Mitä te teette miehenne kanssa kahdestaan?
Enkä nyt tarkoita sukupuolielämää tai koko perheen voimin tehtäviä juttuja vaan nimenomaan kahdenkeskisiä hetkiä. Missä käytte? Miten hemmottelette toisianne? Mistä juttelette?
Kommentit (86)
Hankkikaa huone Bretegnesta tai Saksasta tai takahikiältä saatana ja viettäkää laatuaikaa kinastellen kahdestaan! Voi elämän kevät, mitä käytöstä. Mikä teitä viiraa?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:28"]
Väärin. Olin juuri tämä kohde, jonka asioita alettiin puimaan.
[/quote]
Ok, anteeksi. En vain tajua tätä palstatappelua. Olisit sinäkin antanut olla.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:23"]
Se en ollut minä.... ei kai osunut?
t. Saksasta
PS. Nyt ulos, lopetan osaltani... aurinko paistaa niin upeasti.
[/quote]
Näissä kahdessa keskustelijassa huomaa eron saksansuomalaisten ja ranskansuomalaisten sivistystasossa. Jälkimmäisiä pidetään Ranskassakin arvossa. Saksassa taas suomalaiset ovat yhtä arvostettuja kuin turkkilaiset - juuri käytöstapojensa vuoksi.
Pitäis viettää kyllä enemmän aikaa yhdessä, nyt ollaan oltu lähinnä erillään ja ei oo toisen seura kiinnostanut kun korkeintaan öisin nukkuessa. Korjausliikkeen paikka! Ajattelin järjestää meille jotkut mukavat treffit ja ottaa asian muutenkin puheeksi :)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:46"]
t. Saksasta
[/quote]
Näissä kahdessa keskustelijassa huomaa eron saksansuomalaisten ja ranskansuomalaisten sivistystasossa. Jälkimmäisiä pidetään Ranskassakin arvossa. Saksassa taas suomalaiset ovat yhtä arvostettuja kuin turkkilaiset - juuri käytöstapojensa vuoksi.
[/quote]
Ja sinähän sen sieltä perähikiältä tiedät. Ihan varmasti, joo.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:09"]
Taitaa siellä olla sitten omanlaiset parisuhteen hoitotavat ja tuttava/ystäväpiiri. Mutta en kyllä lähtisi analysoimaan toisten parisuhteen hoitotapoja ja miettimään ventovieraiden suhteen tilaa.
t. Saksasta
[/quote]
Ilmeisesti erilaiset käytöstavatkin. Niihin ei mm. kuulu muiden juntitteleminen.
[/quote]
t. Saksasta
[/quote]
Minä liityn keskusteluun vasta nyt ja kysyn, miksi aloitit? Sinä ilmeisesti olet se, joka alkoi kommentoimaan sen yhden tapaa viettää isommat tapaukset muiden pariskuntien kanssa? Minun nähdäkseni sinä aloitit koko tämän paskan jankkaamisen? Miksi?
[/quote]
Väärin. Olin juuri tämä kohde, jonka asioita alettiin puimaan.