Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin tyylini, kun aloin pukeutumaan kuin mallit :)

Vierailija
05.05.2013 |

Mallien täytyy myydä castingeissa itsensä näyttämällä mahdollisimman luonnolliselta, mutta kuitenkin tyrmäävän kauniilta. Tätä ohjenuoraa olen noudattanut ja saan jatkuvasti kehuja pukeutumisestani.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jotain esimerkkejä pukeutumisestasi!

Vierailija
2/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit ovat kyllä kaikkea muuta kuin tyrmäävän kauniita, tosin joku catwalk voi olla ihan eri asia kuin casting. Kuitenkin catwalk-kuvia katsoessa meinaa joskus päästä nauru, kun ovat sellaisia pyryharakoita. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, minä löysin tyylini kun lopetin miettimästä mikä on muotia tai mitä muut sanovat vaatteistani.

Vierailija
4/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei omaa tyyliä, vaan muiden apinoimista.

Vierailija
5/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman simppeliä ja vartalonmyötäistä pukeutumista, väreinä neutraaleja perusvärejä. Tavallisesti esim. pillifarkut ja vartalonmyötäinen t-paita. Jalassa useimmiten korkkarit, niin ryhti näyttää paremmalta. Särmää asuun lisään jollain muodikkaalla yksityiskohdalla.

Hiukset vedän ponnarille, niin kasvot erottuu paremmin. Tällä hetkellä minulla on oma sävy hiuksissani, en värjää niitä enää. Ja meikki on nudemeikki, johon olen kuitenkin käyttänyt aikaa. Pidän ihon, hiukset ja vartalon kunnossa - muuten tällainen tyyli ei toimisi. ap

Vierailija
6/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Huippiksia kattoo, niin pieleen ei voi mennä, jos ilmestyy tuomarointiin kevyessä meikissä, istuvissa farkuissa ja mustassa perustopissa, hiukset reippaalla ponnarilla. Luulisin, että castingeissa sama juttu. Mielestäni tuollainen siisti perustyyli on paljon parempi kuin jonkun naurettavan muodin perässä laukkaaminen. 

Vierailija
7/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:39"]

No jos Huippiksia kattoo, niin pieleen ei voi mennä, jos ilmestyy tuomarointiin kevyessä meikissä, istuvissa farkuissa ja mustassa perustopissa, hiukset reippaalla ponnarilla. Luulisin, että castingeissa sama juttu. Mielestäni tuollainen siisti perustyyli on paljon parempi kuin jonkun naurettavan muodin perässä laukkaaminen. 

[/quote]

Tätä juuri tarkoitin :) ap

Vierailija
8/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:34"]

Mahdollisimman simppeliä ja vartalonmyötäistä pukeutumista, väreinä neutraaleja perusvärejä. Tavallisesti esim. pillifarkut ja vartalonmyötäinen t-paita. Jalassa useimmiten korkkarit, niin ryhti näyttää paremmalta. Särmää asuun lisään jollain muodikkaalla yksityiskohdalla.

Hiukset vedän ponnarille, niin kasvot erottuu paremmin. Tällä hetkellä minulla on oma sävy hiuksissani, en värjää niitä enää. Ja meikki on nudemeikki, johon olen kuitenkin käyttänyt aikaa. Pidän ihon, hiukset ja vartalon kunnossa - muuten tällainen tyyli ei toimisi. ap

[/quote]

Kuulostaa tyrmäävän hyvältä. Jos olet vielä vähint. 172-senttinen,  pitkäsäärinen ja hyvin hoikka, niin vau.

Vierailija
9/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, ap, ja minkä kokoinen?

Vierailija
10/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:34"]

[/quote]

Kuulostaa tyrmäävän hyvältä. Jos olet vielä vähint. 172-senttinen,  pitkäsäärinen ja hyvin hoikka, niin vau.

[/quote]

Kiitos ja olen :) ap

Vierailija
11/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aloitus.:)

Vierailija
12/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Oletko koskaan joutunut laihduttamaan paljoa vai onko painosi aina pysynyt suht samana? Tarvitseeko sinun paljonkin miettiä mitä syöt tai mitä teet? Kuntoiletko paljon ja miten kuntoilet? Mistä ostat vaatteesi? Mitä painat?

t.toinen 170cm mutta lapsien jälkeen 20kg ylimääräistä, jospa saisi nyt kimmokkeen laihduttaa. 

Vierailija
13/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:44"]

Minkä ikäinen olet, ap, ja minkä kokoinen?

[/quote]

Olen kolmekymppinen, mutta uskaltaisin väittää että näytän nykyisessä tyylissäni huomattavasti nuoremmalta :) Hoikka olen nykyisin, mutten ole aina ollut - vasta kun löysin tosissani urheilullisen elämäntavan. Luonnollinen tyyli sopii tähän kuin nenä päähän :) ap

Vierailija
14/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että hoikka ja pitkäsäärinen voi pukeutua aivan miten vain ja näyttää silti hyvältä. Suurempi saavutus on osata pukeutua niin, että näyttää hyvältä, vaikka on lyhyt ja ylipainoinen.

Vierailija
15/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:48"]

Kiitos vinkeistä. Oletko koskaan joutunut laihduttamaan paljoa vai onko painosi aina pysynyt suht samana? Tarvitseeko sinun paljonkin miettiä mitä syöt tai mitä teet? Kuntoiletko paljon ja miten kuntoilet? Mistä ostat vaatteesi? Mitä painat?

t.toinen 170cm mutta lapsien jälkeen 20kg ylimääräistä, jospa saisi nyt kimmokkeen laihduttaa. 

[/quote]

Kuntoilen aerobista ja lihaskuntoa vaihdellen. Bodypump, spinning, uinti, lenkkeily, sen sellaista. Pilatestakin harrastin joskus ohjatusti, mutta nyt teen sitä aamuisin kotona, se on tullut tavaksi :) Ja kuivaharjaan itseni aina suihkun jälkeen, se pitää sellun loitolla.

Oon laihduttanut, kyllä. Syömisiä ei tarvitse nykyään paljon miettiä, kun on löytänyt itselleen oikean ruokavalion - minulla siihen kuuluu kalaa, kanaa, avokadoa, rasvaisia juustoja, paljon kasviksia. Leipää, perunaa tai pastaa syön tosi harvoin.

Ostan vaatteita vaihtelevasti, osa on laadukkaita merkkejä ja osa halpisketjuista. Juju on se, että ne ovat niin yksinkertaisia että näyttävät laadukkailta :) ap

Vierailija
16/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois olla mun alotus, ihan samat pukeutumis- yms jutskat mulla

t. kohta 51 v

Vierailija
17/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että tulen hienoon keskusteluunne. 

Minun ohjenuorani on että ei ole mitään väliä mitä pukee päälleen, kunhan näyttää hyvältä alastomana. Jos se on kunnossa niin näyttää hyvältä perunasäkkikin päällään.

T: 11cm mies

Vierailija
18/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä sellugeeniä saa harjaamalla pois! se tulee paljon syvemmältä. mutta kyllähän se on hyvä pintaverenkiertoa kiihdyttää.

Vierailija
19/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. täytyypä kokeilla. Kiitti vinkistä ;)

Vierailija
20/28 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin pukeuduin ennen. Pitäisin eniten yksinkertaisesta, vähän sporttisesta ja vartalonmyötäisestä tyylistä. En niinkään ole tavoitellut naisellisuutta tai räväkkyyttä pukeutumisessa.

Pitkä olen tietysti vieläkin, mutta kroppa on pilalla. Ylipainoisena oma tyyli on täysin kateissa, lähinnä täytyy pukeutua sellaisiin vaatteisiin mihin mahtuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi