierailija
36/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole kyllä koskaan etsinyt ketään yksityishenkilöä (randomia) facebookista. Eri asia, jos liittyy jotenkin ammattiin, harrastukseen tai asiaan, mistä olen kiinnostunut. Silloinkin etsin ihmisen joko hänen taitojensa takia, tai muista vastaavista syistä. En lueskele julkkisjuoruja, yleensä pyrin lukemaan uutiset ylen sivuilta, koska julkkisjuorut ja muu paska, mitä uutisoidaan kissan kokoisilla kirjaimilla roskalehdistön sivuilla, ei vaan kiinnosta pätkääkään.

Eikä todellakaan ole normaalia jäädä tuijottamaan niin, että kumppani ja se tuijotuksen kohdekin jopa huomaa! Minä ja mieheni katselemme kyllä muita, mutta teemme sen äärimmäisen hienovaraisesti, tuollainen tuijottelu on kyllä niin moukkamaista ja junttimaista että yksinkertaista, ettei voi ymmärtää. Onko miehesi joku 5-vuotias ap?

Älkää naiset olko tuollaisten ihmisten kanssa, ei tuollainen henkilö kunnioita kumppaniaan ollenkaan ja ennemmin tai myöhemmin aivan varmasti tulee pettämään. Kunnioittakaa itseänne ja heivatkaa tuollaiset peräkammarin junttipojut mäkeen.

Vierailija
37/48 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Vierailija
38/48 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, mutta e koske heihin. Olen hetero ja katselen miehiäkin.

Vierailija
39/48 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon uskollinen mies. Hän katselee tosia naisia ja kun huomaan sen, kannustan häntä ja vetäydyn itse jopa taka-alalle. Mun kanssa mies tulee kuitenkin kotiin, mutta on ihan piristävää nähdä hänen juttelevan muidenkin naisten kanssa, erityisesti kauniiden ja fiksujen. Itsetuntoni kestää juttelut, enkä minä muutenkaan pidä miestäni kahleissa. En myöskään itse suostuisi kahleisiin.

Vierailija
40/48 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairaalloisen mustasukkainen ap. Elätkö koko elämäsi vain miestä miellyttääksesi. Hiustenvärjäys yms.

Samalla kuitenkin haluat kahlita hänet itseesi, vahdit ja vaanit. Olet tosiaan pihalla, pahasti.

Pillität silmät päästäsi, kun mies ei myönnä tehneensä väärin. . . Voi huh huh mitä tekstiä.

Varsinainen riivinrauta riippakivi olet. Hullu mikä hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän