Ysäri on muotia nyt. Mitä 90-luvulta tuttuja juttuja olet ottanut käyttöösi?
Kommentit (53)
R-collectionin anorakki! Ostin käytettynä kaksi. Toisen sain modattua, toinen vielä odottaa ehtimistä. Mulle tuli yhtäkkiä hinku, että NYT pitää saada R-collectionin anorakki, ysärillä en saanut sellaista. Ruutupaitojakin käyttäisin, mutta toistaiseksi vastaan ei ole tullu kauheasti hyviä. Yksi mulla on, mutta se ei ole kuitenkaan ihan sitä, mitä hain.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 09:16"]
Salihousut pitää hankkia. Näin muuten jo kuntosalilla sellaiset äskettäin jonkun edelläkävijän päällä.
[/quote]
Näitä näkyy teinien ja parikymppisten päällä ihan kuntosalin ulkopuolellakin. *huokaus*
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 09:13"]
Luultavasti otan esiin tuulipukuni ja boca boca neonvärisen hattuni.
Ajattelin yhdistää seksikkäästi farkut, valkoiset lenkkarit ja tuulipuvun takin. Hiukset on edelleen jenkkisiili, kuten ysärinäkin. Ainiin unohtui mustat nahkahansikkaat joista sormen paikat on typistetty. Tietysti ysäriin kuuluu maastopyörä. Sama pyörä minulla on ollutkin niiltä ajoilta. Ehkä kiillotan sen.
T: 11cm mies
[/quote]
Ei tuo nyt toimi. Tuo kuulostaa ihan väärältä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 09:51"]
Salihousut pitää hankkia. Näin muuten jo kuntosalilla sellaiset äskettäin jonkun edelläkävijän päällä.
[/quote]
Näitä näkyy teinien ja parikymppisten päällä ihan kuntosalin ulkopuolellakin. *huokaus*
[/quote]
Teinien päällä olevat housut on collogehousuja, ei salihousuja.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 09:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Näin taitaa olla. Salihousuja ei ehkä muista, jos ei itse ole ollut ysäri, joten tässä kuvalinkki: http://www.google.fi/search?q=salihousut&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=PAOGUa_OA-qN4ATE74HACg&biw=1366&bih=643&sei=RwOGUd_ULuSJ4gS9xoDgAg#imgrc=icO1WYoCOnKN6M%3A%3Butr-vDOqA5t1VM%3Bhttp%253A%252F%252Fmediaserver-2.vuodatus.net%252Fg%252F77828%252F1234536191_1540029.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftigerremainsthesame.vuodatus.net%252Flue%252F2009%252F02%252Fsalihousut%3B480%3B376
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 08:47"]
Farkkuhaalarit ja permamentti olivat kyllä mielestäni 80-lukua.
[/quote]
Kyllä 90-luvulla piti farkkuhaalarit olla! Ja alkupuoliskolla permanenttikin.
Kannattaa googlettaa 90s fashion kuvahaulla :)
Mun veli pukeutuu salihousuihin ihan käytännöllisyydestä. Salihousuissa on hyvä potkia ja painia+pierrä, jos joutuu tositilanteeseen. Mun veli on kicxzboozer.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 10:07"]
Mun veli pukeutuu salihousuihin ihan käytännöllisyydestä. Salihousuissa on hyvä potkia ja painia+pierrä, jos joutuu tositilanteeseen. Mun veli on kicxzboozer.
[/quote]
Munpa veli onkin kovempi tapaus, se on kiczbokzeri. Ja se nauraa sun veljes salihousuille!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 09:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Näin taitaa olla. Salihousuja ei ehkä muista, jos ei itse ole ollut ysäri
[/quote]
No kun valitettavasti olen 80-luvulla syntynyt ja 90-luvun "muoti" on mielestäni edelleen kamalaa. Ne housut, joita olen nähnyt, ovat kyllä ihan salihousuja. Porkkanamalliset (löysät ylhäältä, kapeat alhaalta), kuminauhavyötäröiset ja ennen kaikkea karmean kuviolliset.
Tässä malliesimerkki ihanista housuista. Huom. nimi: aztec pants.. :D :D
http://www.boozt.com/fi/fi/only/aztec-pants-wvn-bb_2727694/2727695?navId=4456&group=listing
no en laita mitään ysäriä päälleni. Olen loppuelämäni katkera ysärille. Sen kerran kun olin nuori ja nätti, piti muodin olla tuollaista! Jättimäisiä paitoja ja farkkuja jotka eivät istuneet kenellekään. MUR!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 10:35"]
no en laita mitään ysäriä päälleni. Olen loppuelämäni katkera ysärille. Sen kerran kun olin nuori ja nätti, piti muodin olla tuollaista! Jättimäisiä paitoja ja farkkuja jotka eivät istuneet kenellekään. MUR!
[/quote]
:D Ihana!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 10:07"]
[/quote]
Mun veli kulkee seuran karatehousuissa ja farkkutakissa kaupungilla. Se tunnetaan korkeista ja nopeista quicksnäp tyylisistä mui thay potkuista.
Kamppailulajit on todella ysäriä..
Munpa veli onkin kovempi tapaus, se on kiczbokzeri. Ja se nauraa sun veljes salihousuille!
[/quote]
mie olen jo valmiiksi jumissa 90-luvulla :D revittyjä farkkuja, jenkkihuiveja päässä.. ikää 32.
vielä kun löytäisi sellaisen ihanan, hapsullisen mustan mokkatakin!!
[/quote]
Kyllä mä väitän, että tämä 2000-luvun legginsimuoti on kaikkien aikojen karmein ja kyllä takuulla teinit 20 vuoden päästä katsovat inhoten kuvia, joissa heillä on kalsarit ja päällä keskellä kuumaa kesää yhdistettyinä ballerinoihin ja shortseihin - siis shortsit ok, mutta kalsareiden päällä kamalat.
Ostin värikkäitä hiuslenkkejä, tosin taitavat olla enemmän kasaria kuin ysäriä. Tämä vähäinen panostukseni arkilookiin ei kerro kyllä mitään siitä todellisesta ysärifanista, joka sydämessäni asuu, siitäkin huolimatta että ysärimuoti oli järkyttävää. Onneksi eräs radiokanava soittaa viikoittain Oikeaa Musiikkia ja järjestää kerran vuoteen henkeen sopivan risteilyn, jossa saa olla juuri niin ysäri, kuin tahtoo, eikä kukaan pidä sitä nolona.
Vyölaukut on oikeasti ihan käteviä. Missä vaiheessa niistä tuli noloja?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 11:14"]
[/quote]
Kyllä mä väitän, että tämä 2000-luvun legginsimuoti on kaikkien aikojen karmein ja kyllä takuulla teinit 20 vuoden päästä katsovat inhoten kuvia, joissa heillä on kalsarit ja päällä keskellä kuumaa kesää yhdistettyinä ballerinoihin ja shortseihin - siis shortsit ok, mutta kalsareiden päällä kamalat.
[/quote]
Ja minä kun meinasin kesällä pukeutua juuri legginseihin ja shortseihin.. Siis aikuisten oikeasti! Tosin sairauden takia säärien iho on kamalassa kunnossa, niin mieluummin säästän muiden silmiä siltä näyltä, kuin häpeäisin käyttää tätä yhdistelmää.