Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan tyttäreni järkättyä naimisiin NHL-pelaajan kanssa?

Vierailija
04.05.2013 |

Sehän on kuin lottovoitto jos moisen kanssa kolahtaa. Missähän tyttöä kannattaisi sitten alkaa käyttämään ja mitä kannustaa tekemään ja harrastamaan jne? 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös suurin osa jääkiekkoilijoista ole

homoja ainakin kun kuuntelee heidän puheitaan. 

Pojallasi on suuremmat mahdollisuudet ;)

ei ole kivaa olla kulissivaimona detroitissa

kun mies paneskelee ympäri pohjois-Amerikkaa

Vierailija
22/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda jääkiekkoilijat ja keskity jalkapalloilijoihin. Lätkän pelaajat ovat seksittömiä juntteja, mutta futiskentiltä löytyy rikkaimmat, seksikkäimmät ja upeimmat miehet. Latinopelaajista tietenkin on kyse, ja mikä parasta, latinomiehet ovat hulluina pohjoismaisiin naisiin. Laita siis tyttösi opiskelemaan vaikka Brasiliaan, ja sitten vaan kentän laidalle notkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märskyä minäkin suosittelisin.

Kannattaa myös käydä katsomassa paljon lätkäpelejä ja hiukan seurata kuka oli potentiaalinen nuori menestyjä.

Tryoutit suurimmisa seuroissa kannattaa myös seurata.

Tennisturnaukset, osa käy ja omistaa ravihevosia (mm Sedinit Ruotsissa ja A Pihlström).

Ja toki viet tyttäresi matkustelemaan aina, jos isompia lätkäkisoja järjestetään.

Kannattaa myös käydä jenkkilässä ja kanadassa kts matseja ja hengailla samoissa paikoissa, kuin pelaajat.

Ja kaunis pitää tietysti olla + melko mukautuvainen sillä kaikki menee pelaajan ehdoilla.

Vierailija
24/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märskyä minäkin suosittelisin.

Kannattaa myös käydä katsomassa paljon lätkäpelejä ja hiukan seurata kuka oli potentiaalinen nuori menestyjä.

Tryoutit suurimmisa seuroissa kannattaa myös seurata.

Tennisturnaukset, osa käy ja omistaa ravihevosia (mm Sedinit Ruotsissa ja A Pihlström).

Ja toki viet tyttäresi matkustelemaan aina, jos isompia lätkäkisoja järjestetään.

Kannattaa myös käydä jenkkilässä ja kanadassa kts matseja ja hengailla samoissa paikoissa, kuin pelaajat.

Ja kaunis pitää tietysti olla + melko mukautuvainen sillä kaikki menee pelaajan ehdoilla.

Vierailija
25/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hänelle järjettömän kokoiset silarit, ilmoita Miss Tropical Bikini kisaan ja sitten cheerleaderiksi tanssimaan areenan portaille. Kivat teillä on tavoitteet...

Vierailija
26/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennistä tyttö on harrastanutkin, hyvä juttu siis :) lukio alkaa olla purkissa eli siihen ei enää voi oikeen panostaa siihen oljenkorteen.

Missähän ulkomailla nämä NHL-pelaajat liikuskelee? (seuraavaa lomamatkaa silmällä pitäen)

Vierailija
27/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minkähän ikänen tyttö sulla on??? teinit valkkaa ite ja naperoita ei kannata vielä edes miettiä...

Vierailija
28/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mielummin kannustaa tienaamaan omat rahansa

Vierailija
29/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millanen vanhempi sinäkin olet?! Eiks tyttäres saa rakastua ja mennä naimisiin sellasen jätkän kanssa kun itse haluaa !? "Ja onneksi ulkonäkö pelastaa" Eli mielestäsi suhteessa se ulkonäkö on tärkeämpi asia kuin itse luonne?

Vierailija
30/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis varmaan ottaa yhteyttä näihin piritoihin-sun-muihin-lätkävaimoihin ja kysyä heiltä vinkkejä. Tuskin ne täällä av:lla pyörivät (anyone?). Eihän me tavikset tiedetä miten niitä lätkämiehiä napataan.

Vierailija
31/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 22:29"]

Siis millanen vanhempi sinäkin olet?! Eiks tyttäres saa rakastua ja mennä naimisiin sellasen jätkän kanssa kun itse haluaa !? "Ja onneksi ulkonäkö pelastaa" Eli mielestäsi suhteessa se ulkonäkö on tärkeämpi asia kuin itse luonne?

[/quote]

Tyttö kyllä haluaa tätä itse ihan yhtälailla, ja mikäs siinä kun ainesta on vaikka mihin niin ei tarvitse tyytyä mihin tahansa amispoikaan. Enkä minä tässä omaa tulevaisuuttani petaa vaan nimenomaan tyttäreni, ja tytär on ihan itse tässä 'projektissa' mukana. Sitä paitsi voi sitä kiekkoilijaankin rakastua, etenkin kun heihin vetoa tuntee.

Vierailija
32/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikealla asilla liikkeellä. Ei mitään nörtti-insinööripoikaa kannata valita, ne ei kuitenkaan loppujen lopuksi tienaa kovin hyvin ja se ulkonäkö...

Vierailija
33/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herranjumala,minkälaisia älykääpiöitä tääl sivustol pörrää!?!?!?! olen saanu tarpeeksi näistä aivan uskomattoman paskoista ketjuista ja pahenee vaan päiväpäivällä.

tehtäiskö sellanen ketju että kaikki lähettävät oman kuvan tänne niin nähdään miten täydellisen näköset ihmiset tääl haukkuu muita ja kuvittelee että oman tytön rahkeet riittä joihinki ammattilais kiekkoilijoihin.

puhun nyt monesta monesta monesta muusta, ketjusta jossa jauhetaan vaan paskaa päivä päivältä,onko suomalaiset ämmät nuin tyhmiä oikeesti?

sääliksi käy teiän lapsia joilla on noin rajoittuneet äidit

Vierailija
34/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 17:15"]

Ap&tilannekatsaus

Tytär on siis 18-vuotias ja käy urheilulukiota, mutta siellä ei ketään potentiaalista ole. On kyllä kaunis, pitkähkö, urheilullinen, ja pitkät blondit hiuksetkin omistaa. Ei ehkä mikään einstein, mutta onneksi ulkonäkö pelastaa.

Lisää vinkkejä saa antaa kehiin :)

[/quote]

Voi luoja jos tää olis mun äitini... Se on hienoa, että osaat "arvostaa tytärtäsi" tuon verran, että oletat hänen pärjäävän elämässään pelkästään ulkonäöllä.

Itse olen deittaillut pariakin kuuluisuutta ja ainoa asia, josta äitini valitti, oli juuri näiden miesten ammatti. He kun tapaavat paljon ihmisiä ja voivat saada kenet haluavat. Ja niinkuin aina, äiti on oikeassa...

Vierailija
35/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sekä ap että tytär. Mutta mitäs mä täs, jokainen tyylillään. Mutta on tyttäresi (ja sinun) tavoite idioottimaisimmasta päästä mitä koskaan olen kuullut. Tai ainahan voisit yrittää naittaa tyttäresi Dubain sheikin kolmanneksi vaimoksi, vai mitä? Sieltä ei raha ihan heti lopu....

Vierailija
36/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni ei pärjää tässä kisassa, vaikka kaunis onkin. Kirjoitti ylioopilalaksi erinomaisin arvosanoin. On nyt yliopistossa. Onko kenenkään naikkonen opiskellut yliopistossa? Liian suuri kuilu yläpään osalta tulee...

Vierailija
37/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 22:53"]

voi herranjumala,minkälaisia älykääpiöitä tääl sivustol pörrää!?!?!?! olen saanu tarpeeksi näistä aivan uskomattoman paskoista ketjuista ja pahenee vaan päiväpäivällä.

tehtäiskö sellanen ketju että kaikki lähettävät oman kuvan tänne niin nähdään miten täydellisen näköset ihmiset tääl haukkuu muita ja kuvittelee että oman tytön rahkeet riittä joihinki ammattilais kiekkoilijoihin.

puhun nyt monesta monesta monesta muusta, ketjusta jossa jauhetaan vaan paskaa päivä päivältä,onko suomalaiset ämmät nuin tyhmiä oikeesti?

sääliksi käy teiän lapsia joilla on noin rajoittuneet äidit

[/quote]

Selvittäisit kuvien perusteella onko mammojen tyttäret riittävän tasokkaita kiekkoilijoille? Kuka se onkaan pinnallinnen ja tyhmä....

Vierailija
38/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 23:02"]

Sääliksi käy sekä ap että tytär. Mutta mitäs mä täs, jokainen tyylillään. Mutta on tyttäresi (ja sinun) tavoite idioottimaisimmasta päästä mitä koskaan olen kuullut. Tai ainahan voisit yrittää naittaa tyttäresi Dubain sheikin kolmanneksi vaimoksi, vai mitä? Sieltä ei raha ihan heti lopu....

[/quote]

Niillä ei ole upeaa urheilijan kroppaa ja fysiikkaa...

Vierailija
39/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äääääh, hän tarkoitti sitä kuvien näyttämisellä,verrataan ylipäätäsä tämänsivun paskanjauhajien ulkonäköä,onko itse niin täydellinen että haukkuu muita

Vierailija
40/49 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äääääh, hän tarkoitti sitä kuvien näyttämisellä,verrataan ylipäätäsä tämänsivun paskanjauhajien ulkonäköä,onko itse niin täydellinen että haukkuu muita