Mies haluaa seksiä ilman ehkäisyä
Ymmärrän toki, kun kumilla ollaan menty jo pidempään kun en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä. Miehen mielestä siis lapsi saa tulla. Minä haluan myös lapsen, mutta en ennen avioliittoa. Mies ei kuulemma ole edes ajatellutkaan vielä naimisiinmenoa. Ei hänellä ilmeisesti ole mitään sitä vastaan, mutta ei ole nähnyt ajankohtaisena vielä aikoihin. Ja lapseen sitten voisi sitoutua?! On nyt pettynyt kun minä en halua jättää ehkäisyä pois. Olemme kolmekymppisiä.
Kommentit (49)
Tee näin:
1. Ota kalenteri esiin ja sovi miehen kanssa hääpäivä (Jos mies on typerä, kysy "mennäänkö naimisiin 8.8.2020 vai 9.9.2020?" Jos mies on erittäin typerä, ilmoita hänelle: "Menemme siis naimisiin 8.8.2020")
2. Varaa maistraatti, 2 todistajaa ja hotellihuone. Jos haluat hääpuvun, morsiuskimpun, kampauksen tms.hääjuttuja, varaa tai hanki nekin.
3. Ilmoita miehelle, että hän saa seksiä seuraavan kerran vasta hääyönä.
Ei teidän ole pakko seksiä harrastaa.
Jos mies ei halua naimisiin niin ei sen pakko ole avioitua.
Jos sinä haluat periaatteen vuoksi naimisiin ennen lasta, niin saathan sä mennä mutta et pakottaa mitään.
Tai sit voitte jatkaa tuolla linjalla vuosia ja vuosia kunnes mahdollisuudet lapseen on mennyt sun kohdalta kokonaan ja mies lähtee jonkun mukaan, jolta lapsen saa.
Itse ainakin myös kolmekymppisen naisena ajattelen, että lapsi saa tulla jos on tullakseen, ei enää montaa vuotta ole jäljellä sitä mahdollisuutta. Loppuelämä on naimisiinmenolle.
Kumpi joustaa? Ja miksi? Vai eikö kumpikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi avioliitto on tärkeä?
Avioliitto saa olla ja on tärkeä monellekin, myös monelle miehelle. Sen ei tarvitse olla sinulle tärkeä, mutta jollekin toiselle se on. Tästä aiheesta on keskusteltu ihan tarpeeksi, joten ei syytä alkaa jankkaamaan prinsessahäistä yms muuta typerää.
Varsinaiseen aiheeseen: Vauva kasvaa sinun kehosi sisällä ja sitoo sinut vuosikymmeniksi lapseen tavalla jota kukaan mies ei oikein osaa edes kuvitella. Eli päätös ehkäisystä on sinulla jos et ole valmis vauvan tuloon. Jos hormoniehkäisy ei ole sinulle mahdollista, niin sitten mies laittaa sen kumin vaan kiltisti, tai pärjäilee ilman yhdyntää.
Voihan hän tietysti harkita avioliittoakin kanssasi, kun kerran vauvankin haluaa. Omasta mielestäni idioottimaista että mies väittää haluavansa vauvan mutta ei laillisesti vihittyä vaimoa. Minulle kertoo jo kaiken tarpeellisen miehestä.
Tämä.
Jos avioliitto on sinulle tärkeä ennen lapsen hankintaa, sano se suoraan. Mies päättää sitten itse. Jo haluaa lapsen, luulen ettei se sua jätä tollasen asian takia. Tai jos jättää ni ei ollut oikea mies sulle. Usko mun kokemusta, itse hankin lapsen ennen häitä ja sovittiin että naimisiin mennään. Sittemmin häät ovat lykkääntyneet erilaisten tekosyiden takia, joihin puoliso vetoaa. Hänellä vain on sitoutumiskammo häitä kohtaan. Vanhempansa eivät ole olleet naimisissa ja yksinhuoltajan kasvattama, naimisissa olo on ihan turha asia hänelle. Jos olisin ollut fiksu, olisin sanonut ettei lasta tule ennen häitä. Harmittaa, että joustin asiassa. Kyse ei ole rahasta, koska puolisolla ei ole omaisuutta ja tulot on samat, mutta itselleni kyse on sitoutumisesta ja periaatteesta. Olen vanhanaikainen ja hävettää että olemme ”vain” kihloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kuparikierukka.
En tässä vaiheessa. Minun puolestani ehkäisy voidaan jättää heti jos/kun päästään avioon!
Miksi et? Onko se synnin merkki, jos käyttää kierukkaa, mutta kondomin kanssa sopii pelleillä ennen papin aamenta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto saa olla ja on tärkeä monellekin, myös monelle miehelle. Sen ei tarvitse olla sinulle tärkeä, mutta jollekin toiselle se on. Tästä aiheesta on keskusteltu ihan tarpeeksi, joten ei syytä alkaa jankkaamaan prinsessahäistä yms muuta typerää.
Varsinaiseen aiheeseen: Vauva kasvaa sinun kehosi sisällä ja sitoo sinut vuosikymmeniksi lapseen tavalla jota kukaan mies ei oikein osaa edes kuvitella. Eli päätös ehkäisystä on sinulla jos et ole valmis vauvan tuloon. Jos hormoniehkäisy ei ole sinulle mahdollista, niin sitten mies laittaa sen kumin vaan kiltisti, tai pärjäilee ilman yhdyntää.
Voihan hän tietysti harkita avioliittoakin kanssasi, kun kerran vauvankin haluaa. Omasta mielestäni idioottimaista että mies väittää haluavansa vauvan mutta ei laillisesti vihittyä vaimoa. Minulle kertoo jo kaiken tarpeellisen miehestä.
Tämä.
Silti, en tajua. Itse tein lapset miehen kanssa jonka kanssa olin pitkässä avoliitossa ja myöhemmin olin naimisissa toisen miehen kanssa. Ei tämä avioliitto ollut mitenkään todellisempi suhde kuin se mihin lapset tein, päinvastoin. Lapsihan se liima on, ei mikään juridinen sopimus. Tänä päivänä ex aviomieheni on jossain enkä tiedä siitä ihmisestä mitään, ihan kuin häntä ei ikinä olisi ollutkaan, mutta lasteni isä on yhä elämässäni kiinteästi ja on lopun ikäänsä.
Jos tulet raskaaksi, mies painostaa aborttiin. Jos et suostu, lapsi on sinun lapsesi. Vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Tee näin:
1. Ota kalenteri esiin ja sovi miehen kanssa hääpäivä (Jos mies on typerä, kysy "mennäänkö naimisiin 8.8.2020 vai 9.9.2020?" Jos mies on erittäin typerä, ilmoita hänelle: "Menemme siis naimisiin 8.8.2020")2. Varaa maistraatti, 2 todistajaa ja hotellihuone. Jos haluat hääpuvun, morsiuskimpun, kampauksen tms.hääjuttuja, varaa tai hanki nekin.
Onko tällainen kiristäminen jonkun mielestä muka hyvä lähtökohta avioliitolle? Ei minusta seksin pitäisi olla parisuhteessa sellainen asia, että sillä kiristetään toinen toimimaan niin kuin minä haluan. Vai olisiko sekin ihan ok, jos mies ilmoittaisi ap:lle, että hän saa seksiä seuraavan kerran vasta, kun on valmis lapsen tekoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Silti, en tajua. Itse tein lapset miehen kanssa jonka kanssa olin pitkässä avoliitossa ja myöhemmin olin naimisissa toisen miehen kanssa. Ei tämä avioliitto ollut mitenkään todellisempi suhde kuin se mihin lapset tein, päinvastoin. Lapsihan se liima on, ei mikään juridinen sopimus. Tänä päivänä ex aviomieheni on jossain enkä tiedä siitä ihmisestä mitään, ihan kuin häntä ei ikinä olisi ollutkaan, mutta lasteni isä on yhä elämässäni kiinteästi ja on lopun ikäänsä.
Aivan. Olen minäkin tehnyt lapseni avoliittoon. Mutta Ap kirjoitti, että mies haluaa seksiä ilman ehkäisyä. Mies ei sanonut, että haluaa lapsia. Mies toki sanoi, että lapsi saa tulla jos on tullakseen, mutta se ei ole sama asia kuin että oikeasti toivoisi lasta. Hän toivoo seksiä ilman ehkäisyä.
Tiedättekö sen englantilaisen sanonnan, että "ei kannata ostaa lehmää jos maitoa saa ilmaiseksi", millä tarkoitetaan sitä että monet miehet eivät halua mennä naimisiin jos seksiä saa muutenkin.
Tai amerikkalainen sanonta "paskanna tai nouse potalta", jolla naimisissaolevat miehet ilmaisevat nuorelle miehelle, että on noloa vain roikkua suhteessa vuositolkulla jahkailemassa, mennäkkö naimisiin vai eikö eli aikuinen mies osaa tehdä ratkaisun: kosi (paskanna) tai eroa (nouse potalta)
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt että tuo voisi olla kiristämistä ja vallankäyttöä? Eli kun mies "vahingossa" saa sinut raskaaksi, niin olet sidottuna häneen lapsen kautta, mutta kuitenkaan ette ole esimerkiksi aviossa mikä vaikuttaa mahdollisen eron koittaessa siihen mitä miehen sinun raskausaikanasi/äitiyslomallasi haalimalle omaisuudelle tehdään.
Tämä.
Naisen on päästävä naimisiin että pärjäisi taloudellisesti kuten mies.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sen englantilaisen sanonnan, että "ei kannata ostaa lehmää jos maitoa saa ilmaiseksi", millä tarkoitetaan sitä että monet miehet eivät halua mennä naimisiin jos seksiä saa muutenkin.
Tai amerikkalainen sanonta "paskanna tai nouse potalta", jolla naimisissaolevat miehet ilmaisevat nuorelle miehelle, että on noloa vain roikkua suhteessa vuositolkulla jahkailemassa, mennäkkö naimisiin vai eikö eli aikuinen mies osaa tehdä ratkaisun: kosi (paskanna) tai eroa (nouse potalta)
Ohis mut miks miehen pitää kosia jos muija haluaa naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se kertoo miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt että tuo voisi olla kiristämistä ja vallankäyttöä? Eli kun mies "vahingossa" saa sinut raskaaksi, niin olet sidottuna häneen lapsen kautta, mutta kuitenkaan ette ole esimerkiksi aviossa mikä vaikuttaa mahdollisen eron koittaessa siihen mitä miehen sinun raskausaikanasi/äitiyslomallasi haalimalle omaisuudelle tehdään.
Tämä.
Naisen on päästävä naimisiin että pärjäisi taloudellisesti kuten mies.
MITENNI NAISET TÄSSÄ MAASSA ON KESKIMÄÄRIN PAREMPIPALKKASISSA TÖISSÄ PIDÄ SÄ PÄÄSKII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei kuulosta hyvältä isäehdokkaalta. Mitä jos lapsen saamisen jälkeenkin pakottaa sinut syömään hormoneja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aloin tätäkin miettiä. Miehellä on yritys joka on alkanut menestyä aika hyvin. Yrittäjäperheen elämäntyyli vaatii panostusta koko perheeltä joten minä en ala lapsia tekemään ennen kuin on mustaa valkoisella että minunkin talouteni on turvattu. Ap
No mikä yritys sinulla on ja kai sekin sitten merkitään miehen nimiin?
Vierailija kirjoitti:
Tee näin:
1. Ota kalenteri esiin ja sovi miehen kanssa hääpäivä (Jos mies on typerä, kysy "mennäänkö naimisiin 8.8.2020 vai 9.9.2020?" Jos mies on erittäin typerä, ilmoita hänelle: "Menemme siis naimisiin 8.8.2020")2. Varaa maistraatti, 2 todistajaa ja hotellihuone. Jos haluat hääpuvun, morsiuskimpun, kampauksen tms.hääjuttuja, varaa tai hanki nekin.
Siis mikseivät vain eroa?
Ei kai kukaan halua olla ihmisen kanssa jonka on pakottanut naimisiin kanssaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aloin tätäkin miettiä. Miehellä on yritys joka on alkanut menestyä aika hyvin. Yrittäjäperheen elämäntyyli vaatii panostusta koko perheeltä joten minä en ala lapsia tekemään ennen kuin on mustaa valkoisella että minunkin talouteni on turvattu. Ap
Eihän naimisiinmeno sinun talouttasi turvaa, jos teette avioehdon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naimisiinmeno sinun talouttasi turvaa, jos teette avioehdon.
Se riippuu ihan siitä minkälainen avioehto on. Avioehdossa voidaan rajata vain tietty osa omaisuudesta avio-oikeuden ulkopuolelle, esimerkiksi niin että yritys ei mene lihoiksi avieron tapahtuessa. Avioehdossa voidaan myös ottaa huomioon naisen kontribuutio perhe-arjen mahdollistamiseen siten, että nainen saa eron sattuessa jonkun ennalta sovitun osuuden.
Hiisi, onnittele itseäsi! Väistit ison luodin tuossa. Rakkautta teidän suhteessa ei siis ollut pisaraakaan, ei ainakaan miehen puolelta.