Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku vääntää minulle rautalangasta : miksi miehet preferoi parinvalinnassa naapurintyttömäisiä naisia?

Vierailija
08.07.2020 |

Voisiko joku vääntää minulle rautalangasta : miksi miehet preferoi parinvalinnassa naapurintyttömäisiä naisia?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jokainen mies haluaisia jonkun Maisa Torpan tai Sofia Been tai vastaavan jos vain omat rahkeet riittäisivät. Nämä ovat suosituimpia ja halutuimpia naisia. Tinder räjähtää näiden takia jos olisivat siellä. Naapurintyttö on vain korvike kun ei saa upeaa.

Ei, kyllä minä hakisin sitten jo ulkomailta, jos noihin rahkeet riittäisivät. Olisi kato vähän enemmän valinnanvaraa eikä tarvitse enää misspissis-finalisteja.

Vierailija
82/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen www. aikaa, pojat haki alitajuisesti äidin näköisiä tyttöjä ja tytöt isänsä näkoisiä poikia. Nykyään some-aikana näköjään trendin näköisiä henkilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en olisi halunnut miestä joka haluaa sen lauhkean naapurintytön. Jos nyt oikein karkeasti yleistän. Halusin miehen joka kestää tosi vahvan naisen.

Vierailija
84/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en olisi halunnut miestä joka haluaa sen lauhkean naapurintytön. Jos nyt oikein karkeasti yleistän. Halusin miehen joka kestää tosi vahvan naisen.

Kai sellaisiakin masokistejä on. Helpommallakin pääsee, jos haluaa.

Vierailija
85/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vahva = louskuttaa leukojaan ja päästelee suustaan kaikenlaista skeidaa.

Vierailija
86/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kuvia kehiin nyt miehet!

Mulle tulee naapurintytöstä mieleen nuori Kristen Bell, eli nätti nainen ilman överimeikkejä, tatuointeja ja lävistyksiä. Tuollaista tavallinen mies jopa uskaltaa lähestyä 👍

https://imagesvc.meredithcorp.io/v3/mm/image?url=https%3A%2F%2Fstatic.o…

Vierailija
87/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä haluaisin myös vastauksen tähän!

Ovat julmetun tylsän näköisiä ja oloisia. Miten heitä jaksaa kukaan katsella koko loppuelämänsä?

Ainiin, mutta mieshän pyörittää samaan aikaan muita naisia selän takana, että saisi edes jonkunlaista silmäniloa ja kimmoketta tylsän arjen keskelle.

Eihän elämänkumppania oteta jotta olisi loppuelämän ajan joku jota katsella, vaan jotta olisi loppuelämän ajan joku vierellä elämässä, joku jonka kanssa jakaa elämänsä. Kyllä olisi tylsää jos pitäisi kumppania vain katsella sen sijaan että ihan tehtäisiin asioita yhdessä.

Onhan niitä huomionkipeitä tissejään esitteleviä blondiineja ihan hauska katsella muutaman sekunnin ajan, mutta siihen se sitten jääkin. Muutama sekunti katselua on kivaa. Muutama sekunti on aikalailla eri asia kuin 50 vuotta. Kyllä alkaa tympiä ja pitkästyttää jos pitää 50 vuotta vain katsella jotain ihmistä, on hän sitten minkänäköinen hyvänsä. Ja sellaisen blondiinin kanssa ei voi normaaliin tapaan elellä ja tehdä asioita, koska hän on niin huomionkipeä että vaatii että häntä on katseltava koko ajan. Hulluksi siinä vain tulee. Välillä haluaisi tehdä jotain muutakin kuin vain katsella toista. Mitkään normaalit aktiviteetit blondiineille eivät kelpaa, siis sellaiset joissa he eivät ole huomion keskipisteenä.

Ei ole tylsää tehdä ihan normaaleita mukavia kivoja asioita. On tylsää olla huomionkipeän aikuisen kakaran seurassa.

Vierailija
88/88 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä haluaisin myös vastauksen tähän!

Ovat julmetun tylsän näköisiä ja oloisia. Miten heitä jaksaa kukaan katsella koko loppuelämänsä?

Ainiin, mutta mieshän pyörittää samaan aikaan muita naisia selän takana, että saisi edes jonkunlaista silmäniloa ja kimmoketta tylsän arjen keskelle.

Seurapiiridiivailu, kanalaumakotkottelu, draamailu, örveltäminen, bilettäminen, juoruilu, riitely, perseily, ryyppääminen, tappeleminen, huutaminen, melskaaminen, keimailu, ihmissuhdepelailu, shoppailu,... nuo ovat TYLSIÄ asioita. Diivat harrastavat noita paljon enemmän kuin naapurintytöt. Kuka sellaista diivaa muka kestäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi