Voisiko joku vääntää minulle rautalangasta : miksi miehet preferoi parinvalinnassa naapurintyttömäisiä naisia?
Voisiko joku vääntää minulle rautalangasta : miksi miehet preferoi parinvalinnassa naapurintyttömäisiä naisia?
Kommentit (88)
Nätti, vaalea, hoikka ja tavallinen persoona ilman mitään ärsyttävää, silmiinpistävää huonoa ulkonäköseikkaa tai luonteenpiirrettä. Suomalainen mies haluaa totta kai, mahdollisimman edulliset geenit jälkeläisilleen. Hän ei myöskään halua hävetä vaimoaan, vaan nostattaa itsetuntoaan ja pätevyyttään edustavalla vaimolla. 150-centtiset taskuraketit eivät ole vakavasti otettavaa vaimomatskua, heidän kanssaan pelkästään leikitään kunnes sopiva vaimoehdokas ilmaantuu maisemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille rautalankaa.
Ei ole olemassa mitään sellaista asiaa kuin "miehet", jotka yksin tuumin preferoisivat yhtään mitään. Jokainen preferoi ihan mitä itse haluaa, ja jokainen ihan omista syistään.
Luulisin, että AP:n kysymys liittyi pikemminkin vallitsevaan tendenssiin jossain otannassa, kuin siihen, että KAIKKI miehet AINA suosisivat naapurintyttömäisiä naisia.
AP ei tosin tullut ottaneeksi huomioon sitä, että joillekuille asiat tosiaan pitää vääntää rautalangasta.
Sitten se tendenssi pitäisi osoittaa, esim. sillä otannalla, jonka väität jo olevan olemassa.
Tällöinkin vastaus olisi, että jokaisella on omat syynsä.
Koska tatskatut törröhuulet ei ole vaimomatskua
Vierailija kirjoitti:
Nätti, vaalea, hoikka ja tavallinen persoona ilman mitään ärsyttävää, silmiinpistävää huonoa ulkonäköseikkaa tai luonteenpiirrettä. Suomalainen mies haluaa totta kai, mahdollisimman edulliset geenit jälkeläisilleen. Hän ei myöskään halua hävetä vaimoaan, vaan nostattaa itsetuntoaan ja pätevyyttään edustavalla vaimolla. 150-centtiset taskuraketit eivät ole vakavasti otettavaa vaimomatskua, heidän kanssaan pelkästään leikitään kunnes sopiva vaimoehdokas ilmaantuu maisemiin.
Kertoo aika paljon sinusta jos olet sitä mieltä, että päätät henkilöiden pituuden perusteella kuka on vakavastiotettava ja kuka ei. Sinä et ainakaan ajatustesi perusteella ole järin vakavasti otettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon sinusta jos olet sitä mieltä, että päätät henkilöiden pituuden perusteella kuka on vakavastiotettava ja kuka ei. Sinä et ainakaan ajatustesi perusteella ole järin vakavasti otettava.
Kukaan ei ota lyhyttä naista vakavasti. Tyttöystävänä voi olla kunnes parempi ilmaantuu kuvioihin. Kukaan mies ei halua itselleen lyhyitä jälkeläisiä tyyliin 150-centtiä.
Söpöys, raikkaus, luonnollisuus, suloisuus, aitous, lämpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuudenpuhujista harva pitää.
No naapurintytön ideahan on siis se että nainen on kaunis ilman meikkiä ja muuta laittautumista. Eli puhutaan top 5 % kaunottarista jotka ovat paitsi nuoria, myös luonteeltaan vaatimattomia. Elokuvat myös opettavat että naapurintyttö on se mallin näköinen nuori nainen jolla on rumat silmälasit, tukka poninhännällä ja taitavasti tehty ei meikkiä -meikki = "ruman" tytön tunnusmerkit. Sitten kun tyttö ottaa rillit pois ja päästää hiukset vapaaksi, hän muuntautuukin kaunottareksi.
Jos mies on perustamassa perhettä ei sitoutumiskyvyttömiin jakorasioihin ei kannata satsata.
Viattomuus, puhtaus, kiltteys. Hoitaa asiansa eikä ole mikään rääväpäinen feministi, tatuoitu, nenärenkainen, tupakanpolttaja, vege tai narkki yms mielenterveuysvammoja
Onko tämä taskuraketeista ja naapurintytöistä jauhava tyyppi joku uusi palstahullu vai joku ikiksen uusi persoona? Viime päivinä ollut todella paljon tällaisia ihan ufoja ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille rautalankaa.
Ei ole olemassa mitään sellaista asiaa kuin "miehet", jotka yksin tuumin preferoisivat yhtään mitään. Jokainen preferoi ihan mitä itse haluaa, ja jokainen ihan omista syistään.
Luulisin, että AP:n kysymys liittyi pikemminkin vallitsevaan tendenssiin jossain otannassa, kuin siihen, että KAIKKI miehet AINA suosisivat naapurintyttömäisiä naisia.
AP ei tosin tullut ottaneeksi huomioon sitä, että joillekuille asiat tosiaan pitää vääntää rautalangasta.
Sitten se tendenssi pitäisi osoittaa, esim. sillä otannalla, jonka väität jo olevan olemassa.
Tällöinkin vastaus olisi, että jokaisella on omat syynsä.
En suosittele olemaan tekemisissä tilastotieteilijöiden kanssa, he olisivat surumielisiä kun kävisi ilmi, ettei joukoista voida esittää havaintoja :(
Eikö AP osaa puhua suomea. "Preferoivat", hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä taskuraketeista ja naapurintytöistä jauhava tyyppi joku uusi palstahullu vai joku ikiksen uusi persoona? Viime päivinä ollut todella paljon tällaisia ihan ufoja ketjuja.
Joku muu keksi taskuraketin, en minä. En ole tehnyt yhtään aloitusta edes naapurintytöistä. Syyllinen on joku muu. Pituus on minulle tosin hyvin tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Söpöys, raikkaus, luonnollisuus, suloisuus, aitous, lämpö
Tuossahan ei ois ihmeteltävää, mutta sana voi tarkoittaa myös harmaahiirulaista, joka ei välitä mistään sen kummemmin, 40 v. on jo kuin 55 v., niin tavis kuin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanoisin että luonnollisuus ja aitous. Ainakin itselläni naapurintyttömäisyys johdattelee näiden asioiden ääreen.
Niin ja aitous siinä mielessä että ei tarvitse olla täydellinen, vaan kunhan on oma itsensä eikä teeskentele mitään. Sellainen on pidemmällä tähtäimellä kiinnostavaa.
Teeskenteleminen on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ihminen tukahduta asiallista keskustelua. Aihe on tärkeä, varsinkin koska lapsia syntyy nykyään niin vähän Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua. Ei tatskoja eikä ollut kyläpyöränä.
Mistäs sen tietää ulkonäön perusteella, onko ollut kyläpyöränä?
On miehet kyllä helposti huijattavissa jos tietynlainen ulkonäkö on heidän mielestään merkki koskemattomuudesta.
Niinhän ne onkin :D Itse oon ujo, tatuoimaton, rengastamaton, rauhallinen ja luonnollisesti pukeutuva/meikkaava "naapurintyttö"nainen, ja mulla on ollut enemmän miehiä kuin sormilla ja varpailla voi laskea. Ihmiset aina luulee mun olevan jonkin sortin kokematon puhdas pulmunen.
En ikinä viitsi niille avautua totuudesta. Pitäkööt mielikuvansa, hehe.
Siemenet on turvassa, kun vaimo ei ole liian haluttu.
Niitä kuvia kehiin nyt miehet!