Voisiko joku vääntää minulle rautalangasta : miksi miehet preferoi parinvalinnassa naapurintyttömäisiä naisia?
Voisiko joku vääntää minulle rautalangasta : miksi miehet preferoi parinvalinnassa naapurintyttömäisiä naisia?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Suosiihan valtaosa naisistakin ns. naapurin poikia tai average joe... myös minä:
-pitkä, lihaksikas, urheilullinen
-omanväriset, lyhyet hiukset
-ei tatuointeja/lävistyksiä
-perus merkkivaatetyyli
-järkevä ammatti/ toimeentulo
-ei päihdeongelmaa
-ei player
-älykäs, ok sosiaaliset taidot
-ns. kunnon kansalainenT. Naapurin tyttö
PS eri genrejen edustajat pariutuu usein keskenään esim. tatskatyypit/ rokkarit, hipit, juopot/ narkit, sossuelätit jne
Juuri näin 99% pariskunnista muistuttaa toisiaan!
Pitää olla alle 160 cm ja puhua teennäisellä lapsekkaan kimeällä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viattomuus, puhtaus, kiltteys. Hoitaa asiansa eikä ole mikään rääväpäinen feministi, tatuoitu, nenärenkainen, tupakanpolttaja, vege tai narkki yms mielenterveuysvammoja
Minä olen puhdas, kiltti, vakkarityö, en ole koskaan ollut työttömänä. Hoidan asiani - kuten kodinkonehuollon ja siihen vakuutuspäätöksen, vaikka on mieskin talossa ja pitkä parisuhde.
Pyrin olemaan osittain vege, olen feministi, minulla on diagnosoitu mielenterveyshäiriö. Näytän naapurintytöltä, hiuksia en värjää, olen hoikka, olen hyväntahtoinen ja luonteeltani positiivinen. Olen ollut 60 miehen kanssa.
Miten mustavalkoinen pääsi käsittelee tämän?
ei jatkoon: vege, feministi, mt ongelmat, tuskin näytät naapurin tytöltä, tuskin olet kiltti koska mt-feministi.
Miesten lukumäärä ei häiritse, mutta se että niitä laskee....
-eri
Mitä tällaiselle kapeakatseiselle, sovinistiselle urpolle edes tarkoittaa kiltti? Sitä että tekee juuri kuten Hän haluaa? :D
Et kykene edes ajattelemaan omilla aivoilla, vaan itsekeskisesti luokittelet ihmisiä parempiin ja huonompiin. Kaltaisesi henkilö ei todellakaan ole kiltti!
Olen naapurintyttö eikä vientiä ole ikinä ollut.
N24
Naapurintyttömäisyys tarkoittaa mulle semmoista aitoutta sekä henkistä että ulkoista suloisuutta. Naista, joka ei juurikaan meikkaa, poseeraa instakuvissa eikä tee muutakaan vastaavaa. Naapurintyttöjen kanssa istutaan iltaa kaksistaan tai tehdään jotain yhdessä.. esim. matkailua, iltakävelyä sun muuta "tavallista". Koen olevani tämän sortin naisten kanssa enemmän samalla aaltopituudella toisin kun joidenkin roisien ja räväköiden bilettäjien kanssa.
Tinderissä naapurinflickkojaei juurikaan tule vastaan, vaan 99.95% vastaantulevista naisista on naistenlehtiposeerauksia ja voimaantumsilmahyppyjä tekeviä akateemisiä uranaisia, tatuoituja yyhooäitejä, mt-ongelmaisia feministejä tai muuten vaan omaan makuun epäyhteensopivaa väkeä.
Jokaiselle naistyypille varmaan ottaja löytyy, tämä on omani.
Vierailija kirjoitti:
Hei mä haluaisin myös vastauksen tähän!
Ovat julmetun tylsän näköisiä ja oloisia. Miten heitä jaksaa kukaan katsella koko loppuelämänsä?
Aivan. Kyllä niidenkin pitäisi vetää vähän sinisiä ja vihreitä raitoja päähän. Sitten parit lävistykset naamaan ja parit tatuoinnit kroppaan, bonuspisteitä naamatatskoista. Ettei luonne jäisi tylsäksi, niin pitää nyt vähintään kerran kuussa käydä terassilla huutelemassa ja oksentelemassa. Siinä on sitä elämää ja jännitystä. (/s)
Moni pitää helponnäköisiä helpompina ja siksi lähestyy heitä. Silti oikeasti tykkäävät naapurintyttömäisistä.
Mikä ihme tämä mt ongelmien leima on, edelleen tänä päivänä?!
Ei minulle ainakaan tulisi edes mieleeni mainita että en nyt kyllä huolisi miestä jolla on masennus, tai muu mielialahäiriö - suurin osa mt diagnooseista on näitä. Masennus on todella yleistä.
Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Olen pitkä vaalea, hoikka ja urheilullinen nainen. Pyrin syömään terveellisesti, en käytä alkoholia, kuin valkoviiniä joskus kutsuilla tai häissä. En tupakoi.
Arvostan luonnonmukaisuutta ja aitoutta, ihan kaikessa. Rakastan luontoa ja siellä liikkumista. Arvostan rehellisiä ja aitoja ihmisiä. En ole ollut työttömänä, vaan pyrin hoitamaan työni hyvin, olen ollut pidetty ja reilu työkaveri. En puhu muista pahaa tai juorua, en koe tarpeelliseksi arvostella muita tai kuvitella voivani puuttua muiden elämään.
Olen kiinnostunut psykologiasta, luen paljon kirjoja. Minusta jokainen ihminen on samanarvoinen, olen joskus ollut koulukiusattu ja se on jättänyt minuun jälkensä, olen ujohko ja hiljainen, ennen kuin tutustun ihmisiin syvemmin. Pidän elämästäni rauhallisena, yksinkertaisena ja yksityisenä. En käytä sosiaalista mediaa.
En ole tällaista huomannut. Omassa kaveriporukassa miehillä on näyttävät naiselliset naiset, joita kiinnostaa kauneus, muoti ja yhteiskunnalliset asiat. Toki olemme normaalia paremmin toimeentulevia, joten ehkä se selittää eroavaisuutta
Vierailija kirjoitti:
En ole tällaista huomannut. Omassa kaveriporukassa miehillä on näyttävät naiselliset naiset, joita kiinnostaa kauneus, muoti ja yhteiskunnalliset asiat. Toki olemme normaalia paremmin toimeentulevia, joten ehkä se selittää eroavaisuutta
Tuskin selittää, "muoti" on kertakäyttökulutusta teineille ja yhteiskunnallisesti EI valveutuneille.
Tyylikkyys on jotain persoonallista oikeasti tyylikkäille naisille.
Nämä samat miehet joilla on naapurintyttöjä ja hiirulaisia vaimoina eivät yleensä tiedä miten päin olla näyttävien ja huolellisesti laittautuneiden naisten seurassa, ovat kuin pikkupoikia mielinkielin. Oma taso on riittänyt siihen tavikseen, mutta käytöksensä kertoo että todellinen ihailu kohdistuu johonkin ihan muunlaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä samat miehet joilla on naapurintyttöjä ja hiirulaisia vaimoina eivät yleensä tiedä miten päin olla näyttävien ja huolellisesti laittautuneiden naisten seurassa, ovat kuin pikkupoikia mielinkielin. Oma taso on riittänyt siihen tavikseen, mutta käytöksensä kertoo että todellinen ihailu kohdistuu johonkin ihan muunlaiseen.
Blah blah blah, katkeran puhetta.
Tämä itsevarma naapurintyttö kävi juuri kaupoilla koroissa, mustavalkoisessa mekossa ja kirkkaanpunaisessa huulipunassa. Muuta meikkiä ei tarvittu.
Näin miehenä ajattelen, että lapsuuden ympäristö vaikuttavaa voimakkaasti siihen minkä oloisista naisista tykkään. Siis se minkälainen oma äiti, sisko ja lähisuvun naiset ovat olleet luonteeltaan ja käytökseltään. Minun tapauksessani he ovat näitä ns. "naapurintyttöjä". Olen kylläkin pistänyt merkille, että iän (30+) karttuessa voi hulivilistä tulla tasapainoisempi naapurintyttö ja toisinpäin.
Johtopäätöksenä voi todeta, että naisen mieltämä naapurin tyttö on erilainen, kuin miehen mieltämä.
kuinka niin?
Aikansa kyllästyneenä naapurin (mami)tytön kiinnostukseen puuttumisessa ei paljon kiinnosta vertailu.
ja kun häiriköivä mami yrittää omankyyläämisensä perusteella puetuttaa häiriköiväämjälkikasvua naapurin miehen tapaan, herää äänekkäitä kommnetteja että tuo voi olla sen perhettä.. HYI OLKOON. pitää oikaista.
ja kun kielipohja on jotain ihan saastaa..
Vierailija kirjoitti:
Johtopäätöksenä voi todeta, että naisen mieltämä naapurin tyttö on erilainen, kuin miehen mieltämä.
Niin on. Miehen silmissä naapurintytöllä on "salainen ase." Instatytöt matkivat toisiaan tai etsivät itseään kosmetiikkamainoksista. Naapurintyttö on aina askeleen edellä. Omasta nuoruudestani muistan tämän asetelman vaikka emme edes tienneet internetistä. Mun paras ystäväni koulussa oli juuri tällainen naapurintyttö. Vaikka me muut oltaisiin mitä hyvänsä keksitty, aina hän vei pidemmän korren luonnollisuudellaan ja olemuksellaan. Tosin nykyään hän käyttää meikkiäkin joskus. Taidolla. Enkä ollut koskaan kateellinen hänelle. Olen onnellinen että hän on vieläkin ystäväni.
-Nainen vm 77
Höpö höpö. Jokainen mies haluaisia jonkun Maisa Torpan tai Sofia Been tai vastaavan jos vain omat rahkeet riittäisivät. Nämä ovat suosituimpia ja halutuimpia naisia. Tinder räjähtää näiden takia jos olisivat siellä. Naapurintyttö on vain korvike kun ei saa upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viattomuus, puhtaus, kiltteys. Hoitaa asiansa eikä ole mikään rääväpäinen feministi, tatuoitu, nenärenkainen, tupakanpolttaja, vege tai narkki yms mielenterveuysvammoja
Minä olen puhdas, kiltti, vakkarityö, en ole koskaan ollut työttömänä. Hoidan asiani - kuten kodinkonehuollon ja siihen vakuutuspäätöksen, vaikka on mieskin talossa ja pitkä parisuhde.
Pyrin olemaan osittain vege, olen feministi, minulla on diagnosoitu mielenterveyshäiriö. Näytän naapurintytöltä, hiuksia en värjää, olen hoikka, olen hyväntahtoinen ja luonteeltani positiivinen. Olen ollut 60 miehen kanssa.
Miten mustavalkoinen pääsi käsittelee tämän?
ei jatkoon: vege, feministi, mt ongelmat, tuskin näytät naapurin tytöltä, tuskin olet kiltti koska mt-feministi.
Miesten lukumäärä ei häiritse, mutta se että niitä laskee....
-eri
Miksi ihmeessä valehtelisin, olen vaalea hoikka, aito blondi. Harrastan musiikkia ja kirjallisuutta.
Olen kiltti ja miehenikin on kiltti, hyvä mies, hänkin tasa-arvon kannattaja. En sinunlaistasi koskaan ikinä huolisikaan, eikä ole tarvetta, olen ollut saman miehen kanssa jo pitkään.
Tässä just paljastuu se olennainen. Olet juuri sellainen nainen, joka aina tietää, mitä miehesi ajattelee mistäkin. Vaan tiedätköhän?
Miksi ihmeessä valehtelisin, olen vaalea hoikka, aito blondi. Harrastan musiikkia ja kirjallisuutta.
Olen kiltti ja miehenikin on kiltti, hyvä mies, hänkin tasa-arvon kannattaja. En sinunlaistasi koskaan ikinä huolisikaan, eikä ole tarvetta, olen ollut saman miehen kanssa jo pitkään.