Löysin tyylini, kun aloin pukeutumaan kuin mallit :)
Mallien täytyy myydä castingeissa itsensä näyttämällä mahdollisimman luonnolliselta, mutta kuitenkin tyrmäävän kauniilta. Tätä ohjenuoraa olen noudattanut ja saan jatkuvasti kehuja pukeutumisestani.
Kommentit (28)
Niin ja yksi asia, millä saa ulkonäkönsä heti paljon freesimmäksi on hampaiden valkaisu. Kaunis hymy on sellainen asia, jonka lisäksi ei paljon meikkiä tarvita. ap
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 16:19"]
Niin ja yksi asia, millä saa ulkonäkönsä heti paljon freesimmäksi on hampaiden valkaisu. Kaunis hymy on sellainen asia, jonka lisäksi ei paljon meikkiä tarvita. ap
[/quote]
No siis hei wau. Miten se valkaisu tehdään?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 16:19"]
[/quote]
No mun hymystä ei kaunista saa vaikka tekis viisi valkaisua....Minkäs noille hampaille tekee...
Hampaisiin voi laittaa raudat tai laminaatit, niin tulee nätit.
Muuten olen samaa mieltä. Jos kroppa on kunnossa, näyttää kauniilta perusvaatteissa.Itse huomasin, kun tyylini muuttui "tylsäksi" kun en oikein enää tiennyt mitä ostaa kun olen liian vanha teinivaatteisiin, että muutuin toisten mielestä tyylikkääksi. Tyylikäs taitaakin olla se, joka ei ärsytä erityisemmin ketään, ja monet tykkää. Monet vaatteet istuu nätisti, jos on urheilullinen ja hoikka.
Jon sen sijaan on lyhyt ja ei urheile, on tosi vaikea muuttua tyylikkääksi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:34"]Tavallisesti esim. pillifarkut ja vartalonmyötäinen t-paita. Jalassa useimmiten korkkarit, niin ryhti näyttää paremmalta.
[/quote]
Entä talvella?
Kaikki ei vaan pysty sisälläkään olemaan pelkällä t-paidalla talvisin.
Voi elämä näitä narsistisia aloituksia :-D Kuule ap, aika moni käyttää tuota "mallityyliä". Se on halpaa, helppoa ja mukavaa päällä. Et sä nyt kuule ihan mitään vuosisadan älynväläystä ole saanut.
Mäkin pukeudun farkkuihin, t-paitoihin, buutseihin, joskus hameeseen ja korkoihin, olen 175-senttinen ja käyn kerran vuodessa hampaiden kristallivalkaisussa. Meikkiä en tartte, tukka pitkä ja hyväkuntoinen.
Myönnän, sait ärsyyntymään. No, mulla on menkat ja muutenkin tää sunnuntai on ollut niin vittumainen, rästitöiden takia. Puuh.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:53"]
Hampaisiin voi laittaa raudat tai laminaatit, niin tulee nätit.
Muuten olen samaa mieltä. Jos kroppa on kunnossa, näyttää kauniilta perusvaatteissa.Itse huomasin, kun tyylini muuttui "tylsäksi" kun en oikein enää tiennyt mitä ostaa kun olen liian vanha teinivaatteisiin, että muutuin toisten mielestä tyylikkääksi. Tyylikäs taitaakin olla se, joka ei ärsytä erityisemmin ketään, ja monet tykkää. Monet vaatteet istuu nätisti, jos on urheilullinen ja hoikka.
Jon sen sijaan on lyhyt ja ei urheile, on tosi vaikea muuttua tyylikkääksi.
[/quote]
Joo siis vaatteita on turha ostella. Parempi vain treenata lihaksia.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 16:08"]
Anteeksi että tulen hienoon keskusteluunne.
Minun ohjenuorani on että ei ole mitään väliä mitä pukee päälleen, kunhan näyttää hyvältä alastomana. Jos se on kunnossa niin näyttää hyvältä perunasäkkikin päällään.
T: 11cm mies
[/quote]
Näin se on. Hyvä ryhti ja tietynlainen lihaksikkuus pukee ihmistä. Ap on varmasti aika timmissä kunnossa.