Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku vääntää minulle rautalangasta : miksi miehet preferoi parinvalinnassa naapurintyttömäisiä naisia?

Vierailija
08.07.2020 |

Voisiko joku vääntää minulle rautalangasta : miksi miehet preferoi parinvalinnassa naapurintyttömäisiä naisia?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naapurintytön ideahan on siis se että nainen on kaunis ilman meikkiä ja muuta laittautumista. Eli puhutaan top 5 % kaunottarista jotka ovat paitsi nuoria, myös luonteeltaan vaatimattomia. Elokuvat myös opettavat että naapurintyttö on se mallin näköinen nuori nainen jolla on rumat silmälasit, tukka poninhännällä ja taitavasti tehty ei meikkiä -meikki = "ruman" tytön tunnusmerkit. Sitten kun tyttö ottaa rillit pois ja päästää hiukset vapaaksi, hän muuntautuukin kaunottareksi.

Eiku naapurintyttö on just se tavis.

Vierailija
42/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurintytöstä voi tulla monta asiaa mieleen.

- Runoileva hipsteri rastoilla ja sonninrenkaalla nenässä. Ei kiitos.

- Nätti, söpö, kiltti ja hymyilevä koiranomistaja. Kyllä kiitos.

Parinvalinnan kriteerit riippuvat tietysti myös elämäntilanteesta ja iästä. Joskus 20-vuotiaana sitä halusi vain sen kauneimman hotsin ja naapurintytöt eivät kiinnostaneet yhtään. Mutta se osuu aina omaan nilkkaan kun aletaan hormoonien perusteella valitsemaan puolisoa. Nainen voi olla vaikka minkälainen prinsessa ja maailman kaunein, mutta ei sillä ole jossain vaiheessa enää mitään väliä, jos sieltä prinsessan takaa paljastuu täysi sekopää, joka riehuu, räyhää ja kiukuttelee kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mä haluaisin myös vastauksen tähän!

Ovat julmetun tylsän näköisiä ja oloisia. Miten heitä jaksaa kukaan katsella koko loppuelämänsä?

Ainiin, mutta mieshän pyörittää samaan aikaan muita naisia selän takana, että saisi edes jonkunlaista silmäniloa ja kimmoketta tylsän arjen keskelle.

Olet varmaan ymmärtänyt jotain väärin.

Se naapurintyttö lookhan on nätti nainen ilman mitään kummallisuuksia. Ns. normaali ja raikas, kuin raikkaat voileivät miehelle ;)

Zinc

Mä näen naapurintyttömäisenä esim. Raisa Räisäsen. Eli siis hyvin tavis, ulkonäössä ei mitään erityistä tai säväyttävää.

Joku lisäkkeettömyys ja huulientäytön vältteleminen ei riitä mun mittapuun mukaan kuvaukseen naapurintyttömäisyydestä.

Linkkailkaa kuvia, kiinnostaa millaisena te pidätte naapurintyttömäistä lookkia.

Vaikkapa ew kisoista yleisön suosikki .. 

Naapurintyttö look

Zinc

Vierailija
44/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä teille rautalankaa.

Ei ole olemassa mitään sellaista asiaa kuin "miehet", jotka yksin tuumin preferoisivat yhtään mitään. Jokainen preferoi ihan mitä itse haluaa, ja jokainen ihan omista syistään.

Luulisin, että AP:n kysymys liittyi pikemminkin vallitsevaan tendenssiin jossain otannassa, kuin siihen, että KAIKKI miehet AINA suosisivat naapurintyttömäisiä naisia.

AP ei tosin tullut ottaneeksi huomioon sitä, että joillekuille asiat tosiaan pitää vääntää rautalangasta.

Sitten se tendenssi pitäisi osoittaa, esim. sillä otannalla, jonka väität jo olevan olemassa.

Tällöinkin vastaus olisi, että jokaisella on omat syynsä.

En suosittele olemaan tekemisissä tilastotieteilijöiden kanssa, he olisivat surumielisiä kun kävisi ilmi, ettei joukoista voida esittää havaintoja :(

No esitä se havainto! Vaan kun ei sellaista ole muualla kuin sinun mielikuvituksessasi.

Vierailija
45/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurintyttömäisyys ei tässä kontekstissa tarkoita ulkonäköseikkoja kuin tatuointien ja rapaloiden puutteen merkeissä.

Yksinkertaisesti, jos joku on kiltimmän oloinen eikä rääväsuinen, on se jokapäiväinen arki luultavasti paljon helpompaa miehelle kuin jonkun inttäjän kanssa.

Miehet kun eivät hae naisista juttuseuraa parisuhteeseen, koska naisista saa juttuseuraa ilman parisuhdettakin.

Vierailija
46/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru Kalenov, Kim Kardashian, Maisa Torppa- tapauksille ulkonäön puolesta miespuoliset vastineet ovat Marilyn Manson, Jussi 69 ja Ozzy Osbourne. 

Ihan samoin voisi kysyä naisilta, miksi tykkäätte jostain Samu Haberin, David Bechamin tai Elastisen näköisistä miehistä ettekä halua näitä meikkaavia peikkoja.

Vierailija
47/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tällaisissa aloituksessa jään aina kaipaamaan tietoa siitä mikä se toinen vaihtoehto on. Minulle naapurintytön vastakohta on saattaa olla jotain aivan muuta kuin aapeelle, mutta kun ajattelen millainen henkilö voisi olla kyseessä, niin siinä se vastauskin tulee: naapurintytön vastakohta tietää hankaluuksia.

Vierailija
48/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ehkä ajattelevat että täytteet ja ”yksillöllisyyyttä” kuvastavat tatuoinnit viestivät heikosta itsetunnosta ja sen mukanaan tuomista moninaisista ongelmista.

Vierailija
49/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurintytön täydellinen vastakohta on se kuuluisa "rempseä, menevä ja oman arvonsa tunteva aikuinen nainen".

Vierailija
50/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap tarkoittaa ulkonäköä?

Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Siinä kun on sellainen ongelma, että nätti naama ja huono luonne on kymmenen vuoden päästä rupsahtanut naama (tai botoxia mikä on pahempaa) ja todella vmäinen luonne.

Ne miehet jotka metsästää niitä kauniita naisia laittaa naisen vaihtoon siinä vaiheessa kun naisessa alkaa näkyä ryppyjä.

Poikkeuksia tietysti löytyy, jos nainen on fiksuna valinnut miehen jolle nainen on liian tasokas juuri sillä hetkellä.

Vierailija
51/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viattomuus, puhtaus, kiltteys. Hoitaa asiansa eikä ole mikään rääväpäinen feministi, tatuoitu, nenärenkainen, tupakanpolttaja, vege tai narkki yms mielenterveuysvammoja

Minä olen puhdas, kiltti, vakkarityö, en ole koskaan ollut työttömänä. Hoidan asiani - kuten kodinkonehuollon ja siihen vakuutuspäätöksen, vaikka on mieskin talossa ja pitkä parisuhde.

Pyrin olemaan osittain vege, olen feministi, minulla on diagnosoitu mielenterveyshäiriö. Näytän naapurintytöltä, hiuksia en värjää, olen hoikka, olen hyväntahtoinen ja luonteeltani positiivinen. Olen ollut 60 miehen kanssa.

Miten mustavalkoinen pääsi käsittelee tämän?

Vierailija
52/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurintyttö on täysin räjähtänyt piripää bmi 15.

Vierailija
53/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viattomuus, puhtaus, kiltteys. Hoitaa asiansa eikä ole mikään rääväpäinen feministi, tatuoitu, nenärenkainen, tupakanpolttaja, vege tai narkki yms mielenterveuysvammoja

Minä olen puhdas, kiltti, vakkarityö, en ole koskaan ollut työttömänä. Hoidan asiani - kuten kodinkonehuollon ja siihen vakuutuspäätöksen, vaikka on mieskin talossa ja pitkä parisuhde.

Pyrin olemaan osittain vege, olen feministi, minulla on diagnosoitu mielenterveyshäiriö. Näytän naapurintytöltä, hiuksia en värjää, olen hoikka, olen hyväntahtoinen ja luonteeltani positiivinen. Olen ollut 60 miehen kanssa.

En ole edellinen, mutta 60 miestä ei haittaisi vaan tuohon vegehommaan se kaatuisi. Olen perheellinen mies, pitkässä suhteessa.

Vierailija
54/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siemenet on turvassa, kun vaimo ei ole liian haluttu.

Niih, tässä tulee vaan se ongelma, että kaikki muut naiset on mielenkiintoisempia kuin se oma vaimo ja tekis mieli ainakin jossain vaiheessa vähän kokeilla.

Vierailija
55/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niih, tässä tulee vaan se ongelma, että kaikki muut naiset on mielenkiintoisempia kuin se oma vaimo ja tekis mieli ainakin jossain vaiheessa vähän kokeilla.

Tuohan ei ole ongelma, jos ei jää kiinni. Ja silloinkin se on naisen ongelma, ei miehen.

Vierailija
56/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että luonnollisuus ja aitous. Ainakin itselläni naapurintyttömäisyys johdattelee näiden asioiden ääreen.

Sama täällä. Kun on itse ihan tavallinen tallaaja, arvostaa toisessakin luonnollisuutta ja aitoutta.

Naisena sanon, että sama juttu naapurin pojan suhteen. Yhtälailla voi erilainenkin olla kiehtovaa mutta jos se on vaan teennäistä ja sisältä paljastuu lopulta ei mitään, tai pahimmassa tapauksessa omahyväinen mies, on ihan parasta aivan tavallinen ihminen. Ja mun mielestäni totuus on kuitenkin se, että kaikki ovat lopulta vaan tavallisia ihmisiä. Jos joku haluaa loppuelämänsä sammakkoja suudella, se sallittakoon.

Mun mies on ihan tavallinen. Kaveripiirn naiset i valitsivat miehet jotka jaksoivat patsastella autoillaan ym mun mielestä turhanpäiväisellä. Niillä naisilla on kyllä tosi hauskaa elämää nykyään. Ainakin ulospäin siltä näyttää. Tavallinen kuvio mökkiviikolla on että nainen ostaa ruoat, pakkaa auton ja lapset, mies ostaa juomat. Illalla miehet lähtevät paikalliseen kuppilaan ja naiset jäävät lapsia nukuttamaan. En vaan haluaisi että mies jää teinipojan tasolle. Meillä on vaatimattomammat puitteet kuten edullisempi auto mutta kaveripiiristä ei löydy toista joka olisi viettänyt vuosia hoitovapaata lasten kanssa kotona. Ja vaikka näin kerrottuna saattaa tämä oma elämä kuulostaa kovinkin ihanalta, kovin traagisia tapahtumia on ollut eikä niistä olisi selvinnyt kenen kanssa hyvänsä.

Vierailija
57/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä, jos vaimo on oman tason yläpuolella ja mies tietää oikein hyvin ettei voisi saada parempaa?

Vierailija
58/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei jatkoon: vege, feministi, mt ongelmat, tuskin näytät naapurin tytöltä, tuskin olet kiltti koska mt-feministi.

Miesten lukumäärä ei häiritse, mutta se että niitä laskee....

-eri

Vierailija
59/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rautalankaa tähän muka tarvitsee? Evoluutio on muokannut miehet pitämään nuorista terveistä naisista.

Vierailija
60/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosiihan valtaosa naisistakin ns. naapurin poikia tai average joe... myös minä:

-pitkä, lihaksikas, urheilullinen

-omanväriset, lyhyet hiukset

-ei tatuointeja/lävistyksiä

-perus merkkivaatetyyli

-järkevä ammatti/ toimeentulo

-ei päihdeongelmaa

-ei player

-älykäs, ok sosiaaliset taidot

-ns. kunnon kansalainen

T. Naapurin tyttö

PS eri genrejen edustajat pariutuu usein keskenään esim. tatskatyypit/ rokkarit, hipit, juopot/ narkit, sossuelätit jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän