Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tarvinneet eskarin jälkeen kurahousuja, kannattaako säästää

Vierailija
04.05.2013 |

sukulaisilta saadut nyt vielä liian isot vai laittaisko samantien eteenpäin? Tarvitseeko esim. koulussa retkillä tms? Rukka haalarihousut kyseessä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 15:36"]

Tarkoittaako ap haalarimallisia sadehousuja?

[/quote]

Siis joo ihan sitä tarhan "vakiomallia" eli kurahousut joissa henkselit! :)

Vierailija
22/25 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tyttöni käyttämään kurahousuja (henkseleillä) vielä kolmannella luokalla.

Kenelläkään muulla luokkalaisella ei ollut, mutta tyttö oli voinut leikkiä ulkona välitunnilla. Muut olivat kyyhöttäneet katoksen alla. Mutta se oli kuitenkin viimeinen kerta kun tyttöni niitä piti.

Ekaluokalla taisi olla käyttöä pari kolme kertaa. Kyllä niitä ekaluokkalaiset jonkin verran vielä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 15:44"]

Mä sain tyttöni käyttämään kurahousuja (henkseleillä) vielä kolmannella luokalla.

[/quote]

Tyttösi taitaa olla aika lyhyt? Mun mielestä noita ei nimittäin ole kovinkaan isoja kokoja, olisko 130 senttisiä isoimmat. Mutta tyttökö ihan mielellään laittoi? Eikö kukaan kiusannut?

Vierailija
24/25 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla lapsella on nämä

http://media3.redcatsnordic.com/ellos//images/products/thumb_list/51-14/51-1442_X.jpg

122 taitaa olla pienin koko tuosta mallista ja ne mahtuu vielä kun on pienikokoinen ekaluokkalainen. Noita ei tietenkään pueta silleen taaperotyyliin vaatteiden päälle vaan siististi takki housujen päälle. Aika harvoin on tarvittu mutta lapsella on ollut kyllä joka kerta ylivoimaisen hauskaa.

Vierailija
25/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lait kuva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä