Ne miehet jotka valittaa ettei saa naista
Kommentit (120)
Itse olen lapseton kolmekymppinen urheilullinen mies joten mulle kelpaa samanikäinen lapseton urheilullinen nainen.
Pikemminkin miesten ongelma on se, että eivät saa omantasoista vaan joutuisivat tyytymään matalatasoisempaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lapseton kolmekymppinen urheilullinen mies joten mulle kelpaa samanikäinen lapseton urheilullinen nainen.
Pikemminkin miesten ongelma on se, että eivät saa omantasoista vaan joutuisivat tyytymään matalatasoisempaan.
Ja miten olet yrittänyt saada naista?
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö ne tasot sitten ovat olemassa? ;)
Ne on olemassa aina silloin, kun se sopii palstanaisen pirtaan. Ei muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten olet yrittänyt saada naista?
Tinderin ja nettideittisivujen kautta olen treffaillut naisia
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä Tinderillä pysty siirtymään toisaalle? Kattelin Tanskassa olevan vetävän näköisiä skandinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se vika, että lapsettomuus ja urheilullisuus nostaa naisen tasoa, mutta ei miehen. Sun pitää yrittää pariutua miehen kanssa, jos nuo on ne ominaisuudet, joilla tasoasi markkinoit.
Jos saat korkeat pisteet niissä kategorioissa, joilla on merkitystä naisille, niin pääset valkkaamaan parhaat päältä. Jos et, et ole niin korkeatasoinen kuin kuvittelet.
Totta.
Mutta tätähän miehet eivät halua kuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se vika, että lapsettomuus ja urheilullisuus nostaa naisen tasoa, mutta ei miehen. Sun pitää yrittää pariutua miehen kanssa, jos nuo on ne ominaisuudet, joilla tasoasi markkinoit.
Jos saat korkeat pisteet niissä kategorioissa, joilla on merkitystä naisille, niin pääset valkkaamaan parhaat päältä. Jos et, et ole niin korkeatasoinen kuin kuvittelet.
Ei mitään tasoja ole olemassa, mitä oikein höpötät.
Miehet, jotka eivät saa naista, ja vielä valittavat siitä, ovat monesti niitä joilla on aivan epärealistiset vaatimukset. Tyylillä yli 40-vuotias mies haluaa itselleen lapsettoman, alle kolmekymppisen naisen. Lisäksi naisen pitäisi olla vähintään 8/10 ulkonäöltään, vaikka mies itse yltää suunnilleen 5-6 tasolle.
Yksin jäävät miehet ovay yleensä toivottoman itsekeskeisiä ja etsivät naista joka aina jaksaisi kehua ja ihmetellä heidän täydellisyyttä.
Mulle ei ole naisen "tasolla" mitään merkitystä. Tärkeintä on, että hän vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja meillä on mukavaa yhdessä. En haikaile mallinaisten tai 10 vuotta nuorempien perään. Haen omanikäisiäni tai vanhempia naisia. Ei tämä silti helppoa ole, koska ilmeisesti olen "alemman tason" mies. Ei se mua haittaa kuitenkaan odottaa, koska parempi löytää se, joka on itselle sopiva kuin joku vain.
Kyllä tasot valitettavasti on olemassa ja on aina olleet. En tiiä kenen etua palvelee ettei sitä myönnetä ja yritetään napata jotain mitä ei saa. Sitten jää yksin ja valittaa...💁
Vierailija kirjoitti:
Yksin jäävät miehet ovay yleensä toivottoman itsekeskeisiä ja etsivät naista joka aina jaksaisi kehua ja ihmetellä heidän täydellisyyttä.
Tai sitten me olemme arkoja ja vähemmän itsevarmoja miehiä joiden itsetunto on huonojen kokemusten ja eletyn elämän kautta niin matalalla, että vaikka kuinka yritämme emme löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikea vihje nyt teille. Tinder pyörimään hieman laajemmalla alueella. Viro, latvia, liettua, puola ja tsekki...ehkä pietari olisi myös oikea paikka yrittää. Varmasti löytyy sopiva perinteinen tatuoimaton nainen.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikea vihje nyt teille. Tinder pyörimään hieman laajemmalla alueella. Viro, latvia, liettua, puola ja tsekki...ehkä pietari olisi myös oikea paikka yrittää. Varmasti löytyy sopiva perinteinen tatuoimaton nainen.
mies52v
Ne haluaa oikeasti rahoissaan olevan ei mielikuvituksissaan varoissaan olevaa. Täällä on moneen kertaan todettu miesten tahoilta etteivät aio maksaa mitään. Ja kyllä teidät testataan jo ekana päivänä viemällä shoppailemaan teidän piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Ne haluaa oikeasti rahoissaan olevan ei mielikuvituksissaan varoissaan olevaa. Täällä on moneen kertaan todettu miesten tahoilta etteivät aio maksaa mitään. Ja kyllä teidät testataan jo ekana päivänä viemällä shoppailemaan teidän piikkiin.
Miinuksista päätellen osu hermoon. Tosi asia ei nämä jätä testaamatta varallisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Ketkä meidät? Väitätkö ettei noista maista löydy muita kuin gold diggereitä? Enemmän täältä löytyy. Sehän on selvä, että harva lähtee työttömän tai alkoholiongelmaisen matkaan, jolla yksinkertaisesti ei ole varaa perustaa perhettä. Tämä on selvä ja ymmärrettävää, mutta jos olet Akateeminen (kuten monet näistä tuntuu olevan), niin taatusti löytyy ihan fiksua seuraa. Nämä naiset myöskin ovat valmiita tekemään töitä, eikä heidät nähdessään tarvitse miettiä - luenko häntä (tatuoinnit) vai kuuntelenko.
mies52v
Ja sitten on ominaisuuksien yhdistelmiä joilla ei saa naista vaikka ei vaatisi mitään kovaa tasoa. Mieleen tulee väkisinkin eräs tuttu mies, joka on aivan ihana persoona, kohtuu varakas (joskaan ei varsinaisesti rikas), kunnollinen arvoiltaan ja elämäntavoiltaan, korkeasti koulutettu. MUTTA hän on 167 cm pitkä, ujo ja introvertti, harrastaa tietokonepelejä lähinnä, niin ei ole naista löytynyt. Ujous ja introverttiys tekee kyllä sen että tuskin on kovin suurta joukkoa edes lähestynyt, ja ne kerrat jotka on ihastunut kovasti on tullut torjunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Ketkä meidät? Väitätkö ettei noista maista löydy muita kuin gold diggereitä? Enemmän täältä löytyy. Sehän on selvä, että harva lähtee työttömän tai alkoholiongelmaisen matkaan, jolla yksinkertaisesti ei ole varaa perustaa perhettä. Tämä on selvä ja ymmärrettävää, mutta jos olet Akateeminen (kuten monet näistä tuntuu olevan), niin taatusti löytyy ihan fiksua seuraa. Nämä naiset myöskin ovat valmiita tekemään töitä, eikä heidät nähdessään tarvitse miettiä - luenko häntä (tatuoinnit) vai kuuntelenko.
mies52v
Et ole tainnut viimeaikoina käydä Baltian alueella? Tavis naisetkin vievät nykyään varmuuden vuoksi tulevan miehen koeajelulle johtuen varattomista huijareista.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on ominaisuuksien yhdistelmiä joilla ei saa naista vaikka ei vaatisi mitään kovaa tasoa. Mieleen tulee väkisinkin eräs tuttu mies, joka on aivan ihana persoona, kohtuu varakas (joskaan ei varsinaisesti rikas), kunnollinen arvoiltaan ja elämäntavoiltaan, korkeasti koulutettu. MUTTA hän on 167 cm pitkä, ujo ja introvertti, harrastaa tietokonepelejä lähinnä, niin ei ole naista löytynyt. Ujous ja introverttiys tekee kyllä sen että tuskin on kovin suurta joukkoa edes lähestynyt, ja ne kerrat jotka on ihastunut kovasti on tullut torjunta.
Kumma ettei ole kenellekään kelvannut. Tuon kuvauksesi perusteella en näe mitään negatiivista. Jos on vielä kasvoista komea niin vaikea uskoa. Tietysti jos on lähestynyt vain muutamaa (jos sitäkään) ja vain istuu pelien ääressä eikä sieltä mihinkään liiku, en ihmettele lopputulosta.
Ai nytkö ne tasot sitten ovat olemassa? ;)